Goede afhandeling van mijn bestelling

Snel verzonden in goede verpakking.

Precies wat ik wil en snel geleverd voor een mooie prijs. Geweldig assortiment.

Precies wat ik wil en snel geleverd voor een mooie

Snelle en correcte levering

Makkelijke website, duidelijke bezorgtermijn waarop geleverd wordt en anders een mail met uitleg van vertraging. Goed ingepakt tegen schade bij transport.

zoals van ouds!

Wederom een goed uitgevoerde bestelling

Snel besteld en geleverd zag er top uit

Duidelijke site, goede service en snel geleverd.

Service die je niet overal krijgt. Hele goede prijzen, wordt uitstekend verpakt. Volgende wensenlijstje staat al klaar.

Exellent

I am an international customer that have been trying to buy Lemax products from private homes from last year. In doing so so much work only to convince prospect sellers to trust and or accept payment with PayPal. When finally found out Kersthuisje, this problem of mine are gone! With fast delivery and exellent customer services with good responding time, this Swedish customer is happier.

goede communicatie

leveringging vlot en ondanks de goede verpakking. had ik toch 1 huisje wat kapot was. deze heb ik snel in overleg kunnen omruilen zonder problemen..

Pakket niet aangekomen

Pakket is niet afgeleverd. Zonder bericht is mijn geld teruggestort. Dit is de eerste keer dat het niet goed gaat. Jammer dat ze niet berichten dat bestelling niet geleverd kan worden

Vlugge levering

Super goed

Netjes verpakt en verzorgd verzonden

Mooie van prijs en snel geleverd.

Heel tevreden.

Nickel

Très bien

Bezorging correct

Kan nog geen verdere oordeel geven omdat het bestelde retour is gegaan. En het is nog te kort dag om hier antwoordt op te geven

Buitengewoon goede service

Mijn aankoop werd snel en perfect behandeld. Uitstekende service

Geweldig, veel keuze en een snelle bezorging

Er is veel aanbod mooie prijzen en een snelle bezorging. Deze kerst weer een bezoekje brengen aan de site. Helemaal toppie.

Top bezorgd

Goed ingepakt en ook allemaal heel aangekomen en goed bezorgd aan huis top

Prima geholpen

Eén van de ontvangen huisjes, functioneerde niet goed. Na contact werd dit snel en netjes opgelost.

Diverse accessoires besteld met korting. Altijd lekker natuurlijk. Snelle levering en goed verpakt

Geweldig !!!

Nu een aantal Caddington huisjes gekocht. Ook meteen diverse accessoires erbij genomen en alles wordt heel snel én voor een zeer gunstige prijs snel geleverd. Ik ben er momenteel een beetje aan verslaafd geraakt om maar telkens weer te kijken om wat bij de kerstdorpjes aan te schaffen. Kersthuisjes.nu heeft dan ook een enorm mooi en uitgebreide selectie. Ik blijf er zeer zeker bestellen !

Snelle verzending en goede communicatie!

veilig verpakt,snelle levering en duidelijke communicatie.Aardige pakketbezorger..

goed en goedkoop

heb al diverse keren een bestelling gedaan en alles is helemaal top.

Mijn bestelling was snel bezorgd en alles was is prima staat door de goede verpakkingsmaterialen

Super tevreden

Gekregen wat ik besteld heb, en ook heel overzichtelijk gekregen en duidelijk site.

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!