Rolstoel

Het contact was super goed alles was geregeld via email.alles is ook geleverd volgens afspraak. Ik ben super content.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Super goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Alles volgens afspraak.
  • Hoe bevalt uw aankoop? Zeer content mee
  • Wat kan/moet beter? Zou ik niet weten

erg fijn

we hebben er rollators en een scootmobiel gekocht, beide keren erg goed geholpen en je kunt als je vragen hebt hun altijd bellen. zijn zeer deskundig

• Wat vindt u van onze adviseurs? erg goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? erg goed
  • Hoe bevalt uw aankoop? erg goed
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Uitermate deskundig en gastvrij: Zorgtotaalwinkel in Ede.

De mensen van Zorgtotaalwinkel zijn uitermate deskundig en gastvrij. Ze hebben alle tijd voor de klant, de klant is daar nog "koning". Daarom verdienen ze de hoogste waardering: Zorgtotaalwinkel in Ede.

• Wat vindt u van onze adviseurs? zeer goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? zeer goed
  • Hoe bevalt uw aankoop? met nog een kleine aanpassing n.a.v. een fabricagefout, wordt ook het hoog-laag bed zeer goed.
  • Wat kan/moet beter? zou niet weten

Goede voorlichting. Prima scootmobiel.

• Wat kan/moet beter? Aflezen aantal gereden kilometers

Goede aankoop

Kundig bij aankoop rollator. Aflevering van rollator: medewerker kende het product onvoldoende. Goede aankoop!

• Wat vindt u van onze adviseurs? Zeer kundige en vriendelijke medewerker
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Niet helemaal kennis van product had andere medewerker
  • Hoe bevalt uw aankoop? Topper
  • Wat kan/moet beter? Zo doorgaan

Goede uitleg en ondersteuning bij de keuze

Zelf waren we uitgekomen op de Trionic Veloped in mijn situatie. Wat heerlijk dat ik deze bij jullie kon uitproberen (nergens anders in Nederland). De uitleg, het uitproberen en het meteen aanpassen zodat ik hem meteen mee kon nemen was geweldig. Inmiddels ook al mensen naar jullie doorverwezen die heel geïnteresseerd waren.

• Hoe bevalt uw aankoop? Uitstekend
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Prettig geholpen en goed geadviseerd

Voldoende keus

• Wat vindt u van onze adviseurs? Goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Zelf gehaald was op voorraad
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Niets anders dan lof voor deze winkel.

De werknemers zijn vakkundig en ontzettend klantvriendelijk. Het assortiment is groot.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Vakkundig en klantvriendelijk
  • Hoe bevalt uw aankoop? Uitstekend

Klantgericht

Vriendelijk personeel met goede kennis van zaken. Doet wat er beloofd wordt en zijn goede hulpmiddelen tegen een juiste prijs.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Duidelijk en behulpzaam
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Prima
  • Hoe bevalt uw aankoop? Heel goed
  • Wat kan/moet beter? Niets

Levert wat je Verwacht

Goed.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Zeer goed.
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Goed
  • Hoe bevalt uw aankoop? Prima, ik moest wel een armsteun met een moersleutel horizontaal krijgen.
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Aardige en behulpzame mensen net wat wij oudere mensen nodig hebben

• Wat kan/moet beter? Kan niet beter

Toppie

Heel netjes behandeld over mijn onderdelen die ik zocht.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Ok
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Top
  • Hoe bevalt uw aankoop? Zeer goed
  • Wat kan/moet beter? ????

Rustig en kundig geholpen

Prettig bezoek gebracht en een scootmobiel gekocht. Grote keuze met deskundig advies. Aanrader!

• Wat vindt u van onze adviseurs? Ik ken er maar 1 en die was top!!
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Uitstekend. After sales nog geen ervaring mee
  • Hoe bevalt uw aankoop? Uitstekend, erg blij mee
  • Wat kan/moet beter? Vooral zo door gaan

Klantvriendelijk en kennis van zaken.

Bij mijn showroombezoek was Julian beniewd naarmijn wensen en verwachting. Daarna hebben we pas over scootmobielen gepraat. Ik kreeg goede adviezen en heb daarna een proefrit buiten gemaakt. Bij aflevering kreeg ik nog een uitleg en ik kon de scootmobiel uittesten en dan aangeven wat er eventueel nog aangepast moet worden. Intussen heb ik aangegeven dat de snelheid nog wat afgesteld moet worden. Ik krijg hierover nog bericht.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Uitstekend en deskundig. Zeer klantvriendelijk.
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Heel goede aflevering en nu even wachten op de afstelling van de snelheid.
  • Hoe bevalt uw aankoop? Ik ben zeer tevreden met de aankop.
  • Wat kan/moet beter? Het telefonisch contact met Zorg Totaal Ede.

Gewoon top.

Nwe scootmobiel keurig afgeleverd met grote doos bonbons haha. De scootmobiel is naar mijn wensen opgebouwd en dat alles is keurig gedaan. Er is tijd aan besteed en dat merk je . Dus gewoon zo doorgaan.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Keurig geholpen
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Netjes thuisbezorgd
  • Hoe bevalt uw aankoop? Super
  • Wat kan/moet beter? Geen idee

Aanrader!

Hele goede hulp bij uitzoeken van rollator en rolstoel en fauteuil. Deskundig advies, Goede prijzen!

• Wat vindt u van onze adviseurs? Top
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Top
  • Hoe bevalt uw aankoop? Heel blij mee

vakkundig geholpen

Door goed mee te denken zijn wij tot een andere aankoop gekomen, dan oorspronkelijk gedacht

• Wat vindt u van onze adviseurs? goede adviezen
  • Wat vindt u van de levering/after sales? prima
  • Hoe bevalt uw aankoop? goed
  • Wat kan/moet beter? zou het niet weten

In voorkomend geval ga ik eerst naar deze winkel

In de winkel werd goed gezocht naar de rollator naar mijn wens

• Wat vindt u van onze adviseurs? kundig en terzake
  • Wat kan/moet beter? openingstijden

Beste heer Alferink, Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Ontzettend leuk om te horen dat u ons specialisme ook zo heeft mogen ervaren. We doen inderdaad ons best om goed met u mee te zoeken, gelukkig is dat gelukt. Zou u ons nog iets kunnen laten weten (bijvoorbeeld per mail) wat we kunnen/moeten verbeteren aan de openingstijden? We kunnen niet direct beloven dat we hier wat aan zullen doen, maar we zien uw feedback graag tegemoet. Graag heten we u in een voorkomend geval van harte welkom. Als er vragen zijn, neem gerust contact met ons op! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Plezierig en deskundig geholpen

Goede service ook.

• Wat vindt u van onze adviseurs? deskundig
  • Wat vindt u van de levering/after sales? zonder problemen
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste E., Dank voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat we u plezierig en deskundig geholpen hebben. We wensen u veel veilige kilometers met uw Streamer rollator! Heeft u vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Zeer vriendelijk geholpen !!

• Wat vindt u van onze adviseurs? Prima
  • Hoe bevalt uw aankoop? Prima
  • Wat kan/moet beter? Niets

Beste mevrouw Breepoel, Dank voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent en dat uw aankoop goed bevalt. We wensen u veel fijne kilometers met uw Saljol rollator. Als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op! Hartelijke groet, Zorg Totaal

vriendelijke en persoonlijke benadering

snel geholpen op het tijdstip van afspraak

• Wat vindt u van onze adviseurs? zeer gedeuldig en goed luisterend, waarna advisering
  • Wat vindt u van de levering/after sales? N.v.t.
  • Hoe bevalt uw aankoop? heel goed
  • Wat kan/moet beter? zo houden!

Beste C., Superleuk om zo'n mooie beoordeling binnen te krijgen! Inderdaad doen we ons best om pas te spreken nadat we geluisterd hebben, goed om te horen dat u dat ook zo heeft ervaren. We wensen u ontzettend veel mooie en veilige kilometers met de Gemino rollator! Heeft u nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Vriendelijk in de winkel ontvangen en behulpzaam geholpen

Vriendelijk in de winkel ontvangen en behulpzaam geholpen

• Wat vindt u van onze adviseurs? Vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Keurig op tijd geleverd
  • Hoe bevalt uw aankoop? Tot nog toe door privé omstandigheden nog niet veel kunnen oefenen met mijn scootmobiel.
  • Wat kan/moet beter? Vraag: is het normaal, bij het achteruitrijden van de scootmobiel een te hard piepend geluid maakt?

Beste Johanna, Dank voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te horen dat u goed geholpen bent en vriendelijk ontvangen bent, dat is wel het minste wat we kunnen doen:). Via mailcontact hebben we uw vraag reeds beantwoord. Heeft u verder vragen, neem dan ook natuurlijk gerust contact met ons op! Heel veel rijplezier gewenst! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Zeer goed geïnformeerd ze weten waar ze het over hebben en hebben alle tijd voor de klant

• Wat vindt u van onze adviseurs? N.v.t.
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Zeer goed
  • Hoe bevalt uw aankoop? Zeer goed
  • Wat kan/moet beter? Soms late reactie, maar ook wel begrijpelijk druk druk druk

Beste Gerke, Dank voor de lovende woorden! We nemen inderdaad alle tijd voor onze klanten, hierdoor zijn we inderdaad druk druk druk:). We zullen ons best doen om, ondanks de drukte, vlot(ter) te reageren. Neem dus gerust contact met ons op als er vragen zijn! Hartelijk groet, Zorg Totaal

Zeer goed geadviseerd

Bij Zorgtotaal is de klant nog koning

• Wat vindt u van onze adviseurs? Heel goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Prima zeer vlot
  • Hoe bevalt uw aankoop? Ben zeer tevreden.Blij mee
  • Wat kan/moet beter? ?

Beste J.H., Dank voor deze prachtige woorden! Erg leuk om te horen dat u onze "ouderwetse service" heeft mogen ervaren. We doen inderdaad ons best om te zorgen dat de klant bij ons nog koning is. Altijd weer fijn om te merken dat dit gelukt is. We wensen u veel mooie kilometers met de Orion scootmobiel! Heeft u vragen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Gewoon uitstekend!!!

Denken met mijn mee,vriendelijke behandeling goede monteur enz. Enz Kortom gewoon goed.

• Wat vindt u van onze adviseurs? N.v.t.
  • Hoe bevalt uw aankoop? Bijzonder goed
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste Herman, Wat leuk om uw enthousiaste beoordeling te lezen:). We staan natuurlijk graag weer voor u klaar als er vragen zijn of om de jaarlijkse onderhoudsbeurt te komen uitvoeren. Heeft u tussendoor vragen? Aarzel niet om ons te benaderen en geniet van de zon! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Frankeneng 14

6716 AA Ede

Over Zorgtotaalwinkel

Waarom Zorg Totaal? Wat ons motiveert, is het bieden van een goede oplossing voor uw uitdaging. Of het nu gaat om een standaardoplossing, of een maatwerk oplossing voor uw situatie. Hoe doen we dat? Wij hebben een ruime sortering aan hulpmiddelen, van scootmobielen, hoog-laag bedden en sta-op stoelen tot rolstoelen, rollators en meer. Wat levert dat op? Ons klantenbestand bestaat uit een groot aantal klanten die ons samen beoordelen met 5/5 sterren! Dit heeft ons inmiddels bij klanten door heel Nederland gebracht en zelfs ver over de Nederlandse grenzen. Afstand is daarom voor ons geen probleem, maar een uitdaging die we graag aangaan. Graag tot ziens! Bezoek ons vandaag nog of bel ons op 0318-241001.