Filtre

Goede producten en super snelle levering!

Savonds besteld en volgende ochtend in huis, bijna onwerkelijk. Geweldig!

helemaal top!

Alles naar wens en volgens afspraak!

Handige site

Handige site ga daar meer bij bestellen

Duidelijke website groot aanbod, mooie selectie pet dronetype en snelle kevering.

Snel produkten gevonden in duidelijke shop, snelle levering met goede stevige verpakking.

Mijn bestelling is, geheel zials beloofd, snel, foutloos, prima verpakt en op de beloofde dag beziegd. Kom daar nu maar eens om. Prima!

Levertijd na gekomen.

Sneller afgevoerd als afgesproken levertijd.

Goede prijs/kwaliteits verhouding

Goede prijs/kwaliteits verhouding en vandaag besteld voor 22.00 uur idd de volgende dag in huis.

Zeker een aanrader.

Gemakkelijk winkelen, afrekenen EN goed bezorgd!!

En duidelijke site.

Vlot en correct

Materialen snel gevonden op de site en vlot geleverd

Perfect!

Super, snelle levering en het product (koffer) voldoet boven verwachting gezien de prijs-kwaliteit verhouding.

Veel kennis maar helaas komt het niet alles na

Op zich heb ik goed ervaringen met dronekenner. Herman is een kenner met een grote K. Alleen voor 2200 besteld morgen is huis hebben ze niet waar gemaakt! Omdat mijn huidige Drone de geest gaf dacht ik even " snel " toch een mini 3 er bij te bestellen. Helaas kwam deze dus TE LAAT en nog een dag later als beloofd. Hierdoor moest ik elders een drone lenen.. Ik kreeg als antwoord dat het druk was. Met alle respect daar heb ik geen boodschap aan. Dan moet je daar niet mee adverteren.

Verkeerde bestelling snel verwerkt. Keurig geld terug.

Goed geïnformeerde en bereikbare helpdesk; snelle levering

Na een enorme deceptie bij een andere leverancier is Dronekenner een verademing!

Absoluter Top-Shop

Super coolen Job gemacht Immer wieder gerne

Alles wunderbar, schnelle Lieferung und günstig!

Perfekt

Goede en snelle service

Ik heb hier mijn DJI mini 3 Pro gekocht. Waar deze vrijwel overal uitverkocht was kon ik deze hier nog kopen en zelfs binnen 2 uur ophalen. Klantenservice is erg vriendelijk, hier kom ik zeker de volgende keer terug!

Hoet

Heelgoed

Vriendelijke en eerlijke hulp

Ook de verkoper was niet helemaal zeker of het onderdeel zou passen. Vooraf duidelijke afspraken gemaakt en dat was erg fijn.

Rapido e de qualidade

Preços apelativos, bons artigos e rápida entrega

• Você nos recomendaria? Yes

Goed gegaan

Ging snel en prima

Snelle bezorging en product in goede staat zoals het hoort.

Levert snel, concurrerende prijs

Snelle levering, prijs conform. Zonnescherm voldoet echter niet aan mijn wensen. Eigen schuld.

Snel goed geholpen

Had n vraag….. die is snel opgelost. Ook de levering was snel.

OTG kabel snel in huis

Bestelling eenvoudig en soepel verlopen

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL