Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, snelle levering en priducten zijn met zorg verpakt.

Snelle levering, keurig ingepakt

Bestellen op de website was simpel, de levering was snel, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status en het pakket was keurig netjes verpakt. Super.

goede service en snelle service

Alles wat ik besteld had is netje aangekomen en ook wat ik besteld had en er niet was is netje over gebeld en gemaild en op tijd geld terug gestoord

Snelle levering en makkelijk bestelling

heb 1 puntje, ik vond de verpakking te groot, een grote doos met vulling met als inhoud 2 miniature plastic poppetjes alg goed verpakt in hard plastic, voor de rest voldeed de inhoud aan de beschrijving!

Top webshop met leuke kerstspullen

Mooie webshop met leuke prijzen. Wat nieuwe huisjes besteld voor mn kerstdorp die snel geleverd werden en goed verpakt waren.

Netjes verpakt en snel geleverd

Ondanks de black friday toch vlot binnen. Het zat netjes verpakt en de spullen waren zoals verwacht

Mijn ervaring weer helemaal top!

Goed verpakt, snel geleverd. En zoals altijd in prima staat.

keurig verpakt. snelle levering en een leuke prijs

top, snelle levering

top, snelle levering, geen problemen ervaren

Goede en snelle service en scherpe prijs.

Bij onze bestelling was 1 vogelhuisje stuk bij levering. Drie dagen later hadden we alweer een nieuwe!

Snelle levering en goed ingepakt!

Makkelijk te bestellen en snel in huis

prefect

TOP

TOP

Super goed geholpen door de klantenservice bij tuincentrum osdorp. Iets van Lemax was stuk, kwamen met een goede oplossing. Ik koop al jaren hier mijn Lemax en ben altijd tevreden.

Perfect!

Goede en snelle levering. Alles keurig verpakt. Alles zag er prima uit!

Alles is zeer goed en duidelijk

Goede service, snelle levering

Snelle verzending nette prijzen

Mooie scherpe prijzen en spullen worden altijd snel verstuurd.

Goeie snelle levering en later in de winkel perfect geholpen.

Prima ervaring. Volgend jaar bestellen we weer.

Zeer tevrededen

Snelle levering in goede staat goede service en nette prijs

Goede prijzen!

Super snelle levering en alles in orde

Snel geleverd, heel goed verpakt.

Snelle en goede service

Had zelf het verkeerde huisje besteld (let op autocorrectie) Direct retour gezonden en het goede huisje besteld. Het geld binnen een paar dagen retour.

Kersthuisje kwam goed aan maar beeldje was gebroken

Het lemax kersthuisje kwam perfect aan alleen het kleine beeldje zat gebroken in de verpakking. Na dit aan de klantenservice te melden vroegen ze me om foto's op te sturen. Nadat ik dit had gedaan had ik de opties om het beeldje om te ruilen of het zelf te lijmen. Ik vond dit een beetje een vreemd verzoek, maar het lijmen is gelukt en ik heb het volledige bedrag van het beeldje teruggekregen. Communicatie met de klantenservice ging erg vlot.

goede kwaliteit en snelle levering

Veel keus en leuke acties

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!