Filtre

Zo leer je vliegen..

Vorige week mijn Fly more pakket op gehaald..en tegelijkertijd met mijn nieuwe Mavic 3 classic gevlogen samen met Frederik..duidelijker en veilig alles van.mijn drone uitgelegd..ook kennis gemaakt met Sem..en natuurlijk was Sander er ook...ik heb hier erg veel van opgestoken..deze jongens weten je echt te enthousiasmeren ze leggen je alles wat je wilt weten uit..beginnende vliegers raad ik toch lessen aan. Jongens bedankt.

Vlugge levering

‘S avonds na werk een koffertje voor de DJI FPV bestelt, rond 19:30. Meestal bestel ik bij een van de ‘grote’ E-commerce platformen omdat de service beter is, maar Dronekenner had een mooie aanbieding en het had niet super veel haast. Meteen netjes bevestiging ontvangen, en de volgende dag om 11:30 stond de bezorger op de stoep. Niks aan te merken op product of bezorging. 10/10.

Snelle levering.

Voor t eerst bij deze shop een case voor mijn mavic 3 gekocht. Fijn dat je achteraf kunt betalen voor t geval dat t product niet bevalt, maar ben er auper blij mee. Dank jullie wel… En uiteraard een aanrader…

Prima product en levering binnen 24 uur

Polariserend filter voor mijn DJI mini 2

Professioneel bedrijf

Ik heb bij Dronekenner naar volle tevredenheid mijn DJI-drone gekocht. Het bedrijf doet alles goed en snel. Het is een professioneel bedrijf.

Aan te bevelen om zeker ook eens te bezoeken en iets te bestellen

Ruim aanbod aan interessante prijzen en met vlotte persoonlijke service bij vragen / opmerkingen. Daarnaast op de site niet enkel "verkopen" maar ook de nodige randinformatie.

Bestelling gedaan, netjes geleverd.

Geen klachten. Alles OK!!!

Prima product snel geleverd en goed verpakt. Een aanrader.

Top assortiment snelle service nette prijzen

Fijn assortiment met nette prijzen. Snelle levering

Gewoon snel en handig geregeld

Snelle levering tegen een eerlijke prijs.

Snelle levering tegen een eerlijke prijs.

Snelle en goed verzorgde levering

Eerste keer via Dronekenner besteld. Op basis van andere beoordelingen al positieve verwachtingen die goed waargemaakt worden. Dronekenner staat zeker op de lijst als er in de toekomst weer besteld wordt

Goede internetsite met kwalitatief goede produkten.

Duidelijke produktomschrijving. Prima levering.

Eerste keer gebruik van de site. Perfecte site, netjes, duidelijk en snel. Komt afspraken keurig na. Top!

Niets op aan te merken

Alles verloopt snel en goed. Ook erg blij met het product.

Net product.

Snel verzonden voldoet aan de verwachtingen

Bestelling vliegt in no time binnen

Goede service en goed product!!

Otp controller kabel binnen 24 uur geleverd net op tijd voor de vakantie. Super!

gewoon goed

besteld, heel snel ontvangen dus gewoon erg goed.

Goede service en snelle levering

Snelle levering van mijn filters.

Uitstekende service, super blij.

Top shop

Gewoon goed

Onderdeel voor dji mini 2 bestelt. Super, origineel deel, ongeveer de “gewone prijs” maar veel goedkoper geleverd (schappelijke verzendkosten). Vooral prettig dat je echt origineel krijgt dat perfect functioneert.

Makkelijk en duidelijk bestellen van producten en snel geleverd.

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL