Altijd goede service

Service is top, makkelijk te bestellen keus genoeg uit een groot aanbod. En altijd keurig en goed verpakt

Keurig en snel geleverd

Snelle levering. Goed ingepakt

Ik had de artikelen snel in huis telefonisch contact was ook goed.

Goed verpakt en snelle bezorging

Prima ervaring. Jammer dat er niet in Duitsland bezorgd wordt.....

Snelle levering goed verpakt

Snelle levering goed verpakt

Pleasant

Good communication over products, fast delivery, well packed delicate items, great assortment, and very happy over the discounts applyed on products.

Snelle levering, goede prijs uitstekende service.

Dit jaar voor de 2e keer besteld bij kersthuisje.nu. Levering was goed en snel. Ook bij retourneren vorig jaar nooit problemen gehad. Ik zal hier zeker weer bestellen.

vlotte bezorging h

prijstechnisch oké en vlotte prima verpakte bezorging

Altijd goed

Bestel er al jaren en nog nooit iets gehad wat niet goed was

Snelle goede levering

Zogauw de items beschikbaar waren heb ik ze keurig ontvangen. Goed verpakt. Fijne levering.

Prettig om zaken mee te doen

Goede website waardoor makkelijk om items te zoeken. Snelle service. Waarom geen 10? Omdat de doos waarin het verzonden werd wel erg groot was dus in het kader van duurzaamheid had dat wel iets kleiner gemogen.

prima service

snelle levering en goede service.

Topservice

Zoals altijd een zeer snelle levering en perfect verpakt. Prijzen zijn altijd zeer interessant. Uitgebreide keuze. Raad deze webshop ten sterkste aan.

helemaal top

snel geleverd en alles klopt en top kwaliteit

Super snel geleverd en netjes verpakt. Ik ben blij.

De 2e helft van het jaar staat steevast in het teken van Kerst. Altijd mooi hier!

Snelle en goede bezorging van de kerstspullen

Mooie kerstspullen, prima verpakt en snel bezorgd.

Goed bedrijf leuke aanbiedingen goede kortingen goede service

⚠️WIL JE KUNNEN VERTROUWEN OP GARANTIE? HIER NIETS KOPEN!⚠️

Op 23 September jl. heb ik bij Tuincentrum Osdorp via www.kersthuisje-.nu een Lemax ice skating rink (ijsbaan voor kerstdorp met bewegende schaatsers voor €89,50) besteld. Dit pakket was ronduit slecht verpakt opgestuurd waardoor de omdoos, de doos van het product en een van de poppetjes in de doos was beschadigd. Omdat het enkel de doos was die ik toch niet bewaar waaraan wat mankeerde en een klein decor-poppetje door tweeen was gegaan heb ik hier destijds geen werk van gemaakt. Poppetjes genoeg dus heb er een andere voor gepakt. Vervolgens na 2.5 a 3 week gebruik, (een paar maand later aangezien de aankoop in Sept. was) zo nu en dan gedraaid te hebben deed de ijsbaan niks meer en heb ik hier 12 december 2022 melding van gedaan. Hierop heb ik van tuincentrum Osdorp geen reactie gehad. Vervolgens twee maal een herinnering gestuurd en daar is begin Februari wel op gereageerd. Nu verwijt men mij dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken want "het is nu maanden geleden" en dat ik na ontvangst in September geen melding heb gemaakt dat de doos kapot was en een poppetje was beschadigd. Voor garantie willen ze mij er aan houden dat ik de originele doos heb na dit defect nu. DIT MAG NIET! De aandrijfmotor in de schaatsbaan is stuk, ook dit heeft niks met het kapotte poppetje te maken. Sterker nog, ik heb aangeboden enkel de baan op te sturen zodat ze mij alleen maar een nieuwe baan hoeven te sturen. Ook dit WIL MEN NIET! ------------------ "Het is wettelijk gezien niet toegestaan om een originele of ongeopende verpakking te eisen. Je mag ook geen vergoeding in rekening brengen bij een beschadigde verpakking. Er zijn uitzonderingen, bijvoorbeeld bij producten waarbij je zonder de verpakking te openen precies kunt zien wat je hebt gekocht en verzegelde producten." BRON: thuiswinkel.org Helaas heb ik hier voor de feestdagen al met al een goede €300 besteed. Dit doe ik volgend jaar dus wel ergens anders.

goede service

had besteld en alles kwam snel, en perfect bij ons thuis! Breekbare artikelen, netjes ingepakt tegen beschadiging

Snelle levering van de bestelling en alles keurig ingepakt zodat het onderweg geen schade op loopt

Ben tevreden mee

Ben tevreden mee . En ook snel binnen gekomen . Verder echt goed ingepakt . Echt super . Volgende keer koop ik weer lemax

Kersthuisje.nu een topzaak

Kersthuisje.nu heeft een heel breed assortiment, snelle levering en zeker als er aanbiedingen zijn een goede prijs. Als er een keer wat niet helemaal heel aankomt of defect is wordt het zonder problemen geruild

Netjes

Mooie overzichtelijke site waar je makkelijk dingen kunt vinden. Netjes verzonden. Erg blij met de aankoop.

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!