Snelle levering prima prijs!

Snel geleverd, goede werkzame site.

super sonisch vriendelijk, behulpzaam.....

Al meerdere malen sousvide producten besteld. Elke keer een groot succes. De laatste keer was er 1 product niet op voorraad, wat wij niet hadden gezien bij het bestellen. Dit keer was het een bestelling om te geven aan onze beste vrienden. Na telefonisch onderhoud werd datgene wat wel op voorraad was verzonden (zodat we niet met lege handen zouden staan) en bij het openen van de doos: verrassing...... Ook datgene wat er niet was zat er toch bij. Kortom: geweldige service en zeker ook voor diegenen aan wie wij het kado deden.

Kwaliteitsmateriaal, echt een aanrader

Ik heb de vacuüm sousvide zakken van Ziva en vacuumrollen van foudsaver in verschillende maten gekocht. De producten werden zeer goed verpakt en de levering gebeurde snel en correct. Zowel de vacuüm zakken als de vacuum rollen zijn van zeer degelijke kwaliteit en vacumeren perfect, makkelijk om in te vriezen, om te marineren en souvidekoken, topkwaliteit van een top produkt een echte aanrader.

Gewoon super

Snel opgestuurd en nette prijzen met een groot assortiment.

snelle en correcte levering

alle nodige producten en eenvoudig te vinden op een overzichtelijke website. Snelle correcte levering

Negatieve beoordeling rechtzetten !

Geachte, Mijn dank voor het snelle antwoord en het opnieuw verzenden van mijn bestelling . De fout lag bij DPD en niet bij Uw diensten . Wil me daarom verontschuldigen en U een verdiende positieve beoordeling toesturen . Dank U

Vlotte levering van kwalitatieve vacuüm zakken.

Vlotte levering van kwalitatieve vacuüm zakken.

Een super apparaat dat mijn vleesjes altijd laat lukken

Vind dit één van de beste hulpmiddelen in mijn keuken. Maakt eten bereiden zoveel makkelijker en een perfecte cuisson

Enorme flater dat ik hier besteld heb

Ik bestelde een Wartmann Vacumeermachine semi-pro .. samen ook de qualitatieve serie liquide Ziva Food storage boxen.... Problemen met deze laatste werd intensief onderzocht en gecrediteerd..Ik kon nieuwe en aangepaste storage boxen bestellen .....Geen enkele mail hierover bleef onbeantwoord en of opgevolgd.....Misschien binnenko rt een Buffalosous vide koken

Prima snelle levering

Goed product tegen een acceptabele prijs.

Degelijk product en snelle levering

Vrijdagnamiddag besteld en reeds zaterdagvoormiddag geleverd. Eerste maal Ziva vacuumzakken besteld en heel tevreden van kwaliteit.

De bestelde vacuumzakken had ik zeer snel na bestelling al ontvangen: tevens goede kwaliteit (met tegenwoordig een handige inkeping om de zakken te openen)

Snel bezorgd

Heb mijn bestelling als positief ervaren, vlotte verzending, prima communicatie en product prima aangeleverd

snelle bezorging en goede omschrijving produkten

professioneel . waardevolle items

Uitstekend.

Mooi vacuumeer apparaat aangeschaft. Supersnelle levering, met als extra een scala aan bijbehorende zakken. Goede overzichtelijke website!

Snelle en verzorgde levering.

Goede service . Perfect

Snelle service Alles keurig op tijd ontvangen

Vacumeer zakken

Goede kwaliteit en prijs. Eenvoudig bestellen en snel geleverd!

Een plezier om in huis te hebben.

Heel gemakkelijk in gebruik,alles is perfect gegaard,de hobby kok in mij kan zich volledig uitleven. Gewoon super!

Product zoals omschreven

Goede kwaliteit

Erg goed

Snel geleverd mooie producten

Handig in gebruik. Mooi design.

Snelle levering en mooi spul

Onze Hendi koudrook machine was snel geleverd en werkt uitstekend.

Snel, handig.

Plastic zakjes wel vrij duur.

Ruime keuze, duidelijke uitleg bij producten. Snelle levering correcte prijs.

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.