Heel goede matras bij jullie gekocht!

Geen stijve rug als we ‘s morgens opstaan!

Super advies, perfecte service en nu heerlijk slapen.

Na de vriendelijke ontvangst in een mooi bedrijf, voelde we ons direct al op ons gemak en hadden al vertrouwen in het bedrijf. Na advies en geholpen te zijn bleek ons gevoel goed geweest te zijn. Ik heb al verschillende mensen hier naartoe gestuurd en zijn ook allemaal tevreden. GA ZO DOOR.

Goede service en heel belangrijk een goed matras

We zijn heel goed geholpen en hebben een goed matras en goede kussen in onze caravan. We hebben voor thuis ook nieuwe matrassen nodig dus we komen zeker terug.

Klantvriendelijk en topproduct

Ik slaap deze vakantie voor het eerst op mijn Seminautic Excellent matras, heerlijk zacht, ontspannen en ondersteunend . Daarvoor had ik een vriendelijk en professioneel advies in het showroom en werd het daarna perfect op maat gemaakt en afgeleverd op de plaats waar mijn camper op dat moment stond . Top ervaring !

perfecte matras

we hadden de matras in onze camper aan laten passen en kwamen er thuis achter dat ons bed in de camper beter voldeed als thuis. Nu ook de topdekmatras voor thuis erbij besteld en geleverd gekregen. Kunnen we thuis net zo goed als in de camper slapen. Prima geregeld!

Efficiënte en heel vriendelijke beleving

We hebben een matras op maat laten maken voor onze camper want deze was na vele jaren aan vervanging toe. We werden warm onthaald en hebben kunnen gadeslaan hoe dit in zijn werk gaat. Na onze 4 weken reis bleek dat het resultaat van een aantal minuten testen ons niet naar de meest geschikte matras heeft geleid, maar dit kan opgelost worden door de matras in te ruilen voor een andere en dit tegen een kleine meerprijs.

Precies zoals het moet zijn

Ondanks onze vertraagde aankomst op een vrijdag, werden we netjes te woord gestaan en goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe caravanmatras. De matras werd ter plaatse vakkundig ingemeten, geproduceerd en geplaatst. De matras is super. We slapen nu veel beter dan op de standaard caravan matras.

Daar we nog maar 5 nachten op de nieuwe matras geslapen hebben, kunnen we er nog niet veel over zeggen, binnenkort gaan we voor 6 maanden op reis, dan zal ik iets laten weten . Maar seminautic is een fantastische firma met heel professionele mensen. Heel vriendelijk en echt een aanrader voor wie een matras nodig heeft. Groetjes.

Vorig jaar zomer een nieuwe matras bij Seminautic laten maken. Perfecte matras. Na er 13 weken op geslapen te hebben, begon de tijk te plooien. Gebeld en direct een nieuwe afspraak gemaakt. Oude tijk is er af gehaald en nieuwe tijk overtrek gemaakt. Vriendelijke mensen en matras met zorg behandeld. Heb er vertrouwen in dat het deze keer goed is. Nog steeds erg tevreden. Foute tijk kan een keer gebeuren. Absolute aanrader dit bedrijf.

Zo snel vervangen en zo lang plezier!

Ik werd aangenaam verrast door de snelheid waarmee ons matras werd vervangen voor een nieuwe (verbeterd) model. Het is een waar genot hierop te mogen slapen. Dat doen jullie goed daar! Het was de reis vanuit Rotterdam v.v. dubbel en dwars waard.

Geen beter bedrijf met bijbehorende service!

Nu voor de derde keer bij Seminautic, en echt ik zou geen enkel punt van kritiek of verbetering weten te noemen.

GGGG: Gewoon, Geweldig, Grandioos, Gemaakt.

Vanaf het eerste moment hadden we een goed gevoel. We gingen in eerste instantie eens informeren maar werden daar zo vriendelijk ontvangen door een vriendelijke meid aan de balie en achteraf Bram die ons snel wist te overtuigen. 6 augustus werden de matrassen gemaakt en twee weken later hebben we er voor de eerste keer op geslapen. Zaaaaaaalig zeg. Dit raden we iedereen aan. Seminautic is een top-bedrijf.

Ontvangst was netjes, de verkoper luisterde goed wat wij wilden. Zijn uitleg over de matrassen was perfect en de keuze was snel gemaakt. Het mooie eraan is, je kon de fabriek in kijken en zien hoe de matrassen van ons gemaakt werden. Alles paste perfect en ze liggen ook nog prima. Geweldig mooi bedrijf. We komen zeker terug voor een boxspring.

Eerst even wennen, maar daarna heerlijk geslapen. Beter dan thuis.

Matrassen bevallen heel goed

Wij hebben nu een week op de nieuwe matrassen geslapen. In onze caravan. We staan zeer uitgerust op . Dat betekent dat de matrassen zeer goede steun geven tijdens het slapen.. Wij zijn zeer tevreden over het advies van de slaapadviseur die heeft ons prima geholpen bij het maken van de juiste keuze.

Van onthaal tot levering: Top!!

Vriendelijke ontvangst (ook voor mijn jonge puppy ). Verkoper luistert aandachtig en gaf het juiste advies voor een topper in onze camper. Dat dit niet de duurste oplossing was, maar wel de beste, was een aangename bijkomstigheid. Na anderhalf uur kon ik terug vertrekken. Makkelijk bereikbaar vanuit Belgie.

Slaap als nooit tevoren

Het matras ligt uitstekend. Ik slaap prima. Het belangrijkste is dat ik na 18 nachten in de caravan geen enkele last van mijn rug hebt. Super.

Geweldige service

Na afspraak zeer goed ontvangen en uitgebreid uitleg gekregen over de verschillende matrassen, vervolgens matras laten maken en bij ophalen erg goed geholpen daar de matras mee moest in de auto, vervolgens nu in Spanje er een kleine week erg goed op geslapen.

Werkelijk meer dan verwacht

Wij hebben in onze Solifer caravan een nieuw matras laten inmeten en werkelijk het is meer dan verwacht, zijn nu op de camping in Spanje en slapen allebeiden super goed

Netjes geholpen goede informatie gehad en snel geleverd. Top bedrijf

Hele fijne ervaring , goed product.

Ruim tijd voor ontvangst en het intakegesprek , Het proefliggen als zeer positief ervaren met kundig advies. De producten waren binnen de beoogde tjd Gereed en voldeden aan onze verwachtingen. Bij vertrek werden er nog flesjes drinken aangeboden voor de terugreis.

Dat het zoveel verschil maakt …

Zoals de titel aangeeft “Dat het zoveel verschil maakt …” vanaf nacht 1 een veel betere slaap! Gelijk na de vervaardiging ter plaats op vakantie gegaan en het was het zeker waard. Goede uitleg en de keuze maak jezelf, dus ook de prijs….maar wat is slecht slapen in verhouding tot uitgerust zijn…dubbel genieten dus.

Een topmatras en top service

Nu hebben wij onze matras een half jaar. Wat slapen wij nu zalig in onze camper, geen rugpijn meer. Wij waren vriendelijk onthaald en ze luisterden naar ons verhaal welke matras wij wilden zoals een Tempur matras. Na 2 uur wachten, wat wij niet erg vonden, was onze matras klaar in onze camper. Bij het wachten hebben wij in de buurt een wandeling gemaakt tot aan de woonwinkel. Ik heb 1 ding spijt, dat ik zolang heb gewacht om een nieuwe matras bij Seminautic te bestellen.

Midden matrassen sluiten niet aan de matrassen

De 2 middenmatrassen sluiten niet goed aan omdat deze zijn afgerond en hierdoor ontstaan gaten tussen de matrassen en de middenmatrassen dat wordt door ons als zeer slecht ervaren en hebben hier wel spijt van dat we dit niet eerder gemeld hebben ondanks dat we eerder zijn terug geweest om de matrassen te laten veranderen voor 110 euro. Dus ja we hebben spijt is gewoon niet goed.

Na haar heupoperatie slaapt mijn vrouw weer als een Roosje.

Goede voorlichting gekregen. Hierna letterlijk ervaren hoe ons oude matras lag t.o.v. het nieuwe matras. Daarna alles op papier gezet, afspraak gemaakt wanneer ze de matras zouden leveren EN de afspraak nagekomen. Op de juiste dag het matras geleverd door een uiterst vriendelijke chauffeur. Chapeau voor alle service.

Ekkersrijt 7423

5692 HL Son en breugel