Heel positief

Bij EchtHaar Kliniek wordt je heel vakkundig en plezierig geholpen!! Ik ben heel blij met het resultaat! Heel veel dank!

Ontzettend blij met mijn nieuwe haar!

ik ben heel blij met mijn haarstuk. Ik had al vele jaren last gehad van haaruitval. Je komt op een punt waar je een keuze moet maken, wil ik kaal worden? Nee dat wilde ik niet! Wij hebben zelf een kapperszaak in Lekkerkerk. Samen met mijn kapper heb ik besloten om voor een haarstuk te gaan. We zijn uitgekomen bij de Echthaar kliniek. Daar heb ik samen met hun en mijn eigen kapper een fijn gesprek gehad. We zijn daar goed voorgelicht. De kapster van de kliniek heeft een aantal foto's laten zien van veel personen die net als ik met het zelfde probleem zaten. Er is mij een mooi haarstuk aan gemeten. Toen ik het kon gaan halen en de kaper mij het haarstuk op mijn hoofd zette werd ik ineens een andere vrouw. Mijn man en kapster waren erbij en riepen gelijk "niet tegeloven, je ziet er 10 jaar jonger uit!" Niemand die het ziet. Ze kijken me aan en zeggen "wat zie jij er goed uit!" Ik ben er ontzettend blij mee, het zit goed op mijn hoofd zonder dat ik er iets van merk. Ik kan het iedereen aanbevelen! Hartelijke groeten, Mevrouw Willemsen.

Ontzettend realistisch en mooi haar!

De haarreconstructie ziet er ontzettend mooi en realistisch uit naar mijn mening. Het haar dat ik vroeger had heb ik nu weer terug. Ik ben er ontzettend blij mee. Ik voel me veel meer zelfverzekerd nu!

Prima verlopen traject van intake tot uiteindelijk levering

Na 20 jaar bij mijn vaste leverancier stopte hij. Ik was op zoek naar een leverancier waar ik ook geruime tijd mee in zee kon gaan. Na wat oriëntatie kwam ik bij EchtHaarkliniek uit. Mijn ervaring bij de eerste levering (4 units) was niet 100% (lang wachten, verschillende kwaliteit units, korte gebruiksduur, e.d.). Omdat dit ook voor een groot deel te wijten was aan de Corona tijd heb ik aangegeven dat ik de EchtHaar kliniek nog één kans zou geven. Dit is prima opgepakt. De intake/ advies/ ordervastlegging (door Mario Bon) was prima. De 4 haarstukjes waren van goede kwaliteit en het inknippen van de eerste twee haarstukjes (juni 2023) door Tamara was precies zoals ik het wilde. Ben nu ruim een jaar verder en nog steeds tevreden.

Prachtig product

Heel erg tevreden met een heel mooi product! En een dikke 10 voor Hetty de kapster!

Reeds vele jaren met succes onderbehandeling.

Wordt altijd goed en naar tevredenheid geholpen.

Fantastisch !!!

Ik fietste altijd langs Echt Haar Kliniek in Nunspeet. Mijn haar werd erg dun. Toch een keer gegoogeld en toch maar eens contact gezocht. Dat is nu toch zo’n 14 a 15 jaar geleden .. je haar bepaald in grote mate je zelfverzekerdheid. Ben altijd heel aardig en fijn behandeld. Ben heel blij met de mogelijkheid dat dit er is, dat dit kan en ben er erg blij mee ! Nu gaan wij elke 7 weken naar Suzan in Amsterdam, dat is voor ons best een eindje rijden, maar dat hebben we er graag voor over ! Met vriendelijke groet, Mevrouw Heemskerk - van Rouendal

Heel tevreden

100% tevreden

Weer een uitstekende behandeling!

Ik word hier altijd enorm goed geholpen, met veel zorg en geduld. Ik krijg een lekker bakje koffie en het is altijd gezellig.

Aandacht en meedenken

Ik ben al jaren klant en ervaar dat er goed wordt meegedacht met mij. Ik krijg een goed advies over kleur en model van het eigen haar in combinatie met de unit. Ik heb nog nooit klachten gehad over de unit of de behandeling. Er hangt wel een prijskaartje aan, maar de kwaliteit is er ook naar.

Hartstikke goed! Goede service, mooi resultaat

Suus in Amsterdam is een topper

Ben zeer tevreden

Ik werd geconfronteerd met de ziekte Alopecia, dat was erg moeilijk, dus op Google gaan zoeken naar mogelijkheden, zo kwam ik bij Echthaar Kliniek terecht, eerst een brochure aangevraagd, die was al zeer overzichtelijk, daarna een intake gesprek en het opmeten voor het haarstukje. Na 8 maanden ben nu aan de tweede unit, het is mooi dik haar en het gaat steeds beter, ik vind het confronterend als het eraf gaat, maar het is niet anders, ik word altijd fijn geholpen en gesteund door Susan, het is ook fijn dat je altijd door dezelfde persoon geholpen wordt en je bent ook alleen in de zaak, niet met andere klanten, ondanks dat het lotgenoten zijn, is dat toch heel prettig. Ik ben heel tevreden over de kliniek en zou het zeker aanbevelen

Professioneel geholpen.

Mijn ervaring is heel positief. Ik ben vriendelijk en goed geholpen. Er wordt goed gekeken wat de behoefte van de klant is.

Superfijne combi van professionaliteit en medeleven.

Ik ervaar Susan als een bijzonder goede, maar ook lief en leuke kapster. Ik kom altijd met een goed gevoel bij haar vandaan.

Heel fijne behandeling met oog op persoonlijke voorkeur

Het voelt weer een beetje mijzelf wat belangrijk is voor het verdere herstel. Heel professioneel maar ook persoonlijk, gewoon heel goed!

Zeer goed en vakkundig

Zeer goed en vakkundig

Klantenservice slecht

Ondanks meerdere verzoeken om teruggebeld te worden en een reactie te geven, geen bericht. Klantgerichtheid en kwaliteit niet in orde.

Zeer goed!

Goede contacten, denken mee en een prachtig haarstuk! Ben er heel erg blij mee!

Professioneel

In de eerste plaats kwam de hele aanpak van het begin( het bespreken van de werkwijze) en de daarop volgende fase ( het bestellen van mijn haarwerk) en ook het plaatsen van het nieuwe haar heel professioneel over. Duidelijke en vriendelijke uitleg! Ik was heel blij verrast hoe ik er nu uitzie met dit haarwerk! Prachtig!

Mijn zelfvertrouwen weer terug!

Ik ben al jaren kalend, wat mijn zelfvertrouwen erg naar beneden heeft gehaald. Ik heb toen gezocht naar manieren om mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen. Ik kwam EchtHaar Kliniek tegennop internet en dit sprak mij meteen aan. Ik heb de brochure aangevraagd en daarna een afspraak gemaakt. Tijdens de afspraak werd er veel tijd aan mij besteed met hoe ik de haar-unit zou willen hebben. Er is gekeken naar de juiste kleur, de juiste slag en de lengte. 8 weken later waren de haar-units klaar en werd de eerste geplaatst. Ik heb de haar-unit nu 1,5 week en het ziet er mooier en echter uit dan ik had durven dromen. Ik krijg veel complimenten van vrienden/familie/collega's en kennissen. Ik droeg altijd een pet, dus veel mensen wisten nooit wat er onder die pet zat. Ik krijg nu opmerkingen als: "dus dat zat er onder die pet!". Met andere woorden, ziet de haar-unit er heel natuurlijk uit en valt het niemand op dat het eigenlijk niet mijn eigen haar is! Ik zou iedereen EchtHaar Kliniek aanraden als je worstelt met kaalheid en daardoor je zelfvertrouwen bent kwijt geraakt. Ik geniet zo veel meer van dingen nu en zit beter in mijn vel! De medewerkers staan echt voor je klaar en leveren een heel mooi resultaat!

Professioneel

Mijn haar probleem bleek geen probleem voor deze professionals. Er werd zeer goed naar mij geluisterd en het resultaat is buiten verwachting. Het haarstuk past naadloos bij mijn eigen haar. Voor het meten en bespreken en het haarstuk passen, oefenen en bijmodelleren werd zeer ruim de tijd genomen.

Kom al zo'n 18 jaar bij de kliniek en deze bevalt mij heel goed.

Paar puntjes: -ben in die jaren voor langere tijd door één haarspecialist behandeld. En dat altijd naar volle tevredenheid. Sinds een korte tijd word ik behandeld door de 3e haarspecialist, die mij heel goed knipt en waar ik heel tevreden over ben. Graag wil ik bij haar blijven, want een band opbouwen met je behandelaar is in deze specifieke branche van groot belang. Praktisch (ik hoef niet elke keer mijn wensen kenbaar te maken) en psychologisch (je komt daar toch met een "kwaal"). Ik hoop vurig dat die mogelijkheid blijft. -als vaste klant vraag ik me af waarom het officieel niet mogelijk is om voor 2 keer in het vooruit een afspraak in te plannen. Dan denk ik: gaan nieuwe klanten dan vóór ofzo? Zo'n bezoek aan de kliniek is een vast onderdeel in mijn leven en dan is het prettig om te weten dat je zo'n bezoek ruim van te voren (dus voor 2 keer in het vooruit ) kunt vastleggen.

Dit is zeker een aanrader!

Na een lange twijfel toch gedaan, in het begin geen goed gevoel bij gehad, maar uiteindelijk super tevreden. Dankjewel EchtHaar kliniek!!

Goede behandeling

De juiste voorbereiding. Een goed resultaat

Geweldige service

Goed geholpen en hele fijne medewerkers.

F A Molijnlaan 145

8071 AE Nunspeet