Kapot

Het kersthuisje met bloemen kwam kapot aan. Erg jammer. Alles was afgrbroken

Supper

Alles netjes verpakt en snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit- verhouding. Snel geleverd!

Altijd correcte info. Komen na wat ze beloven. Daarbij is de bestelling altijd super goed ingepakt

fantastisch

snelle service en goed verpakt

Snelle service; goede kwaliteit

Mooi overzichtelijke website; makkelijk af te handelen; duidelijke communicatie; goede prijs/kwaliteit verhouding; snelle levering van een mooi product

Prima levering, mooi assortiment

Prima levering, mooi assortiment. Goede kortingsacties.

Alles was keurig verpakt en snel geleverd

Prima afhandeling

Niets op aan te merken!

Redelijk

De verzending is snel. Maar bij 2 van de 3 huisjes waren items afgebroken en op een email wordt niet gereageerd.

Alles keurig verpakt en netjes afgeleverd.

Correcte afhandeling van mijn bestelling en prima bezorging.

Goede producten en levering

Snelle levering en helemaal in orde

Producten als omschreven, snel geleverd, prijs en kwaliteit goed

Ik ben teleurgesteld

Bij mijn bestelling was 1 object stuk. Er kon geen nieuwe opgestuurd worden omdat het niet voorradig was. Het wordt binnen 5 dagen gecrediteerd. Maar op de website was deze gewoon te bestellen. Zeg dan eerlijk dat het te duur is om het op te sturen. Ik ben teleurgesteld.

Slecht

Heb een kapot product binnen gekregen en een mail daar over gestuurd maar nooit antwoord gekregen. Verder wel snelle verzending

Snel geleverd en stevig verpakt

Snelle levering. Degelijk verpakt.

op zich goed

goede informatie tijdens het leveren. Helaas vielen een paar stukjes (o.a brievenbus) van het huisje af. Voor mij te veel moeite om het weer terug te sturen maar wel erg jammer.

Snelle levering!

We zijn erg blij met de snelle levering van onze aankoop. Het huisje en figuurtje zijn erg mooi

Bestelling gedaan, prima verzorgd en keurig op tijd geleverd

Fijne site en goede prijzen

Al je goed oplet, zijn de prijzen vaker goedkoper dan elders. Snelle afhandeling van bestelling.

Perfect afgewerkt

Nooit zulke gave huisjes gezien. Mijn complimenten.

perfecte service

Na aflevering van onze bestelling was 1 huisje zwaar beschadigd maar door de goede service is dat snel opgelost echt dikken plus voor jullie

Snel en netjes afgeleverd!

Overzichtelijken site en snel en netjes afgeleverd!

Ruime keuze.

Ik vond precies wat ik nodig had en een paar dagen later kon ik al beginnen aan mijn kerstdorpje.

247 Osdorperweg

Amsterdam 1069LL

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!