heel goed

Bestelling werd op tijd geleverd en was goed

Ik heb de ZIVA ONETOUCH allround vacuümmachine gekocht. Behalve dat deze prima werkt met de mee geleverde zakken wordt het apparaat ook geleverd met een slang die ik kan aansluiten op op mijn Ball Jars! Moeiteloos worden mijn glazen potten met smalle en brede afsluiting vacuüm getrokken. Twee vliegen in 1 klap... Ook de telefonische klantenservice ben ik zeer tevreden over, snel, geduldig, accuraat en vriendelijk.

Super snelle levering

Snelle levering en goed product

Prijs kwaliteit service

Levering verliep goed Duidelijke uitleg op website Veeeeel goedkoper dan melkproducten Nog niet gebruikt maar materiaal voelt goed aan

Besteld en snel uitgeleverd

Had dit veel eerder moeten kopen

Ik heb staaf model. Soms problemen met opstarten ( hoewel dit waarschijnlijk mijn eigen fout zal zijn). Als ik op voorhand had geweten hoe handig het toestel zou zijn, had ik een groter model aangeschaft. Zo een bak. Ik heb nu die gewichten aangeschaft. Dit lijkt me wel handig. Om kort te zijn Een aanrader

Prima product en correcte en snelle levering

klantvriendelijk

Er is altijd een oplossing...om het even welk probleem of de oorzaak...Verder snelle levering van kwaliteitsproducten.

Na de bestelling werd het allemaal binnen 1 dag thuisbezorgd. Alles was keurig verpakt. Super service.

Schitterend dienst!

We hebben een heel goede blender gekocht en de klantendienst was wel top! Super bedankt!

Een fijn apparaat

Na enige bestudering is van het vacumeer apparaat, doet hij wat hij doen moet. Ik ben er heel blij mee. Makkelijk op te bergen omdat het op zijn kant kan staan.

Perfect product en veel goedkoper dan originele

De suggestie voor het alternatieve product was een schot in de roos. Veel goedkoper dan de originele zakken van Foodsaver. Dank voor jullie tip.

Snelle levering, goede prijs voor het product wat ik heb besteld (crockpot).

top machine .

Via de familie aangeraden .

Geweldige spullen dat sous-vide!

Snel geleverd mooi verpakt en goede kwaliteit

Snelle levering en service

Op zondag besteld en de volgende dag geleverd. Wegens ontbrekende gratis zakken, contact opgenomen via de mail, binnen 10 minuten antwoord! Ontbrekende zakken worden alsnog opgestuurd. Razendsnel opgelost!

top kwaliteit !

Snel geleverd en prima kwaliteit.

Fantastisch apparaat

Gebruiken het hoofdzakelijk om vlees te garen en vacuüm verpakt vlees voorbereiden voor bbq

Tot nu toe een goede ervaring.

Bereidingswijze duidelijke en handig

Super goed

Super goede kwaliteit van de zakjes en snelle levering

Mooi product, goede prijs, snel geleverd

Bij deze webwinkel een vacuümmachine Foodsaver Profi Line RVS FSV005 aangeschaft. Zeer mooi apparaat wat geleverd word als compleet pakket met diverse vacuümzakken zodat je direct aan de slag kunt. Zeer snel geleverd door deze webwinkel. Zeer tevreden over het product en de levering.

Uitgebreid, betaalbaar en bereikbaar.

Via de eigen website is het voordeliger, echter blijkbaar bestaan er meerdere Kenners websites/ ondernemingen. Over het algemeen met hetzelfde aanbod, soms een product voor een lagere prijs. Bij vragen goed bereikbaar en vriendelijke plus duidelijke reactie.

Goed en super snel geleverd

Vacuüm zakken zijn uitstekend. Binnen 12 uur ook super snel geleverd.

Prima uitleg op de website

Ik ben een nieuweling op het gebied van sous vide koken, kreeg een oven met die mogelijkheid en was erg blij met de goede uitleg op de website. Plus een prima vacuumeer machine voor een goede prijs. En niet te vergeten, snelle verzending :).

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.