Filtre

Positieve ervaring

Op de site heb ik snel gevonden wat ik zocht. De site is dan ook heel erg gebruiksvriendelijk. Na de aankoop duidelijke communicatie zodat ik ook snel wist wanneer de levering zou plaatsvinden. Ben zeer tevreden van mijn aankoop maar evenzeer van de service en klantvriendelijkheid van Dronekenner.

Snelle levering en correcte dervice

Positief

Bestelling zeer snel verzonden en lekker snel thuis.

Top product , snel geleverd

Sneek levering , goede website

Gewoon perfecte service en op tijd

Ik had spullen nodig om mijn drone mee te kunnen nemen op vakantie. Besteld op basis van de afspraak de volgende dag geleverd. En de volgende dag geleverd, een dag later op vakantie en kunnen vliegen op het vakantie adres

Prima bedrijf, snelle levering

Tevreden over het product en snel geleverd

Snel en gemakkelijk te bestellen

Het is alleen jammer dat ik de verkeerde artikelen heb besteld. Ik wil het graag retourneren, maar heb het formulier nog steeds niet ontvangen. Ik ben bang dat ik mijn retour tijdperk zo ga missen

Heel goede ervaring

Heb contact gehad met een,jonge vrouw.Meer dan geweldig geholpen voor mijn Go-pro 10 . Het ging over lensjes. Alles goed binnen gekregen en ze passen perfect. Bedankt .Haar voornaam ? Tot een volgende keer. Geef het door bij onze video club. Mond op mond Reclame.M.v.g. Hans Peltzer

Fast delivery!!

Everything fine!

eerste bestelling naar tevredenheid

als het altijd zo gaat ben ik blij

De site verzending is top

Site en verzending is goed Bepaalde producten vallen echt onwijs tegen ( dit is echter opgelost en zijn tot een mooie oplossing gekomen) Ik ben zeker tevreden en zal het zeker aan raden

(Deutsch) perfekt

(deutsch) Alles perfekt! Obwohl ich der niederländischen Sprache nicht mächtig bin, lief alles perfekt ab. Ware wie beschrieben und pünktlich geliefert

Snel geleverd, prima prijs

Leuk assortiment en eerlijke prijzen

Dronekenner heeft een webeshop en ook een kennissite. Heb twee bestellingen geplaatst. De tweede ging lekker snel, in de eerste zat een foutje. Maar een vriendelijke Jolien heeft alsnog goed geholpen na een mailtje en ik heb mn spulletjes netjes in huis. Verpakking en levering verder goed verzorgd. Kom zeker weer terug voor aanvullingen.

Snelle en correcte levering

Bestelde producten waren goed verpakt. Goede kwaliteit.

Een goede ervaring

Bestellen bij de Dronekenner is mij goed bevallen. Duidelijk bestelproces, snelle levering en product zoals beschreven en verwacht.

Product zoals omschreven

Het product kwam goed verpakt aan en is zoals het beschreven is. Goed, kwalitatief en functioneel

Komt aan, netjes op tijd, goede website

Altijd tevreden

Goederen zoals omschreven, altijd mooi en goed verpakt, snelle levering, kortom heel goede service.

Goed onderstel ..

Nadeel is dat het moet worden verwijderd bij inklappen rotors. Had graag gezien dat hij kon blijven zitten met invouwen.

To the point en vlot!

Goed assortiment. Vlotte levering.

Goede en snelle levering

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Drone modellen zijn onduidelijk aangegeven.

Na de aanschaf van mijn nieuwe drone was ik opzoek naar een verzekering. De site gaf het een niet het juiste model aan en was niet specifiek genoeg en zo heb ik de verkeerde verzekering gekregen en deze kon ik niet retourneren. Er zou nog contact met me opgenomen worden maar dit is nog steeds niet gebeurt.

Snelle levering van een goed product

Ik was op zoek naar een makkelijk bedienbare drone voor een goede prijs en dat hebben ze geleverd.

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL