Pluspunten

Goede levering, netjes verpakt, tijdig geleverd

Pluspunten

Top service! En geen lange verzending

Pluspunten

Goede service. Snel, netjes op tijd.

Pluspunten

Ik was op zoek naar motorlaarzen, met hulp van het personeel mijn precieze maat gevonden. Helaas hadden ze het soort laars niet wat ik zocht. Na kort overleg kon deze besteld en binnen korte tijd geleverd worden op een pakketpunt bij mij in de buurt. Snelle verzending, goede service en mooie laarzen!

Misschien niet meer via DPD verzenden (track&trace was niet helemaal accuraat), PostNL is vaak sneller en beter.

Pluspunten

Rappe bezorgtijden en product voldoet aan de verwachtingen.

Pluspunten

Ruilen van een te kleine maat voor een grotere gaat erg gemakkelijk en snel

Pluspunten

Ze zijn zeer vriendelijk en doen heel erg hun best voor hun klanten. omruilen en geld terug geven gaat als vanzelf.

Mij niet bekend.

Pluspunten

Goeie prijzen, snel verzonden. Precies wat je wilt.

Geen negatieve punten meegemaakt

Pluspunten

Vriendelijk, denken met je mee.

Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering Behulpzaam aan de telefoon

Pluspunten

Was op zoek naar Stylmartin Legend Laarzen maat 47. De is vaak niet op voorraad dus moet de verkoper actie op ondernemen. Na 2x slechte ervaring niet terugbellen kwam ik terecht bij Motorkledingvoordeel.nl. Na tel. contact werd ik al na 2 uur teruggebeld. Geregeld, laarzen worden met 3/4 dagen op aangegeven adres bezorgd. Dat is zoals je het mag verwachten. Voor mij een dikke 10!

Ga zo door!

Pluspunten

Vriendelijk, snel geholpen, meedenkend bij bestelling, goede prijs kwaliteit verhouding, als u motorkleding en dergelijke zoekt bent U hier aan het juiste adres.

Ik heb geen punten ter verbetering, vooral doorgaan.

Pluspunten

Na bestelling van een Held motorjas was de verkeerde kleurencombinatie geleverd door hun leverancier. Het duurde even een paar dag, maar de goed jas werd direct naar mij thuis gestuurd. Motorkledingvoordeel is goed te contacten en ze doen wat ze beloven.

Een nog breder assortiment zou wenselijk zijn.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en service-gericht! Ik had zelf online een broek besteld welke net iets te klein was en het model paste mij niet goed. Na telefonisch overleg gezamenlijk besloten om van dezelfde fabrikant een ander type broek te proberen en in een lange uitvoering. Deze had ik binnen 4 dagen alweer in huis en past top! De 'oude broek' zonder problemen en verdere kosten retour kunnen sturen, dus een betere service kan er in zijn totaliteit niet geleverd worden. Dit is mijn eerste ervaring met online (motor-)kleding bestellen, maar op deze manier zeker bij motorkledingvoordeel.nl voor herhaling vatbaar! Top!

Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering en mooie site!

Geen

Pluspunten

Klantgericht, goede service en een ruime keuze!

Pluspunten

Goed telefonisch contact en ook via de mail direct antwoord. Goede service.

Pluspunten

Snelle en fijne communicatie tussen verkoper en koper. Super van het kosteloos kunnen retourneren en ruilen van producten, gelukkig geen gebruik van hoeven te maken.

Levertijd was iets langer dan verwacht, echter geen probleem. Communicatie hierover was wel iets prettiger geweest.

Pluspunten

super mensen die elke keer meteen voor me klaar staan en ook mee denken. Zal zeker de volgende keer weer bij jullie kopen

groter assortiment online

Pluspunten

Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding. Pakket is keurig verzorgd.

Geen

Pluspunten

Goede en persoonlijke Service. Mijn zomerjasje zou wat later geleverd worden. Men belde mij om dit door te geven en na 2 dagen was mijn jasje toch thuis. Volgende bestelling zal weer bij dit bedrijf zijn.

Neen. Ga zo door.

De IJsbaan 7

8731 DW Wommels

Over Motorkledingvoordeel.nl

Wat begon vanuit een garage met de verkoop van gebruikte motoren is uitgegroeid tot een mooi bedrijf met motoren en veel motorkleding, helmen, laarzen en accessoires. In onze webshop een ruim scala aan motorproducten. Vanaf 50 euro gratis verzending ( Belgie en Duitsland vanaf 200 euro)