Klasse

Tolle Preise, schnelle Lieferung

heb na diverse bestellingen nog nooit problemen gehad.

Alles wordt altijd snel en correct afgeleverd.

Zeer snelle levering en alles heel goed verpakt.

Snel , netjes , prima

Alles prima

Snel en correct bezorgd.

Alles was keurig ingepakt en snel bezorgd.

onberispelijke service

snelle en zorgvuldige verzending. onberispelijke after-sales service

Goed geleverd en zoals aangekondigd

Zeer tevreden over de service.

Super service!

Onlangs voor het 5e jaar achterelkaar Lemax huisjes en toebehoren besteld. Zeer snelle levering zoals ik gewend ben met een mooie korting. Wederom bedankt.

Ik heb 3 huisjes besteld tijdens de korting voor lemax, elf lane 1,2 en 3. Helaas kleiner als verwacht aangezien er nergens afmetingen voor de verpakkingen of stond. Verder was de levering aardig snel voor een weekend met heel wat korting en dus waarschijnlijk ook veel bestellingen en alles is veilig en heel aangekomen

Voor het eerst diverse huisjes besteld via de site. Het werd keurig en super snel geleverd.

Bijzonder prettige verkoper

Item kunnen kopen dat nergens meer te krijgen was,. Snelle verzending, zorgvuldig verpakt en heel erg blij met de aankoop.

Scherpe prijzen, overzichtelijke website, snel geleverd

Deze winkel bied consequent scherpe prijzen en een compleet aanbod, en daarnaast altijd snel geleverd, voor ons een prima webshop

Snelle levering en constant op de hoogte gehouden via mail

Positief

Mijn ervaring is positief, Prijs is goed, alleen de ontvangst van de producten na aankoop zou iets sneller mogen

Leuke Halloween huisje met super snel aflevering.

Het vliegveld wachttoren is alles wat ik had gehoopt met 3 “vliegtuigen” die boven het toren vliegt. Ik weet zeker dat mijn kleindochters gaat dit leuk vinden. Aflevering was binnen twee dagen vanaf wanneer ik hem had besteld wat ik ook fijn vond. Ik weet zeker dat ik meer producten zou kopen van tuincentrum Osdorp.

PARFAIT TRES SATISFAITE

Merci pour la livraison rapide 4 jours après la commande. Colis bien emballé et sans casse.

Koop al jaren bij kersthuisjes

Prijs kwaliteit is goed. Als er iets is wordt het ook goed opgepakt.

Prima service. Snelle levering.

Naar aanleiding van de mail met aanbiedingen koop ik jaarlijks aanvullingen voor ons kerstdorp. Hele duidelijke site. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Zeer tevreden, elk jaar weer.

tevreden klant

Jammer kan ik niet met de Kerstdorpclub naar de kerstshow van TC Osdorp gaan , Oplossing : online bestellen , weinig verzendkosten (zelfs gratis na een laag bedrag ) , thuis vlot afgeleverd .

Snel geleverd, goed verpakt

Het is voor mij al een beetje kerst als ik dit pakje uitpak. Erg tevreden.

Niks mis mee

Mal meerdere bestellingen hier gedaan, Altijd correcte en snelle levering, goed verpakt

Snel ,goed en met zorg

Ze pakken altijd alles goed en met zorg in.

Fijne winkel

Goede service klopt altijd

snel geleverd

bestelling was super netjes verpakt , kan zien dat er aandacht aan wordt besteed. en snel thuis top

Altijd goede service

Service is top, makkelijk te bestellen keus genoeg uit een groot aanbod. En altijd keurig en goed verpakt

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!