Super apparaat

Voor de eerste keer biefstuk hierin gemaakt en het was super goed gelukt. Heel blij met de sousvide

Mijn vader is er helemaal blij mee

Als cadeau voor vaderdag een sousvide bak gekocht incl extra’s.

Correcte en snelle levering

Goede service, foutje snel hersteld

Snelle communicatie over product met langere levertijd, uiteindelijk actieproduct niet direct geleverd, maar alsnog verzonden en de volgende dag nog in huis.

prima service en advies

nou ja, die jongens doen goed hun werk en kennen er wat van!

Erg traag en niet compleet

Ik had in eerste instantie hier besteld omdat alles de volgende dag/2 dagen later zou binnen komen. Nu heeft dit 1,5 week geduurd wat ook geen probleem is maar dit werd helaas niet gemeld (ik heb uiteindelijk zelf gebeld). Daarnaast hebben ze een actie waarbij er gratis vacuum zakken bij zouden zitten en nog een schema van sousvide tijden welke er niet bij zaten. Helaas niet echt tevreden.

De website voor sous vide kokend Nederland d

Één complete website voor de SV liefhebber. Duidelijke uitleg van het gebruik heel. Veel recepten, zeer uitgebreid. Makkelijk leesbaar, goede teksten zodat je makkelijk mee kan werken. Top.

goed product en uitstekende service.

De sous-vide bak met isolatie en deksel is ok. Spijtig genoeg verzenden ze met DPD en die zijn niet zo betrouwbaar in hun trackingsysteem en leveringstijden. (ze laten je wachten terwijl er online staat dat ze onderweg zijn en tussen 11 en 13 u gaan leveren.S'avond om 22u staat dat er nog steeds ,wij maar wachten en thuisblijven maar niemand gezien...). Er kan natuurlijk altijd iets misgaan ,maar dat ze je dan een hele dag aan 't lijntje houden en pas 2 dagen daarna de online tracking aanpassen getuigt van zeer weinig respect!

helemaal goed

Wat ik besteld heb is goed en goed en op tijd geleverd

Goede producten

Fijne vacuumzakken, deze ook sous-vide geschikt zijn. Snelle en juiste levering

Snelle levering en fijn product.

De vellen voor mijn droogoven bevallen goed. Ik kon ze op maat knippen.

Goede spullen en zeer snelle levering

Snelle levering ,kwaliteit

Goed advies gekregen

Omdat ik niet goed wist wat ik moest aanschaffen heb ik contact opgenomen en goed advies gekregen waar ik erg blij mee ben, Daardoor kon ik gericht alles bestellen wat ik nodig heb en heb mijn stick en bak e.d. al meerdere keren gebruikt. Ben er heel erg blij mee.

Hochwertiger container

Schneller Versand und gratis KT Karte ( leider nur in niederländisch)

snelle levering en levering ok

goede website, met voldoende details en uitgebreid.

TOP

Al enige tijd ervaring met sousvide, en daar een zeer goed en betaalbaar toestel kunnen aankopen. Vlugge verzending en zeer goed ingepakt, en goed handleiding ook inbegrepen. BEDANKT

Goed spul, goede service.

Professioneel bedrijf met aandacht voor kwaliteit en haar klanten

Bij Kenners wat keukenapparatuur gekocht. Helaas bleek er een fabricagefout te zijn ontstaan waardoor eea vervangen moest worden. De manier en de snelheid van beantwoorden mail en het oplossen is professioneel en een voorbeeld voor andere online warenhuizen. Er zit duidelijk een goede, robuuste visie achter dit bedrijf en kan rekenen op meer van mijn aankopen in de toekomst.

Perfect apparaat en zorgvuldige bezorging

Een Wartman vacumeerapparaat besteld. Apparaat ziet er robuust uit. Veel mogelijkheden. Prima apparaat als je regelmatig vacumeert. Wat fors als je het incidenteel gebruikt. Bezorging was snel en zorgvuldig.

Efficient en snel geleverd; sxherp geprijsd

Goede klantenservice

Droogoven besteld, snel geleverd. Helaas zat het gratis boek er niet bij. Een (1) telefoontje was voldoende om dat nageleverd te krijgen op een afgesproken datum en ander adres. Prima.

Wat betekent volgens jullie

‘s avonds voor 10 uur besteld, morgen in huis ???

Miskocht

Geen commentaar !! Alles correct geleverd en snel ! Heel efficient !!! Helaas, heb ik me vergist in de vacuum zakken en niet compatibel met mijn machine

Alles voor de liefhebber op één site.

Prima site, met goede suggesties voor bijbehorende acccessoires. Het kookboek (medegeschreven door een natuurkundeprofessor) was heel informatief en prachtig uitgevoerd. Werd ook op ons adres in Frankrijk geleverd tegen redelijke bezorgkosten.

Doen wat ze beloven.

Producten besteld en ontvangen volgens afspraak. Goed benaderbaar voor vragen.

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.