Was fast and just like the description

The product was just like description and delivery was fast.

Van alle producten die ik bij jullie kocht ben ik zeer tevreden

Uitstekende service en levering.

Mooie bundel om met sous vide te beginnen.

Helemaal prima!!

Goede website met duidelijke info, bestelling snel verwerkt en netjes geleverd.

Geluidsarm en maakt de verwachtingen waar

Heb het apparaat 'Precision Cooker 3.0' nu twee keer gebruikt en het overtreft de verwachtingen in positieve zin.

geweldig

perfecte levering en prijs kwaliteit in orde

Super snelle bezorging, zeer tevreden!

Sehr tevreden met de service van soesvidekenner.nl

Groot aanbod en snel geleverd

Groot assortiment, ook voor de veeleisende kok . Snel geleverd. En prima prijs.

Goede producten, scherpe prijs en snelle verzending.

Steeds de beste producten aan een scherpe prijs én razendsnelle verzending. Top!

Top service.

Eerste aankoop bij sousvide was bijzonder vlot en volgens afspraak!

heel goed

De goede maat en op tijd geleverd

echt goed

automatische vacumpomp werkt echt goed. Brood vacumeren en in de koelkast..geen schimmel meer met dit warme weer en brood lekker vers. Let wel niet te vacuum trekken, anders dunnen plakjes en dat is niet fijn

Snelle en correcte levering

Deze webshop leverde de bestelde producten reeds de volgende dag. Super service!

Schnelle Lieferung!

Wir haben das zweite Mal hie bestellt und beide Male lief alles schnell und unkompliziert.

Snelle levering & vriendelijke klantenservice

Goede keuze aan producten, snelle levering & iets retour sturen ging prima.

Mooi machientje

Modern ontwerp, grote inhoud en fijn in gebruik. Zeker tevreden met de prijs-kwaliteit verhouding, andere kleur opties was een leuke toevoeging geweest.

Alles super

Hat alles gut geklappt. Die Bestellung wurde schnell geliefert und entsprach der Beschreibung.

Duidelijke website.

Prima service. De aankopen voldoen aan de verwachting en snelle levering.

Heel fijne webwinkel om spullen bij aan te schaffen

Snelle levering, snelle reactie bij vragen en een nette snelle afhandeling toen een product beschadigd is tijdens transport.

Goede winkel, geen probleem met de product.

Ik heb slowcooker gekocht en ik ben super tevreden. Eten smaakt veel beter en ik hoef niet te lang in de keuken staan! Aanrader.

Gewoon een goed bedrijf.

Producten met een goede prijs- kwaliteitverhouding. Kwaliteit van de producten zoals op de website is vermeld. Levering zoals beloofd.

Prima service en snelle levering

snel, voordelig

op tijd en voordelig

Top apparaat!

Snelle levering. Apparaat voldoet aan de omschrijving.

Top materiaal.

Heb nu een hele set, sous-vide bak geisoleerd, sous-vide verwarmer, rekjes, vacuumapparaat en diverse seal verpakking. Alles goed op elkaar afgestemd en het resultaat verbluffend.

Molenbaan 7

2908LL Capelle aan den IJssel

Over Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.