Filtre

Alles wat ik had besteld kwam goed en snel. De kwaliteit was ook aardig goed.

Slecht

Bestelling geplaatst met de belofte deze te volgende dag te ontvangen. Dit gebeurde niet. Goed kan gebeuren, maar gezien ik op vakantie vertrok kon ik het pakketje daags niet meer aannemen. Ik had het pakketje ook nodig voor de vakantie dus het had weinig nut het pakketje nog te aanvaarden. Hierop een mail gestuurd met de vraag om de verzending te annuleren. Dit ging niet meer maar ik mocht het pakketje gewoon terug sturen. Ondertussen op 12/09 de vraag gesteld om een retourlabel op te maken. Hierop geen enkel antwoord ontvangen. Zowel op 17/09 als op 22/09 een herinnering gestuurd maar blijkbaar worden mijn mails gewoon genegeerd. Dit is gewoon onprofessioneel en nijgt naar oplichtingspraktijken. Door het zolang te rekken verstrijkt natuurlijk de termijn om het pakketje terug te sturen desondanks ik de vraag voor het verstrijken gesteld heb. Ik kan dit bedrijf alleen maar afraden, alternatieven genoeg.

Super leuke cursus en leerzaam

Na een aantal avondjes lekker effe achter de pc te hebben gezeten mijn a1 a3 cursus afgrond. Super leerzaam en fijn dat je er de tijd voor krijgt. Ik denk erover A2 er ook nog bij te halen en wellicht wat vliegervaring extra te plannen. Van elkaar leert men ook, in de hoop dat meerdere zullen volgen.

De DIJ mini pro 3 drone is heel snel geleverd samen met het Fly more kit pakket. Prijs is prima is wel overal een beetje gelijk. Fly more kit was niet overal verkrijgbaar maar wel bij Dronekenner. De drone is fantastisch kan ik iedereen aanbevelen zeker met de extra batterijen.

goed,snel thuisbezorgd met goede kwaliteit

goed,snel thuisbezorgd met goede kwaliteit

Zo hoort het.

Goed product en netjes op tijd geleverd.

Betaald met Paypal, kreeg een wat verwarrende melding dat er gewacht werd op verwerking, blijkbaar was de betaling wel ontvangen want de volgende dag mijn bestelling ontvangen.

Uiterst tevreden

Groot assortiment en gunstig geprijsd. Alles in categorieën verdeeld dus geen eindeloos scrollen. Bovendien gunstig geprijsd en goede service!

Fast, cheap and a small gift was on top and all the way to Germany. Hardly anyone manages that here.

Like

I lake Dronekenner

In de wolken! :-)

Na eerst wat vragen via de mail die vlot werden beantwoord wat extra toevoegingen voor mijn DJI drone besteld. De volgende dag al netjes geleverd, alles paste en lekker verder met vliegen. Dronekenners staat nu bij mijn favorieten want zal vast nog wel eens iets nodig hebben.

Goeie service

Ontzettend goede service

1 ringetje ontbrak in een onderdeel en na een mailtje kreeg ik het volledige pakketje nog eens! We praten over een ringetje van een paar cent!!

Snelle levering zoals beloofd

Bij een beloofde aflevering van een momenteel moeilijk verkrijgbaar product is het bij iedere leverancier spannend of de beloofde “volgende dag in huis” gehaald word. Precies volgens afspraak! Top

zeer goed

sneller levering en goedkoop

Besteld en bezorgd, zoals je verwacht.

service

Snel antwoord op mijn vraag, goede service, snelle levering

Toegankelijke site en vlotte levering

Het is gemakkelijk om het juiste artikel te vinden op de site en de levering is vlot. Bovendien, door een fout had ik het artikel dubbel besteld en betaald. Maar de dubbele bestelling kon makkelijk geannuleerd worden en het geld werd op korte termijn terug gestort. Prima geregeld!!

Diverse spulletjes snel en netjes geleverd.

Wat accessoires aangekocht voor mijn drone. Binnen 2 dagen in huis, netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Bij gelegenheid zeker weer kijkje nemen daar.

Perfekt, ohne Einschränkung!

Professionelle Aufbereitung des Themas, punktgenau vorbereitet auf die Prüfung! Übersichtlich aufbereitete schulungsseiten, Meine Empfehlung!

snelle levering zonder problemen, wat ik wel raar vond is dat de filters die ik voor de drone kocht verkocht werden als merk 50 cal maar dit een stikker van 50 cal over een doos met ander merk was ook op de filters zelf stond dit andere merk in plaats van 50 cal

voor de eerste keer iets besteld. was helemaal top

superrr

Goeie ervaring

Ruim assortiment Redelijke prijzen Snelle levering

Goede levering

Bestelling was goed verpakt en snel geleverd!

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL