Zie onder

Mijn ervaring is en blijft nog steeds voortreffelijk

Tot nu toe slecht

Heb bijma een week geleden wijn besteld en nig steeds niet binnen.

Fantastisch rood wijntje

N.a.v. de nieuwsbrief een doos rode wijn besteld. https://www.schaapveld.nl/product/1072920111/cantine-due-palme-negroamaro-del-salento-domiziano-2022 Iedereen op de verjaardag was razend enthousiast over deze zachte soepele wijn. Ik heb de link al meerdere malen doorgestuurd.

Geweldige service

Snelle reactie en levering

Super mooie wijnhandel

Snel online geregeld en keurig bezorgd !!

Als altijd: top!

Prima service, ruime keuze en goed advies.

vriendelijke en deskundige hulp bij het kiezen en bestellen

zie boven

De perfecte wijnhandel

Aan de hand van snaak notities meerdere malen wijnen geselecteerd en altijd in de roos. Fantastische wijnen voor een redelijke prijs. De prijzen zijn gewoon vergelijkbaar met de betere wijnen in de supermarkt, dus waarom zou je niet bij zo’n geweldige speciaalzaak je wijn kopen met zo’n enorme keuze.

Aardig en verstand van wijn!

Neemt de tijd voor he

Heel fijne wijnwinkel

De wijnen zijn heerlijk. Snelle levering. En deskundig advies.

Heerlijke wijn, goede service

Probleemloos

Geweldige service!

In eerste instantie was op de eoa manier mijn order vergeten, vervolgens ben ik gebeld door de wijnwinkel, de bestelde wijn was uitverkocht, en toen kreeg ik een upgrade naar een nog fantastischer wijn!

Prachtige winkel, groot assoriment en top personeel

Ik kom er geel graag. Sfeervolle winkel. Mooi assortiment. Top mensen. Deskundig vriendelijk gezellig.

Mijn voorkeur gaat uit naar Italiaanse wijnen en daar is bij deze verkoper voldoende keuze

Een mooie winkel met de wijnen overzichtelijk gerangschikt. Een behulpzame en adequate personele bezetting.

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling al thuis!

Ik was zeer verrast dat ik nog geen 24 uur nadat ik mijn bestelling geplaatst had de twee dozen wijn al kreeg bezorgd! Dat noem ik nog eens service !

Prima webwinkel met mooie beschrijvingen. Snelle en vriendelijke bezorging.

Prima webwinkel met mooie beschrijvingen. Snelle en vriendelijke bezorging.

Prima Service en Mooie Prijs en Prestatie Verhouding

Prima Service en Mooie Prijs en Prestatie Verhouding

Goed aanbod,snelle levering,enthousiaste medewerkers.

Die is erg goed

Mijn ervaring is goed , de leveringen zijn goed en de web site is prettig en overzichtelijk. Ik heb hoofdzakelijk online met ze te maken. Zou de winkel als ik in de buurt ben graag bezoeken

Punctueel

Ruime keuze, handige verpakking van 12 flessen in een grote doos. Aflevering conform mijn wensen en punctueel. Vertrouwd.

Top service!

Veel tijd en aandacht voor klanten.

Topzaak

Mooie winkel, kundig personeel maar ook online supersnelle levering!

De beste wijnzaak die ik ken.

Prima wijnen! Goede service. Communicatie over levering klan beter.

Zeer ervaren mensen die echt alles weten van wijn

Pelikaanstraat 4 A

7201DR Zutphen