Filtre

Snelle levering en nakomen van afspraken

Ik vroeg om een seintje zodra mijn gewenste drone weer leverbaar was en kreeg dat inderdaad zodra dat kon. Direct besteld en vlot ontvangen. Ging uitstekend allemaal.

Een prettige ervaring.

Ik had mijn item besteld binnen enkele minuten had ik een mail binnen dat mij bestelling verwerkt zou worden. Werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. 2 dagen later netjes binnen gekregen.

Easy to buy and product came on time

It's the only place I could find specialty drone equipment under one store.

Supersnelle levering en goede kwalitatieve accutas! Helemaal top!

Zeer positief over de service en kwaliteit van de accutas!

sehr schnelle und einwandfreie Zusendung

sehr schnelle und einwandfreie Zusendung

Belofte maakt schuld!!

Ik zal mijn ervaring hoe ik het heb ervaren duidelijk verwoorden.Allereerst is het voor mij heel belangrijk (als je werkt)dat als er duidelijk wordt gezegd (belooft zelfs).Zodra het product in voorraad is en dat kunt u duidelijk zien bovenaan het artikel, en het wordt voor 16 uur besteld,dan heeft u hét de volgende dag in huis.En ik had namelijk een DJI mini 2 fly more combo besteld,en er stond bij gratis tot (een datum waar ik ver onder zat). Dat je er een set vleugels met schroeven draaier en een doosje om je propellers in te bewaren (ter waarde van 23,95) Nou mooi dacht ik dus ik bestel de drone en automatisch kwam het setje erbij voor o euro.Maar nou komt het ga ik naar bestellen en betalen wordt er opeens vernoemd dat het setje propellers en doosje niet meer voorradig was,en dat het dus automatisch bij het afrekenen er weer werd afgetrokken.Ik contact opgenomen met de mededeling dan doen jullie er maar wat anders bij?.Dus ik had het op Donderdag besteld en één dag verlof op genomen,,want ik moest er namelijk zelf voor tekenen stond erbij.Nou Vrijdag niks, Zaterdag niks (terwijl er op Zaterdag wordt bezorgd) Mooie service,ik nog even op de site rondgeneusd.staat daar gewoon het zelfde propellers setje te koop voor 13,25 ,en ook nog eens het doosje kon je appart erbij kopen ook iets in die prijs (dat klopte precies kwam op 23,25,of iets meer)Dus het was gewoon vooraardig? Ik dacht gelijk ik neem contact met Post NL op en zeg ze dat ze het niet meer bij mij hoeven te bezorgen (want deze mensen wisten dat ik 2 dagen na mijn verjaardag mijn drone was kwijtgeraakt)De Mini 2 net 1 maand oud Maar wat moet je dan doen ook nog eens de kosten betalen voor het terugsturen!! BELACHELIJK GEWOON!En ik was afgelopen Maandag op mijn werk en het pakketje werdt zonder problemen bij de buren afgeleverd En ik moest persoonlijk er toch voor tekenen? Voor het zelfde geld weg drone Oja wat hebben ze mij gegeven een setje propellers (zonder het belangrijkste het doosje waar ze in horen

Funktioniert so, wie ich es mir vorgestellt habe.

Ich wohne in Deutschland und bin überrascht und schnell Drohne und Zubehör zu mir geliefert wurden. Alles perfekt!

Snelle verzending

Op vrijdagnamiddag besteld. Dezelfde avond nog verzonden. Ontvangen op dinsdag. (België)

Het was makkelijk en duidelijk om iets bij jullie te kopen.

Top service.

I bought here a Mavic 3 battery and a Freewell filter. At the next day I had the items, and I call regarding some information about the filter, they gave me all the info I needed. Definitely I’ll buy more accessories for my drone here.

Inzake drone waarvoor ik eerst mijn papieren moet halen en meer dan 900 gram is. Heb ik een DJI mini 2 pro aan geschaft, al gauw met het vliegen bemerkte ik dat deze gauw zo klein is tegen de achtergrond dat ik volg lampjes heb moeten bestellen en zeker op afstand, de drone moeilijk te volgen is. En dat heb ik dus ook gedaan. Lampjes zijn fel en hebben 3 standen normaal, knipperent en snel knipperent, set, 2x groene kleur en 2x rode kleur met reserve batterijen. Top product. Thx

Ik was op zoek naar propellers voor mijn drone. En via deze duidelijke site snel gevonden en besteld. Pakje was super snel binnen dus prima service

Top product en snelle levering

Wat is er nog fijner dan een bestelling te doen die de volgende dag al op de deurmat ligt. Drone kenner maakt waar wat ze zeggen. Top

Waar coolblue faalde kon ik hier wel terecht.

Had batterijen nodig voor mijn dji mini 2. Coolblue stond dat ze ze hadden maar bleek na bestellen niet te kloppen en voorlopig ook niet leverbaar. Gelukkig hebben mijn nieuwe vrienden van dronekrenner wel gewoon een goede voorraad. En nog veel meer leuke/handige dingen zag ik later. Levering ook gewoon helemaal netjes in originele verpakking. Toppie.

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung. Produkt muss noch getestet werden

Klantgericht, oplossingsgericht, enthousiast

Vlot, kundig

Supersnel geleverd!

Bestelling was dezelfde dag nog verzonden

dronetastic

heldere cursus, goed toegankelijk.

Een blijvertje

Mijn ervaring in het dronegebeuren is pril. En dan ga je op zoek naar info. Kwam bij dronekenner terecht. Ik zocht naar verlichting voor mijn drone en vond deze al gauw. besteld en in een perfecte verpakking werd het snel -als beloofd - bezorgd. Iets nodig, Dronekenner heeft het.

Ruim voldoende

Pakket later ontvangen dan gehoopt. Na contact alsnog prima geholpen.

Snelle levering ondanks dat ik het in het weekend heb besteld en er stond na 1 werkdag geleverd, ik dus erg verbaasd was dat het maandag al in de brievenbus lag.

supersnelle verzending

er zijn maar weinig webwinkels met zo'n snelle verzending, het contact is ook zeer correct te noemen ,aanrader dus

Op alle punten perfect

Snel, juiste prijs, goede communicatie.

Snelle levering.

Snelle levering.