Ruime keuze.

Ik vond precies wat ik nodig had en een paar dagen later kon ik al beginnen aan mijn kerstdorpje.

Erg mooi en netjes

Alles keurig en netjes verpakt en erg snel geleverd

Supersnelle levering.

Supersnelle levering en dus dik tevreden.

Mooie huisjes,snelle levering makkelijk om te bestellen

Een zeer snelle levering

Een zeer prettige behandeling en Service

Redelijk

Oa 3 huisjes besteld waarbij er bij 2 items waren afgebroken. Deze heb ik er zelf weer op geplakt. Op een mail naar het tuincentrum wordt niet gereageerd.

Heel goed!

Goed omschreven wat er gekocht is en wat er wanneer geleverd wordt.

Het is zo gaaf de huisjes van lemax zo sfeervol al die lichtjes. Echt een aanrader

Duidelijke website, snelle levering

Je kunt makkelijk vinden wat je zoekt op de website. De site is erg overzichtelijk. Snelle levering.

Goede en snelle levering

Supersnel

Mijn bestelling gedaan in sinterklaas weekend, kwam binnen een dag. Alles was op voorraad wat ook fijn is

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!