Filtre

Super tevreden met mijn occasion objectief

Ik wilde graag een nieuw objectief aanschaffen maar, zoals we allemaal weten, kunnen die erg kostbaar zijn. Daarom koos ik voor een occasion objectief. Het objectief werd snel geleverd en zag er heel netjes uit. Het uitpakken is ook een feestje, met de leuke tekst in de doos.

perfect opgelost

Mijn order was niet voorhanden door een communicatiefout met de leverancier, in overleg de losse onderdelen samen hetzelfde product geleverd, super!!

Great service

I brought some parts for my Insta360 Flow pro grip and they were delivered on time and were exactly as advertised on the web site i would recommend them if you need anything

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle levertijd, top service!

DJI Mini Pro 4 besteld voor 1099, snel geleverd. Paar dagen later 40 euro goedkoper op de site. Daarop heb ik een mailtje gestuurd naar CameraNU Kreeg snel een reactie terug dat ik de 40 euro terug betaald krijg en binnen enkele dagen stond het op mijn rekening .

• Kennis en Vakmanschap

‘s avonds laat een gebruikte lens besteld voor weinig en de volgende dag in huis, perfect verpakt en in originele verpakking. Wat een topwinkel!

Prettige winkel

Je wordt hier altijd vriendelijk geholpen.

Beste service

Goed geholpen en goede service

Zeer teleurstellende ervaring met Cameranu.nl

Ik heb recent een product bij Cameranu.nl besteld en binnen enkele uren na ontvangst teruggestuurd, volledig intact en nauwelijks uit de doos gehaald. Tot mijn verbazing word er bij de terugbetaling 20% van het aankoopbedrag ingehouden vanwege "beschadiging" aan de verpakking. Dit vind ik belachelijk. Het is logisch dat er bij het openen van een verpakking lichte schade ontstaat, zeker bij de manier waarop producten zijn verpakt. Het is onmogelijk om folie en karton te verwijderen zonder enige sporen achter te laten, vooral bij de kwaliteit van de verpakkingen die zij gebruiken. Maar uiteindelijk draait het toch om het product, niet om de verpakking? Dat Cameranu.nl hiervoor 20% van de prijs aftrekt, vind ik schandalig. Het product zelf was compleet in orde, binnen enkele uren geretourneerd, en voldoet aan alle eisen. Ik begrijp niet waarom een klant gestraft wordt voor het simpelweg uitpakken en terugsturen van een artikel. De manier waarop dit is afgehandeld is onacceptabel. Volgens de wet is het niet eens toegestaan om een vergoeding te vragen voor een beschadigde verpakking, laat staan dat een winkel een originele verpakking kan eisen. Cameranu.nl lijkt hier lak aan te hebben. Voorlopig zal ik hier niet meer bestellen en ik raad anderen aan om extra voorzichtig te zijn met hun retourbeleid.

echt goed!

echt een fijne manier om mee samen te werken en zo de goede keuze te maken!

Mijn z7 gekocht

Wat een fijne ervaring kom zeker een keer terug fijn personeel goede uitleg nemen goed de tijd voor je mooie winkel hele fijne eerste ervaring daar en zeker niet mijn laatste erg positief en zou iedereen dit bedrijf en de winkels aan raden.

• Kennis en Vakmanschap

Tweedehands product was niet goed nagekeken maar de afhandeling van de retour/reparatie was prima.

De afgelopen tijd twee keer een tweedehands Nikkor objectief besteld, de eerste was niet goed nagekeken en heb ik geretourneerd. De tweede was ook al niet goed maar wilde ik graag houden dus ik heb hem teruggestuurd en gevraagd of ze het onder de garantie kunnen laten repareren. Helaas kon dit niet omdat er onderdelen niet meer leverbaar waren en/of omdat het niet rendabel was om het te laten repareren. Voor de aankoop van tweedehandsproducten zou ik ze dus niet aanbevelen, een Nikkor objectief die ik nieuw gekocht heb heb ik nog steeds veel plezier van.

Nvt

Helemaal top

Al enkele keren bij deze winkel wat gekocht en altijd naar meer dan volle tevredenheid. De laatste levering miste ik de zonnekap voor de Sigma lens die ik kocht. Vrijdag geleverd gekregen en direct telefonisch contact gehad wat heel snel ging. De kap werd direct nagestuurd via een aangetekend stuk. Hoe goed kun je het hebben? Erg prettig om zaken mee te doen. Vertrouwensvol, begripvol en snelle handeling.

• Kennis en Vakmanschap

Ik had mijzelf ingeschreven voor een workshop in de dierentuin van Amersfoort. Helaas was ik verhinderd, ik moest een andere keuze maken. Zonder probleem werd het geld teruggestort. Super dankjewel.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

hele betrouwbare fijne eerlijke behandeling

oudere lens zoomde niet meer,werd duidelijk gezegd dat de wachttijden lang konden zijn,in mijn geval was er niet veel aan de hand,binnen drie weken lens terug. dank jullie wel

Sony a7iii en tamrin 28-75

Tweedehands gear gekocht via cameranu. Was alsnog een flinke uitgave maar, was het helemaal waard! Ik kreeg m’n spullen op tijd binnen en zowel de camera als de lens waren nieuwstaat! Helemaal too

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goed advies en snelle service

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Kreeg goed advies over de aanschaf van een nieuw statief en filter.

• Kennis en Vakmanschap

Tijdens een grote stroomstoring zoeken naar oplossingen en zeer goed geholpen.

Ik kwam met mijn kapotte gopro om deze ter reparatie aan te bieden. Bij aankomst bleek er een grote stroomstoring te zijn in het pand en iedereen stond buiten. Het personeel heeft zich ingezet om toch de klanten te helpen. Mijn probleem is zeer goed opgelost en ik ben dus een blije en tevreden klant.

Profi winkel

Heel lang geleden begonnen bij Foto Booms, nu is het Cameranu is geworden nog steeds super tevreden. Na de verhuizing is het een echte snoepwinkel geworden. Ik bestel vaak online en haal het dan op in de winkel.

Gewoon goed

Gewoon goed!... zo doorgaan.

• Kennis en Vakmanschap

Service staat hier hoog in het vaandel.

Sinds kort klant bij Cameranu, na een want mindere ervaring elders. Diverse malen in de winkel Rotterdam geweest, en ben daar heel fijn geholpen door alle medewerkers. Heb ruim 20 jaar ervaring in de detailhandel, en ben bij cameranu geholpen zoals ik zelf ook altijd heb gewerkt. Ook telefonisch prima uitleg, en vandaag iets online besteld. We gaan even afwachten hoe dit loopt, maar heb daar alle vertrouwen in.

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Geweldig geholpen!!!

Helaas had ik mijn voorzetglas in honderd stukjes liggen. Het glas zat muurvast en zelf durfde ik er niet mee aan de gang. Een medewerker heeft hem losgekregen en er een nieuwe opgezet. Hoefde alleen een nieuw glas te betalen de rest was service!! Echt een goed bedrijf wat meedenkt

• Kennis en Vakmanschap

Het voordeel van een winkel is persoonlijk advies

Ik was op zoek naar een nieuwe camera maar wist niet wat ik wilde. Ik had een Canon Powershot 730 (compact) en wilde wat beters maar met een goede alles-in-1 lens. In het gesprek adviseerde men mij bij CameraNU een Canon Powershot SX70. Een begrijpelijk advies, omdat dit een alleskunner is en toch nog een (grotere) compact camera. Na mijn eerste vele foto's was ik teleurgesteld over de scherpte van de foto's. Na internet onderzoek kwam ik bij de Sony RX10M4 uit. Dankzij de 30 dagen omruilgarantie kon ik mijn eerste aankoop probleemloos terug brengen en heb ik in overleg de Sony aangeschaft. Probeer dat maar eens bij een internetwinkel! Een TOP behandeling.

• Kennis en Vakmanschap

Een buitengewoon goede ervaring opgedaan in de winkel op Urk.

Verkoper Michel neemt alle tijd en is vakkundig, open en eerlijk in het geven van adviezen en het tot stand doen komen van een goede deal. "Top"

• Kennis en Vakmanschap

Deze winkel geeft een gevoel van vertrouwen

Afgelopen jaar meerdere keren iets gekocht bij Cameranu in Eindhoven. Spullen worden op tijd geleverd en afhalen in de winkel kan ook. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ook bij een probleem. Kortom: de winkel geeft een gevoel van vertrouwen.

8 De Spijk

Urk 8321WT