Gemiddeld

Ligt geïrriteerd omdat er op de site aangegeven wordt dat je uitgesteld kunt betalen maar dat je dan alsnog naar direct betalen. Mail wordt redelijk snel beantwoord met dat ze niet weten hoe dat kan en dat ze opnieuw een link sturen. Ook die geeft niet de mogelijkheid. Ondertussen krijg je 4 mails dat de bestelling nog niet afgerond is. Toch direct betaald. Dan krijg je bezorgingsmoment door die dan weer geweizigd wordt. Hierdoor kan ik Sousvidekenner nu niet aanbevelen. De spullen zijn wel correct ontvangen. Nog niet gebruikt.

Prima service!

Mijn sousvide apparaat was binnen de garantie termijn kapot. Kreeg direct een nieuwe!

Prima zakken voor een prima prijs!

Top! Snelle verzending.

Wederom super

Mooie producten voor aantrekkelijke prijzen. Snel en stipt geleverd

Perfectie

Nog nooit zo heerlijk bief gegeten.je kunt ondertussen gewoon lekker je gang gaan terwijl de sousvide z’n werk doet

Product werkt super en goede levering

Mijn sous-vide apparaat gelijk een aantal keer getest en werkt super. Ook de levering verliep erg soepel. Aanrader!

Snelle levering, goed product!

Ik heb een koudrook apparaat gekocht. Een pakket met ook 3 soorten houtvlokken en een stolp. Snel geleverd, zelfs rond de kerst. Alles compleet en werkt geweldig. Blij mee!

Ruim assortiment en snel geleverd

Fijne webshop met een ruim assortiment en snelle levering.

Heel fijne kwaliteitsproducten voor sous vide.

Goede service en de producten worden snel verstuurd.

Perfect!

Beste prijs voor het product, supersnelle verzending en goede communicatie. Ik ben zeer tevreden!

Ruime keuze en snelle levering

De keuze is reuze. Veel VACUÜMMACHINES in elke prijsklasse. Mooie aanbiedingen en veel sous vide producten, toppie.

dikke prima

Vlot verstuurd en product omschrijving klopt helemaal. ook de uitleg bij mijn bestelling was duidelijk.

Hopelijk wordt ik ook een "sous vide kenners"

Snel geleverd,geen te duur toestel maar kwaliteit. Ben zeer tevreden ga ongetwijfeld nog bestellen.

Positief, verzendschade netjes opgelost

Mijn apparaat kwam defect aan. Dit is echter met een enkel mailtje netjes opgelost.

Goed produkt

Makkelijk in gebruik Goede kwaliteit

Niet op tijd, verder goed!

Er stond geadverteerd, voor 22u besteld, volgende dag in huis. (En ja, het product was ook op voorraad) maar het kwam een dag later. Dit vind ik okee als het aan de koerier ligt, dat is dan buiten de macht van de verzender, maar dit pakket werd pas na 24u verzonden dus dit lag aan de verzender, sousvidekenner.nl Verder gewoon goed mn product ontvangen en tevreden mee.

Perfect!

Mooie prijzen en snelle levering, kortom TOP!

Zeer tevreden over het product

Sous vide apparatuur van het huismerk is van uitstekende kwaliteit

We kochten de Sous vide apparatuur van het huismerk en na meerdere keren gebruiken kunnen we stellen dat dit van uitstekende kwaliteit is

Snel en betrouwbaar

De website is overzichtelijk, de kwaliteit van de vacuumzakken is uitstekend en de levering super snel!

Tijdig en accuraat

Goede spullen, netjes op tijd afgeleverd.

Grote voorraad; snelle service

Sousvidekenner.nl biedt een overzichtelijk website met een ruim assortiment aan artikelen op het gebied van sous-vide koken. Gecombineerd met een snelle leverlng is dit een website waar ik zeker nog een keer terug kom.

Apparaat is zeer compleet, werkt goed en intuïtief

Bij het bestellen voegde ik nog een aantal formaten sealbags toe. Bij het uitpakken bleek dat er een heel assortiment bij het apparaat zat. Alles werkt super en intuitief. Ik mag graag klagen als er iets niet deugt maar dat is hier zeer zeker niet het geval. Ook de verzending werd super snel in gang gezet. In één woord: Top!

Degelijk spul en snelle levering

Ik heb een medium sous vide bak met isolatiehoes besteld evenals gewichtjes. Het werd snel en goed verpakt geleverd. De bak en de gewichtjes voldoen helemaal naar wens. Bij mijn eerste bestelling was vergeten de tabel met garingstijden mee te sturen terwijl de website vermeld dat deze bij de eerste bestelling gratis wordt meegestuurd. Hen even laten weten en de kaart werd alsnog nagestuurd. Inmiddels ook mijn tweede bestelling, sous vide zakjes, besteld. Fijn dat er een klein formaat is, want eerder moest ik vaak een deel van de zak wegknippen of van 1 grote zak twee kleine maken.

Kleine puntje, direct opgelost. Helemaal goed, duimpje omhoog!

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.