Uitstekende bezorging, binnen een paar dagen heb je jouw bestelling in huis. Uitstekend verpakt, geen kans op beschadiging. De website is top, heel overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.

ik doe graag mijn aankopen bij kersthuisje.nu

Goede service en de goedkoopste van alle tuincentra.

Is prima gegaan,zeer tevreden

Website was prachtig en duidelijk. Bestelling ging goed. Netjes verpakt en thuisbezorgd

Snelle levering en zeer goed verpakt

Zelfs voordat kerstartikelen in Nederland waren goed op de hoogte gehouden wanneer container binnen kwam en je de bestelling kon verwachten.

Erg goed

Duidelijke website, snelle levering.

Snelle levering!

Pakketje was binnen paar dagen al binnen.

Goede kwaliteit , snelle levering!

goed, op tijd geleverd, goed ingepakt, heel veel keuze in producten

ik ben tevreden

Bestelling was zorgvuldig ingepakt en snel geleverd.

Bestelling was zorgvuldig ingepakt en snel geleverd.

Super snel geleverd!

Het bestellen ging heel makkelijk, het werd dezelfde dag nog verzonden en ik had het de volgende dag (zaterdag) al in huis! Super tevreden

Altijd goed geregeld!

Al meerdere keren kerstdorp spullen besteld bij Kersthuisje.nu. Goede kwaliteit, je wordt goed op de hoogte van de bezorging gehouden via de mail. Netjes verpakt en weer keurig bezorgd. Fijne service, echt een aanrader!

Altijd goed

Heb al vaker hier iets besteld en altijd tevreden. Ze zijn heel snel met leveren. Ik heb nooit een slechte ervaring gehad met ze

Goede en snelle verzending

Het was goed ingepakt en snel verzonden. Het lemax huisje was niet zo mooi gelijmd. Dat had netter gekund.

Denk in huis goeie service Zelfs als product er niet is krijg je meteen je geld terug

Grote keuze en snelle bezorging

Hoewel er bij aankomst een beschadiging werd geconstateerd werd dit binnen no-time opgelost door een restitutie. Prima service dus. En leuk spul te koop !

Prima bedrijf

2 huisjes gekocht voor mijn kerstdorp. Goede, duidelijke website. Bestellen via site gaat zoals verwacht. Levering was ook geheel naar wens.

Goed en netjes geleverd

Snel en netjes

Artikelen worden snel verzonden en worden heel zorgvuldig ingepakt.

Betaalbaar en goed

Een kersthuisje en kerststation besteld. Was 30 euro goedkoper dan bij intratuin. Snel bezorgd en goed verpakt.

Zeer goede bezorging

Goede en snelle bezorging

Groot assortiment Lemax

Eenvoudig bestelproces, Snelle verzending. Nakoming van afspraken bij evt garantie claims

Zeer Goed

Huisjes keurig verpakt en daardoor schadevrij ontvangen.

Goed bevallen

Op de website alles uitvoerig kunnen bekijken, veel artikelen voor goede prijzen. Daarna een bestelling gedaan met veel Lemax artikelen, waar onder een wat groter huisje. Vrijdagavond laat besteld, Dinsdag keurig in huis. Goed verpakt en precies wat ik ervan verwachtte. Ik ga zeker vaker bestellen .

snelle levering, alles prima

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!