Speedy problem free delivery

Not much more to add, everything worked well and the product is as described. Nice to have free delivery to Germany.

Top producten en top bezorging

Het bestellen van de producten was zeer eenvoudig. Alles werd snel geleverd. Ik gebruik de producten zeer intensief en ik ben er enorm tevreden mee.

goed en snelle levering

Snel en efficient

Bestelling correct geleverd

Perfekt

Goede Service en snelle levering .

Zeer positieve ervaring

Super fijn geholpen door een medewerkster. Weet waar ze over praat neemt de tijd voor je. Ze heeft me goed geholpen met de afhandeling van mijn bestelling. Nu trotse eigenaar van de instant pot pro crisp. Top service !!! Snelle levering ( met een dag in huis) Zeker een bedrijf waar je met een gerust hart kan bestellen

Geweldige producten snelle service

Binnen 1 dag in huis en Eén geweldig apparaat dank uw

Snel geleverd en prima product!

Alleen nog maar geprobeerd, maar alles werkt prima!

Snelle levering, goed product

Zoals de titel zegt : ik had het product snel in huis en ben erg tevreden over het product! Ik zal zeker vaker hier mijn aankopen van doen.

Het zoeken op de website, bestellen en betalen, alles is gaat makkelijk en probleemloos. Snel en netjes geleverd. Top.

Snelle levering goede kwaliteit

Fijn

Mooie informatieve websites

zeer goed

Duidelijk, correct en goed

Mijn vragen voorafgaande aan de bestelling werden snel en goed beantwoord. Daarna snelle levering.

Alles prima, gute Ware zum günstigsten Preis!

Alles bestens!

vlotte afhandeling en levering

duidelijke site, vlotte afhandeling en perfecte levering. enkel stond het pakket door DPD achtergelaten aan onze voordeur zonder te bellen of iets te laten weten. Ik heb dit doorgegeven aan DPD en ze eouden dit intern bekijken.

Makkelijke bestelling en correcte levering

Een vlot werkende website ( met leuke recepten ) en een mooi aanbod aan concurrentiele prijzen. Zeer goede communicatie na bestelling. Correcte en snelle levering.

Prima! Duidelijk advies.

Had nog wat vragen, snel en duidelijk advies. Vriendelijk. Na bestellen had ik de spullen volgende dag in huis. Keurig verpakt.

Goed product, snel bezorgd

Veel keus, goed product en de volgende dag al in huis.

Top site

Vlot bestelling ontvangen, ruime keuze, heb een foodsaver vacuim machine, en bestel dan ook graag de originele zakken, en hun prijzen ook voor de originele zakken zijn buiten concurrentie. Vind ook heel leuk dat je tips ontvangt, hoe 't best aan de slag te gaan. Zeer origineel Tevreden dat ik deze webshop ontdek heb.

Fast delivery, good quality product

Good quality and resistant

geweldig

Ik heb de sous vide leren kennen via mijn zoon, bij een etentje was ik direct verkocht. Het vlees is super mals en de gaar tijd perfect.

Snelle, vriendelijke en flexibele service

Na defect buiten de garantietermijn alsnog een nieuwe smoker ontvangen. Super attent!

Super service!

Had twee apparaten besteld maar waren toch niet wat ik wilde. Toen de pro versie in de aanbieding gezien maar ik was net te laat. Na contact opgenomen te hebben is de aanbieding toch mogelijk. Zelf de bezorging die even niet lukte via DPD hebben ze een tweede keer opgestuurd. Er wordt veel zorg aan de klant besteed en ik ben daarom uitermate blij met de service. 10/10!

Goede site en snelle levering

Een goede en overzichtelijke site met goede informatie over het product en een snelle levering in een goede verpakking.

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.