Wat ik heb besteld is allemaal netjes en.op tijd bezorgd

Uitstekende service.

Behulpzaam bij "zoekgeraakte pakje" - uiteindelijk toch afgeleverd bij de buren. Prima sous vide bak gekocht; voldoet uitstekend. Laagste prijs !

Fast service

Easy to order. Delivered quickly. There was even a free book included in the order!

snel en duidelijk

super overzichtelijk en snel geleverd

Super winkel

Koop er altijd mijn vacuüm zakken erg goede prijs en kwaliteit is ook super meestal de volgende dag geleverd super

Vandaag besteld is morgen in huis!

Zeer tevreden. De volgende dag bestelling al in huis!

Alles netjes afgeleverd

Prima bedrijf alles netjes afgeleverd

Uitstekend !

Zeer goede en gebruiksvriendelijk internetsite Goede prijzen Zeer snelle leveringstermijnen

Netjes op tijd geleverd

Bestelling tot tevredenheid ontvangen. Nu aan het experimenteren.

PERFECTE EN OP TIJD LEVERIING

PERFECT

Snelle levering, correct, efficiënt !

wat een uitvinding is dit! gemakkelijk en smaakvol koken in een handomdraai

Ik heb de slowcooker gekozen waarvan de binnenpan ook op de inductiekookplaat kan. Dit is ideaal om ingrediënten even kort aan te braden en vervolgens doet de slowcooker de rest. Er hangt een heerlijke geur in huis en je kan direct aan tafel. Houdt wel rekening met een korte stekker maar verder voor mij geen nadelen. Handig is gebruik, snel schoongemaakt en ziet er ook nog eens goed uit.

Prima service met kennis van zaken

Stick defect, meteen vervangtoestel ontvangen. Geen gedoe.

Hat alles super funktioniert Schnell und einfach

Problemlos

Makkelijk in gebruik. Heerlijke maaltijden gemaakt. De pot doet het werk.

In een woord: Super

Zeer snelle service en uitstekende producten.

Goede prijzen en een snelle levering.

De site geeft veel info. De prijzen zijn de laagste en de levering is zeer snel. Bovendien gaven ze goede aanbevelingen om met de sous vide stick mee te bestellen.

uitstekende service

netjes en op tijd geleverd ben heel erg blij met de bestelling

Perfecte service

Goede bereikbaarheid Ruime keuze Goede kwaliteit

Goede service, ze denken echt mee!

Na problemen met stick buiten garantie heeft Sousvidekenner.nl zich uitstekend ingezet om de best mogelijke oplossing te vinden!

Houden zich niet aan stipte levering

Voor 22 uur besteld volgende dag geleverd , dus niet,was wel de reden waarom ik hier besteld had

Goede prijs kwaliteit verhouding. Super snelle verzending

So far so good, the package is stil unpacked, because it is a present for later.

No experience.

• Would you recommend us? No

Goede producten, en als er wat is (met externe verzenders) zijn ze snel en adequaat en zoeken ze naar een oplossing. Echt goed!

Gewoon goed.

Contact is goed, levering is goed en de bestelling werkt prima.

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.