Ik Gebruikt mijn Matras van Seminautic nu een jaar naar volle tevredenheid

Vorig jaar een matras van seminautic aangeschaft. Werd goed voorgelicht over de soorten en uiteindelijk een matras laten maken die aan mijn eisen voldeed. Nu een jaar gebruikt voldoet de matras nog steeds aan de eisen die ik toen stelde. Goede ondersteuning tijden het liggen. Niet te hard en niet te zacht. Seminautic top gewoon ik ben super tevreden.

geweldig

ik heb hier mijn bestaande matrassen de kernen laten vervangen . helaas hadden wij zelf bedacht dat de hardste versie wel goed zou zijn . helaas bleek al snel dat dit een verkeerde keuze was. met pijn in de heupen tot gevolgen . gelukkig konden we tegen een kleine vergoeding de kern laten aanpassen . wij zijn dik tevreden zelfs ons eigen hoezen zijn nog even hersteld . nog nooit zo snel een matras op maat laten maken top service

Uitstekende service en heerlijke matrassen

De service in de winkel was een warm welkom. Zeer gastvrij ontvangen en goed geholpen met uitleg over de matrassen. Wij slapen in de camper zo ontzettend lekker op onze op maat gemaakte matrassen. Stiekem slapen we hier veel lekkerder dan in ons bed thuis.

Consept klaar terwijl u wacht is hier van toepassing.

Na klein mis verband ivm tel. afspraak bij aankomst toch nog netjes geholpen nadat we direct met onze nieuwe caravan vanaf het caravancentrum langs gingen om er direct een nieuw matras in te laten maken en de oude van de vorige eigenaar af te voeren zodat we direct heerlijk op een nieuw matras die avond op onze camping in Landgraaf konden slapen in onze nieuwe caravan. En we hebben heerlijk geslapen. Toch unieke dat je binnen zo'n korte tijd een nieuw matras aan kunt laten meten en maken en dit ook nog voor je neus kunt zien ontstaan.

Eerst een matras voor de caravan besteld. Geweldig dat je er op kunt wachten en ook nog een gratig overnachting krijgt op een camping. De matras beviel zo goed (gewrichtsklachten véél minder geworden) dat ik deze matras ook graag voor thuis wilde hebben. Goede info hierover gekregen. Afspraak voor bezorging gemaakt, ik kreeg datum en later tijdslot. Half uurtje voor aankomst kreeg ik een telefoontje dat de bezorger er aan kwam. Klopte ook. Matras is naar boven gebracht. Kortom: goede info, goede kwaliteit en afspraken worden goed nagekomen. Aanrader dus.

Uitstekend!

Na afspraak werden wij vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Na uitvoerige uitleg en "proefliggen" kozen wij voor een matras, dat meteen werd gemaakt. Blij plaatsing in de camper bleek de matras aan één schuine kant enkele centimeters te breed, waardoor de deur van het toilet/douche er langs schuurde. Er werd ons meteen toegezegd dat er een nieuwe matras gemaakt zou worden en wij de iets te brede matras gewoon mochten gebruiken omdat we de dag erna op vakantie zouden gaan. Volgens werd de nieuwe matras binnen enkele dagen na onze vakantie bij ons thuis voor de deur geruild voor de juiste matras en geplaatst in de camper. Top service!

Na het vlotte afspraak maken werden we: - stipt op tijd geholpen - kregen we heerlijke cappuccino bij aankomst - werd er goede uitleg gegeven - konden we in alle rust “ proefliggen” en kiezen - in een zeer net schoon professioneel bedrijf - mag je zelf tot een jaar na aanschaf voor €75 nog omruilen als het product niet bevalt - kregen we op dinsdag een Walrave hoeslaken kado PERFECT AAN TE RADEN BEDRIJF

Heerlijk slapen op nieuwe matras

Vorig jaar nieuwe matras laten maken bij jullie bedrijf. We konden erop wachten. Prima geregeld. Toen we op de camperplaats waren, bleek het onder matras niet te zijn meegenomen. Één telefoontje. We komen het gelijk even brengen. Prima toch.

Top service.

Zeer vriendelijke ontvangst start al bij het aankomen rijden en duurt tot bij het vertrek. Hier is een klant nog koning.

Een bijzonder klantgericht bedrijf met een hoge kwaliteitsgraad.

De matrassen zijn tot in de finesses vervaardigd met alle onze wensen. Ze sluiten perfect aan op de ruimte in onze caravan en ze liggen voortreffelijk. Ze voegen zich naar je lichaam zonder te zacht te zijn en garanderen een goede nachtrust. De speciale koelcoating die ik op mijn matras heb laten aanbrengen, werkt prima. Ondanks hoge temperaturen heb ik voortreffelijk geslapen.

Een hemelsbreed verschil

Ik ervaar geen rugpijn meer op de nieuwe matras. Zelfs mijn hondje wil ook de matras claimen

Prettig bedrijf met goede klantgerichtheid en service.

Voor onze vakantie een nieuwe matras voor ons hefbed in de caravan laten maken. Prettig geholpen en vlot weg met een nieuwe matras in de caravan en Seminautec heeft de oude ook afgevoerd. Tijdens de vakantie bleek het toch nog niet optimaal te liggen. Contact opgenomen en een nieuwe afspraak gemaakt. Zeer netjes geholpen en een nieuwe verbeterde vulling van de matras gekregen tegen enkel de betaling van het verschil tussen het originele product en het verbeterde product. Er nu een eerste lange nacht op geslapen en dat gaat nu helemaal goed.

kussens worden als niet comfortabel ervaren, te dik! Matras prima

Kussen is dik en hard. Matrassen liggen fijn.

Ook al gaat het fout het wordt gewoon supergoed opgelost.

Bij aankomst krijg je een lekkere kop koffie en die drink je op met uitzicht op het atelier waar de matrassen handgemaakt worden. Een adviseur komt je adviseren en laat je ook proef liggen op verschillend samengestelde matrassen. Als de keuze gemaakt is krijg je een vrijblijvende offerte. Wij zijn akkoord gegaan en terwijl wij even naar de woonboulevard gelopen zijn werd onze matras gemaakt. Toen we terugkwamen werd de matras in de caravan op het bed gelegd. Alleen was het matras gespiegeld waardoor een uitkeping aan de verkeerde kant zat. Met heel veel excuses werd de matras met spoed alsnog op de juiste manier gemaakt zodat we alsnog een goed op maat gemaakt matras kregen. En nog een dekbed voor het ongemak. Ik zeg altijd waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, en als die weer goed opgelost worden hebben ze aan mij een tevreden klant. En slapen doen we als een roos op onze nieuwe matras.

Fantastisch!!!!!!!

Voor de 2e keer een matras laten maken. Wat een ontzettende fijne ervaring, wederom. Denken echt met je mee en adviseren waar mogelijk. Omdat we bestaande klant waren, 10% korting. Het liep iets uit en 2 kussens gratis. Allemaal pluspunten!!!!!! Slapen nu 5 nachten op het matras en met kussens en zijn hele blije mensen. Omdat wij zo'n 8 maanden onderweg zijn, hebben we wel de duurdere matrassen gekozen. Want waarom zou je onderweg op minder dan thuis willen slapen!

Top Bedrijf

Vanaf de binnenkomst tot vertrek super service! De matrassen liggen perfect en zijn vakkundig ingemeten en gemaakt. Oude hebben we daar achter kunnen laten. Wij zijn héél blij met onze nieuwe matrassen van Seminautic!

Fijne ontvangst en supergoed geholpen bij aanschaf matrastopper voor in camper.

Correct vriendelijk en goed geholpen met duidelijk advies. De zitkussens waren een uur laat klaar.

Geweldig bedrijf

Positieve aandacht voor de klant. Goede service. Snelle levering g. Binnen 2 uurna aankomst reden we weg met een nieuwe matras. Slaapt heerlijk.

Prima bedrijf met uitstekende service

Het wachten tijdens het maken van het matras is goed te doen. Koffie etc. Je kijkt in de hal waar je het matras gemaakt zit worden. Het matras is echt van uitstekende kwaliteit. Tijdens het plaatsen hebben ze bij mijn camper de douchedeur ontzet. Dit is echt heel netjes opgelost. Ik mocht het laten maken en zij hebben de factuur betaald. Voor het ongemak kreeg ik nog een hoeslaken. Ik had er ook al één ontvangen bij aanschaf van matras.

Service en matras zijn top!

Warm ontvangst met koffie en prima uitleg gekregen van de matrassen en de diverse opties. Na ons keus hebben we IKEA bezocht en aan het einde van de ochtend was ons camper matras klaar. Zelf heb ik nogal snel last van mijn rug tijdens de nachtrust maar op dit matras niet. Kortom wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening en het eindresultaat!

Geweldig geholpen, super concept!

We kwamen voor 2 nieuwe matrassen in onze caravan. De oude matrassen werden gebruikt als mal, maar omdat ze doorgezakt waren bleek dat de nieuwe matrassen te groot waren en paste niet in de bedbakken. Dit werd direct netjes opgelost en kregen compensatie voor het lange wachten 2 nieuwe Walra onder lakensets erbij. De oude matrassen worden door Seminautic netjes afgevoerd en hadden wij geen omkijken meer na.

Ik slaap net zo goed als thuis!

Door artrose en slijtage in mij onderrug en daarbij nog fibromyalgie was het belangrijk voor mij om een geschikt matras te vinden. Thuis slaap ik het beste op een waterbed, met het advies van Seminautic kwam er een geschikt matras uit. Ik heb hier nu 3 weken achtereen op geslapen en heb net zo goed geslapen als thuis. Dit is prima investering investering geweest!

Een topmatras voor in de camper.

De matras blijft zijn vorm goed houden en erop slapen is bijna zoals thuis. Hoewel de aankoop je diep in je portefeuille doet tasten, de matras is zijn geld waard. Het verschil met de zogenaamde premium matras die bij de camper geleverd worden, is enorm groot. Proficiat ook voor de geleverde service bij Seminautic. Wij hebben één van onze twee matrassen achteraf nog 5 cm laten inkorten, geheel zonder extra kosten!

Betere nachtrust na bezoek Seminautic

Met de caravan langs gekomen. Experts in de winkel, alles mogen proberen. Na een uurtje was het matras klaar en konden we controleren en proefliggen. Na 3 weken nog steeds erg tevreden.

Ekkersrijt 7423

5692 HL Son en breugel