Bestelling snel en goed aangekomen, dozen zijn goed ingepakt zodat alles heel aankomt. Snelle levering ook

laagste prijzen, grote sortering, uitstekende service

Diverse bestellingen voor mijn kerstdorp geplaatst en ontvangen tot volle tevredenheid. Supersnelle levering, uitstekende service.

Als altijd snel en netjes

Altijd snel en netjes. En is er iets mis word dat keurig opgelost al is dat weinig nodig.

Bestellen was makkelijk, snel en simpel. Levering was ook lekker snel. Ik vond vooral de aanbiedingen fijn, dat scheelt toch weer.

Top Service

We hebben al meerdere keren kersthuisjes e.d. besteld en iedere keer heel tevreden!!

Helemaal top goede prijzen en snelle levering

Ik ben super tevreden,ze hebben goede leuke prijzen en het verzenden gebeurt snel.

Netjes en op tijd geleverd

Zie bovenstaande

Prachtig huisje

Prachtig huisje vlot geleverd.

Prima levering van Lemax huisjes

Ook in 2022 heb ik gekozen voor kersthuisjes.nu omdat ze net wat gunstiger liggen in prijs. En tevens een prima levering hebben.

Keurige levering

Alles naar de tevredenheid geleverd

Heb al vaker bij hen besteld, zijn de goedkoopste en word perfect ingepakt

Fijne winkel

Snelle online levering

Erg mooi afgewerkt, en goede service!

Vind dit een erg fijne winkel op te bestellen goede producten en levering gaat voltjes en snel.

Snelle bezorging en heel mooi huisje !

Snelle bezorging en heel mooi huisje !

Goed geregeld

Tevredener met het bestelde artikel

Goede service na defecte zending

Een huisje had een mankement. Dat heb ik ter plaatse om mogen ruilen. Men geloofde mij op mijn woord en checkte niet eens het huisje in mijn aanwezigheid. Weg vriendelijk personeel. In de hele winkel.

Snel en netjes geleverd. Goed verpakt.

Topservice

Snelle afhandeling en keurig en degelijk verpakt

Website, levering keurig ingepakt, en snel geleverd.

Duidelijke website en super service

De website is duidelijk en overzichtelijk, bestellen gaat gemakkelijk, betaling via ideal gaat snel en de artikelen zijn zorgvuldig en met zorg ingepakt. De levering hebben we snel ontvangen. Heel hartelijk dank hiervoor.

Mooie kersthuisjes

Snelle levering en de huisjes was zo goed verpakt super

Topwebsite

Duidelijke website, met scherp geprijsde artikelen.

Zeer professioneel bedrijf.

Positief. Ik ben zeer tevreden met de wijze van aanpak. Ikzelf ben in de logistiek werkzaam. Zie vaak slecht ingepakte dozen. Bij de eerste verzending was mijn eerste reactie, dat is super verpakt. De volgende bestelling idem dito. Super!! Niet alleen scherpe prijzen maar vooral scherpe logistiek. Logisch dat we met plezier onze spulletjes bij jullie kopen. Met vriendelijke groet, Léon

Mooie huisjes, goed service

Overzichtelijk website, snelle service, reageren snel bij vragen

Gunstige prijzen.

Na de bestelling word je goed op de hoogte gehouden wanneer je de levering kan verwachten. Mijn artikelen zijn in goede staat ontvangen. Ik ben hierover zeer tevreden,

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!