I am happy that Aviclaim has settled my claim in short time.

I am happy that Aviclaim has settled my claim in short time.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? EasyJet

Geweldig!!

Wekelijkse mail wisseling bij stand van zaken. Zeer duidelijk en goede informatie. Kortom in één woord geweldig!! Ik ga het aan iedereen aanbevelen. Top!! Groetjes frank

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Tui fly

Echte toppers!

Onze vlucht was geannuleerd en omgeboekt, waardoor we een dag kwijt waren. Claim via het vliegmaatschappij ingediend, maar afgewezen. Daarna verzoek ingediend bij Aviclaim. Binnen 1 maand na onze vakantie hebben is de claim van €1600 goedgekeurd en binnen een week stond ons deel op onze rekening!! Wat een toppers, ga zo door!!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? PEGASUS

Snel en zorgvuldig

Aviclaim heeft een simpel systeem om je spullen aan te leveren en daarna wordt de claim snel opgepakt. Erg tevreden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brussel Airlines

Super snel afgehandeld

Op de site is de claim makkelijk in te dienen. Ik heb ook in hele korte tijd mijn geld ontvangen. Top service!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Sunexpress

Snel, correct en goed

Snelle reactie via mail en ook duidelijke instructies. De behandeling van de aanvraag ging vlot en had succes.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Super goed geregeld!!

Ik hoefde zelf weinig te doen, zij hebben echt alles overgenomen. Wat heel prettig is dat je regelmatig informatie kreeg over de voortgang. Dit was voor belangrijk.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Royal air Maroc

Vlucht geanuleerd, mooie claim

Onze vlucht vanuit New York was gecanceld, omdat je niet weet waar je moet beginnen de claim uit handen gegeven. Recht op 2400 euro, denk dat zal toch niet. Uiteindelijk 1700 uitgekeerd gekregen, 700 euro voor Aviclaim. Ik weet niet of ik er bij de luchtvaart maatschappij door heen had gekomen. Wij zijn zeer tevreden

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? American Airlines

Uitstekende Service

Dit bedrijf leverde uitstekend werk, terwijl andere bedrijven mijn verzoek hadden afgewezen. De communicatie was helder en professioneel, en ze overtroffen al mijn verwachtingen. Ik ben zeer dankbaar voor hun inzet en kan ze zeker aanraden. Bedankt voor de geweldige service!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Pegasus

Ik heb de benodigde gegevens verstrekt, binnen paar weken geregeld en geld ontvangen. Keurig!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TAP

zeer snelle afhandeling

Binnen 3 weken afgehandeld en geld ontvangen. De 29% commissie die Aviclaim is misschien wat aan de hoge kant, maar hebben het wel snel geregeld en nemen alle zorgen uithanden.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Brussels airlines

goed geregeld…

het ging eenvoudig en vlot en met s6.! top.!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? klm

Enorm goed geholpen.

Een hele goede communicatie en grote inzet om dit hele proces tot een positief einde te brengen.

Ales geregeld, duidelijke communicatie

Aviclaim heeft de claim goed opgepakt en communiceert erg duidelijk over wanneer en wat er moet gebeuren/ gaat gebeuren

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? air brussel

wij hadden het zelf nooit voor elkaar gekregen

heel fijn, de hulp van Aviclaim, je moet zoveel indienen bij de luchtvaartmaatschappij, dat was ons zelf nooit gelukt. Aviclaim heeft ons door het hele proces geleid.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? KLM

Heeft gewerkt, maar moest zelf erachteraan

Uiteindelijk hebben we ons geld wat we hoorden te krijgen. Jammer is dat aviclaim weinig zelf laat weten aan mij als klant. Heb een keer of 4 moeten mailen hoe het ervoor staat met de claim. In communicatie is iets te verbeteren.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

super

was een goede ervaring. Ik werd goed begeleid en geholpen met een succesvol resultaat

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Easyjet

Fijn dat er mensen zijn die dit voor je oppakken en afwerken Top!

Goed geregeld!

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Transavia

Super snel geregeld en makkelijk invullen

Fijne website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voorgang. Super snel een groot bedrag op je rekening

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? LOT

Na 1.5 jaar alsnog via Aviclaim een vergoeding gehad.

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Corendon

Weinig werk van gehad

Werd altijd goed op de hoogte gehouden van de status

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Wizz Air

Schandalig

Wij hebben met 4 personen nog geen 40 euro teruggekregen terwijl het 10 x duurder was da we betaald hebben

bewerkelijke procedure, 29% kosten

Alles is wel correct verlopen, maar men kan zich de vraag stellen waarom TUI Fly per se een organisatie als Aviclaim als tussenpartij inschakelt. Op een legitieme schadeclaim van € 500, 29% inhouden is wel een flinke afroming. Daar komt nog bij dat er een onwaarschijnlijk administratieve rompslomp aan te pas gekomen is, waarbij belachelijk veel documenten opgevraagd worden die TUI zelf heeft. Als alle gegevens dan ingegeven zijn komt er nog een e-mail om te vragen of men nu eigenlijk een claim wenst in te dienen. Ja, natúúrlijk…

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? TUI Fly

Goed geregeld

• Met welke luchtvaartmaatschappij vloog u? Emirates

De Corridor 14

3621 ZB Breukelen

0346 20 20 16

Over Aviclaim

Heeft u te maken gehad met een vertraagde, geannuleerde of overboekte vlucht? Of heeft u de aansluitende vlucht gemist? Dan heeft u waarschijnlijk recht op compensatie tot wel €600,00 per persoon! Aviclaim heeft reeds duizenden passagiers succesvol aan een compensatie geholpen. Waarom Aviclaim: ✓ No cure, No pay ✓ Geen verborgen kosten ✓ Als beste beoordeeld in de markt ✓ Internationaal actief ✓ Hulp via telefoon, chat en e-mail. We starten dagelijks rechtszaken om een afwijzing van de luchtvaartmaatschappij tot een succesvolle claim om te zetten. Bent u de volgende tevreden klant die de compensatie via Aviclaim ontvangt?