Toppie

Snel geleverd, stevig verpakt

Goede prijzen en snelle levering

Onze favoriete site om spullen te bestellen voor ons kerstdorp. Prijzen zijn goed en er wordt snel geleverd. Ook wordt het goed verpakt zodat alles onbeschadigd aan komt.

Achat village de Noël

Prix attactifs Envoi rapide Protection du colis à revoir. Les petites pièces n avaient aucune protections. Toujours pas de réponse pour ma réclamation pour la casse.

Scherp geprijsd, snelle service. Spullen goed verpakt.

Mooie en handige website, snelle service en alles goed verpakt.

super service kan niet beter

veel keuze, vlotte service niets op aan te merken dus.

Snel en correct geleverd.

Alles vrij snel geleverd. Alles keurig verpakt.

uistekend

Snel ontvangen eveneens gegoed verzorg , ben blij met alle artikelen

Hartstikke goed

Snelle levering Super fijn

Snelle levering, goed verpakt

Al meerdere keren bij tuincentrum Osdorp besteld. Erg tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Prima bedrijf

Keurige levering,heel snel, top hoor.

Geweldig, netjes verpakt, keurig op tijd geleverd, ziet er keurig uit.

Geweldige ervaring, alles uitstekend verzorgd.

Geweldige webshop!

Hele fijne site, stuk goedkoper dan in de winkels. Snelle levering en zeer goed verpakt! Ik koop ieder jaar voor mijn man zijn Sint en kerst cadeaus, zodat hij weer een stukje kan uitbreiden.

Blij met mijn aankoop. Zat super goed verpakt.

Kerstwens compleet

Goede morgen. Ik zocht al geruime tijd naar een kleine Kerstgroep voor bij mijn dorp. Toevalligerwijs kwam ik i jullie op internet tegen. En voilà daar stond mijn Kerstgroepje. Hartelijk dank hiervoor. Zelfs de verzending was prima geregeld. M.vr.gr, Fred Brakeboer.

Zeer goede nazorg

Helaas was een van de bestelde kersthuisjes defect. Na het doorsturen van een filmpje dat aantoonde dat het huisje inderdaad defect was, is het geld netjes terug gestort op onze rekening

Snelle levering!!!

Ik miste bij het opbouwen van het dorp een aantal dingen. Dankzij de snelle levering kon ik weer verder en staat het dorp nu.

Heel vlotte en nette levering

Het pakket was keurig verpakt en werd heel vlot geleverd. Erg tevreden ben ik over de kwaliteit van het geleverde. Echt aan te bevelen!

Zeer snel goede service mooie producten

Voor mij een hele reis maar minimaal 1x per jaar rij ik hier heen voor het kerstdorp groot assortiment en zeer goede prijzen

Goed verpakt Snelle levering Goedkoper dan bij andere tuincentra Zeer tevreden.

Makkelijk en snel

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd en netjes verpakt.

Netjes

Mooi op tijd en precies zoals op de foto

Slecht

Wacht nog steeds antwoord van een email waarin ik aangeef dat het huisje kapot is ik hem wel ruilen voor een nieuwe , de verzendkosten voor terug sturen niet voor mijn rekening ga nemen omdat het huisje buiten onze schuld om terug gestuurd moet worden. . Direct gestuurd na openen van doos op dag van ontvangst. Totaal geen reactie gekregen. Straks telefonisch proberen.

Snelle verzending

Super leuke kerstartikelen van Lemax ontvangen, goed verpakt en snel in huis.

Groot en leuk assortiment, geschikte prijzen, snelle levering

Als je in de kerststemming wilt komen, ben je bij Kersthuisje.nu aan het juiste adres. Groot assortiment,leuke items, fijne prijzen en leuke aanbiedingen en alles wordt in een stevige doos goed ingepakt zodat alles onbeschadigd aankomt! Snelle afhandeling en verzending ook!! Onze favoriete kersthuisjes site!!

Helemaal top

Makkelijk te bestellen, duidelijke site en snel geleverd. Prima communicatie via mail

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!