Mijn bestelling kwam supersnel en compleet. Goed ingepakt en ik ben er blij mee.

Grote keuze. Snelle levering. Verpakking OK++

Prima product

Goede kwaliteit spullen. Snelle levering. Duidelijke website

Ik ben heel enthousiast. Bestellingen worden snel en correct verstuurd, er is veel informatie te vinden op de website en als je een vraag hebt, krijg je snel en correct antwoord.

Altijd snel Verzonden Prachtige producten tegen schappelijke prijzen Één aanrader om hier te kopen

Supersnelle levering

Zoals hier boven vermeld, zakken besteld en op dezelfde dag al verstuurd en de dag erop al bezorgd! En ik ben ook zeer te spreken over de kwaliteit van de zakken!

Jammer

Perfecte vacuümzakken, zeer snelle levering!

Netjes geleverd volgens afspraak.

Fijne comunicatie, netjes geleverd.

Betrouwbare verzegeling van vacuumzakken

FoodSaver systeem is na jaren steeds weer en betrouwbaar systeem voor het verzegelen van voedsel gebleken, daarom blijf ik dit merk bestellen.

Absoluut niks nadelig over te zeggen. Top product.

Duidelijke communicatie over de bestelling en supersnelle verzending

Fijn bedrijf met een ruim assortiment. Snel verzenden. Duidelijke communicatie over de bestelling. Ik heb er in korte tijd 2x besteld en elke keer is de afwikkeling en verzending zeer correct verlopen.

Goede producten en service

Met behulp van de informatie op de site een vacumeermachine uitgekozen waar we heel tevreden mee zijn. Ook de service is goed. Ik wilde na het bestellen een deel van mijn bestelling annuleren, werd netjes telefonisch te woord gestaan, en het werd geregeld.

Als de SousVide het doet is het resultaat fantastisch

Eenmaal gewend aan de instellingen is het een feest om eten te bereiden. De stick liet het na bijna 2 jaar afweten en we werden voortreffelijk en zonder moeilijk doen geholpen aan een nieuwe. De logistiek en een onzorgvuldigheid was er oorzaak van dat we lang op de vervanging moesten wachten. Daar tegenover stond de zeer klantvriendelijke benadering van mij als klant.

Heel snel en goed verpakt geleverd. Producten voldoen aan de verwachtingen. Ik zou de volgende keer hier weer bestellen.

Gewoon goed en snel geleverd.

Ganz toller Sevice und super Ware!!

Was habe ich gekauft: Instant Pot Duo Crisp. Zuerst hatte ich den Pot mit dem "ulmativen" einzelnen Deckel bestellt und bezahlt, mich dann aber umentschieden für das Model mit den zwei Deckeln. Kurze Nachricht an sousvidekenner, gleich ganz unkompliziert die Möglichkeit zur Überweisung der paar EUR mehr erhalten und als das Geld dort eingegangen war, ging mein Pot auch umngehend auf Reisen, kam sehr gut verpackt, nagelneu in aboslut einwandfreiem Zustand bei mir an und steht seither verlässlich in meinen Diensten ;). Die Kommunikation war durchgängig sehr freundlich und auch prompt. Kein ewiges Warten und kompliziertes Hin und Her. Ich kann es wirklich nur empfehlen, hier zu kaufen. Da macht man nichts falsch, im Gegenteil. Es ist ja nicht nur die Ware, die man kauft, ich möchte eben auch eine Kommunikation, einen Service haben, der mir im Gesamten ein gutes Gefühl vermittelt. Und genau das habe ich hier gefunden! Vielen Dank dafür und immer wieder gerne...there is always place for another pot ;)).

Goede producten voor een erg goede prijs

Ik heb meerdere producten bij Sousvidekenners gekocht, en alles doet het prima. Snel verstuurd, en de enige keer dat ik een probleem had is dat heel snel opgelost. Mijn enige klacht is dat de spullen vaak in erg grote dozen zitten, waardoor er en veel vulmateriaal bij moet, en er minder dozen in een bestelbusje passen. Als Sousvidekenners daar iets aan kan doen zou het helemaal top zijn.

Skis vide container

It holds water!

prima apparatuur

leuke site

Duidelijke website

Prima klantenservice

Super snelle levering ondanks op zaterdag besteld maandag geleverd

Top gamma, duidelijke website, correcte levering!

Op de zoektocht naar goed en professioneel keukengerei op sousvidekenner gestoten. Met de uitstekende feedback over de levering hebben ze een tevreden ( en blijvende) klant.

Zeer tevreden van de kwaliteit

Kon ietsje sneller Verzonden worden.

Snelle levering top!

Vacumeer machine gekocht werkt allemaal prima, ook fijn al die extra zakken die je erbij krijgt. Ook de mails mbt recepten is leuk!

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.