Mooi

geweldig mooie muziekkiosk

Het geluid is optimaal, zelfs goed muzikaal, geen zgn blikgeluid, gewoon mooi. De figuurtjes zijn prachtig.

Geweldige keuzes en service

Prima website en snelle levering.

Goede en snelle levering, prima service.

Diverse keren al wat besteld. Altijd zeer snelle levering gehad en alles in goede staat ontvangen. Op 1x na, huisje was licht beschadigd (waarschijnlijk tijdens vervoer). Na 1 belletje hebben ze nagenoeg het volledige aankoopbedrag teruggestort en ik mocht het huisje houden. Uiteindelijk de schade zelf kunnen repareren.

Snelle en nette levering goed verpakt. Vorig jaar een klacht gehad welke zeer netjes is opgelost. Ook de winkel in Osdorp is een grote aanrader!

Fantastisch, bijzonder goede service.

Vlotte afhandeling, groot aanbod voor een goede prijs. Ik ben heel tevreden.

zo leuk

ik geniet er zo van en ik laat het ook heel lang staan.

Uitstekende ervaring

Uitstekende ervaring met deze website/tuin centrum nooit problemen mee gehad.

Prima snelle service netjes verpakt

Prima snelle service netjes verpakt

In 1 woord super!

Ik heb dit jaar bijna een compleet Lemax-dorp bij elkaar gekocht bij kersthuisje.nu. Alles werd keurig netjes bezorgd; alle items waren met zorg verpakt. Ook de service bij ruilen als een item niet goed functioneerde is helemaal top! Kortom, in 1 woord super!

Goede ervaringen met tuincentrum Osdorp, altijd goede levering en netjes verpakt. Enige minpunt is de dure verzending.

Ruime keuze en prettig geprijsd

Naast ruime keuze en een acceptabele prijs de huisjes snel in huis gekregen.

Zeer goede service

Had een item kapot. 1 mail gestuurd en kreeg meteen reactie dat ik een nieuwe item kon krijgen. Veder zeer snel verzonden en geleverd. Top service!

Goed ontvangen

Alles in orde

Prima leverancier

Snel enn correct geleverd. Top

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Je kunt er alles krijgen voor een goede.prijs. de bestelde spullen worden heel snel geleverd.

Prima zaak

Ik koop altijd bij tuincentrum osdorp die ook kersthuisje.nl heeft na bestelling snel geleverd dus een goede internetsite kersthuisjes.nl koop er erg graag

Goed verpakt, snel geleverd.

Was wat ik.kocht

Snelle levering ondanks de kerstdrukte. Goed verpakt.

Top service en kwaliteit!

Top service en kwaliteit!

Snelle correcte service

Volgend jaar kies ik er zeker weer voor om bij u n huisje te kopen

Snel precies goed

Top snel en geweldig

Goede snelle service

Vandaag bestellen overmorgen in huis. Netjes en goed verpakt

Fijn! Goede producten

Makkelijk te bestellen, goed ontvangen, erg fijn!

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!