Pluspunten

Goede service en klantvriendelijk

Pluspunten

Ik heb maar 1 ervaring maar die is zeker 5 sterren waard. Ik had enkele dagen terug geen motorlaarzen meer en zocht een bepaald type. Nergens was deze meer in de juiste maat te krijgen tot ik na veel zoeken hier uit kwam. Tussen informeren per mail, zelfs reactie gekregen om 22.30 uur, tot aan thuisbezorgd zaten maar 2 dagen. Duidelijk en goede communicatie. Dus dikke duim van mij!

Totaal geen verbeterpunten tot zover.

Pluspunten

Heel snelle en correcte levering

Geen alles correct

Pluspunten

Mooie jas gekocht in de winkel , vriendelijk geholpen! En fikse korting. Nu toch de laarzen ook maar besteld die ik mooi vond. Snelle levering. Kom zeker terug

Geen

Pluspunten

-Goede communicatie -Scherpe prijs -Snelle levering

-Bestelde product was niet op voorraad. Dit had op de site beter aangegeven kunnen staan. Afhandeling was verder zeer netjes. Dezelfde dag nog gebeld en volgende dag vervangend product in huis.

Pluspunten

Snelle levering. Prima geholpen. Kwaliteitsproducten!!

Pluspunten

Groot assortiment en snelle levering.

Geen

Pluspunten

Top service en zeer scherpe prijs. Online besteld en door bedrijf zelf telefonisch benaderd voor advies ivm maat en leverbaarheid. Zou er zeker weer bestellen.

Pluspunten

Zeer snelle levering. Zowel telefonisch als per email een vriendelijke en meedenkende medewerker. Er wordt snel gereageerd op mails.

Geen, zeer tevreden met de wijze van klantbehandeling.

Pluspunten

Snelle levering en mooje website

Geen

Pluspunten

De levering was snel maar helaas het product kapot. Dit is zelfs op een zondag nog opgelost. Erg fijn!

Pluspunten

Snelle levering. Nette communicatie

Geen

Pluspunten

Niets dan positieve feedback, woensdag gebeld of ze dachten dat mijn product donderdag binnen was en gelijk advies gevraagd voor de maat, meneer verzekerde mij dat ik de bestelling donderdag zou krijgen en naar aanleiding van mijn kledingmaat zou hij het opnemen met de leverancier, op donderdagmorgen werd de juiste maat bij mij bezorgd. Dat noem ik topservice!

Pluspunten

Duidelijk en makkelijk bestellen. Goede communicatie mbt maatvoering motorschoenen. Zeer goed product. En indien nodig makkelijk retourneren. Top!

Duurder iets langer dan 1 à 2 werkdagen. Dat zou ik even melden middels de mail.

Pluspunten

Snelle levering en mooie zaak!

Geen

Pluspunten

Snelle levering. Retourneren is geen probleem. Super mooie kleding ontvangen. Goed advies en vriendelijke klantenservice.

Pluspunten

Snelle levering Vlotte communicatie

Pluspunten

Goeie service

Niks

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Opvolging verzending en bestelling.

Levering termijn kon niet nagekomen worden. Waardoor ik 30€ meer betaalde voor de bestelling en toch geen tijdige levering had.

Pluspunten

Pluspunten

Mooie website best snelle levering

De IJsbaan 7

8731 DW Wommels

Over Motorkledingvoordeel.nl

Wat begon vanuit een garage met de verkoop van gebruikte motoren is uitgegroeid tot een mooi bedrijf met motoren en veel motorkleding, helmen, laarzen en accessoires. In onze webshop een ruim scala aan motorproducten. Vanaf 50 euro gratis verzending ( Belgie en Duitsland vanaf 200 euro)