Filtre

helemaal top

Simpele website, makkelijk bestellen, snel geleverd

Onverwacht resultaat

Wat mij betreft was dit niet kopen maar verkopen. De geboden service en klantvriendelijkheid vond ik van hoge kwaliteit. vandaar dat ik een hoogste score heb gegeven. Ik zou aanbevelen dit hoge niveau zo te houden.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Perfecte aflevering

Mijn camera’s zijn altijd op afgesproken tijd afgeleverd. En wat belangrijker is ook onbeschadigd.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende service bij CameraNu Apeldoorn!

Recent hebben we bij CameraNu Apeldoorn een Canon R6 Mark II gekocht, en we zijn ontzettend tevreden met de gehele ervaring. Tijdens het aankoopproces mochten we de camera samen met onze eigen lenzen buiten even testen, wat echt een grote meerwaarde was. Hierdoor konden we meteen zien hoe de camera presteerde in combinatie met onze bestaande apparatuur. De verkoper was erg behulpzaam en nam de tijd om ons uitgebreid advies te geven over het gebruik van de nieuwe camera. Hij legde op een duidelijke en geduldige manier de verschillende functies en instellingen uit, wat ons veel vertrouwen gaf in onze keuze. We zijn zeer tevreden met onze aankoop en de klantvriendelijkheid van CameraNu Apeldoorn. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar professionele apparatuur en deskundig advies!

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Fijn geholpen

Prima service, fijne mensen.

Top geregeld

Verkeerde usb-kabel camera-pc besteld voor mijn Nikon D5600 besteld. Bleek voor deze camera niet mogelijk. Retourzending aangemaakt. Zonder probleem geaccepteerd en binnen no-time geld retour. Top service.

• Kennis en Vakmanschap

Gezocht, gevonden, besteld en geleverd

Voor ons huwelijk zochten we een polaroid camera. Niet te duur maar met goede review. Site van cameranu was overzichtelijk en makkelijk. Bestelling en levering razendsnel.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Geweldige online shop en fysieke winkel!

Online kocht ik mijn camera, goedkoper dan elders, en kon hem de volgende dag op mijn eens ophalen in de winkel. Contact was er ook via whatsapp snel en vriendelijk. Ik de winkel goed geholpen.

Alles geleverd zoals beloofd

Dat wat ik zocht was nagenoeg uitverkocht, en zo te zien niet meer leverbaar. Het enige wat mw dwars zat, was het tijdstip van verzending, maar het bleek dat ik kon aangeven wanneer ik de zending wilde ontvangen.

Super geholpen

Super geholpen in de winkel. Nemen de tijd voor je. Bij advies over een soort artikel een eerlijke mening en niet direct het duurste aansmeren.

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Levering snel binnen

Bij een nieuwe camera hoort een nieuwe lens. Deze was eenvoudig te bestellen via de website en was de volgende dag in huis.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Makkelijke online navigatie, vriendelijk winkelpersoneel

Mooie website, goede navigatie door verschillende rubrieken. Winkelpersoneel was vriendelijk bij het afhalen van mijn bestelling.

• Prijs N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Al vele jaren uitstekende ervaring

Ik koop al vele jaren gear bij CameraNu en ben altijd blij met de uitstekende site, snelle en goede verzending, snelle respons van de klantenservice en uitstekende service van CameraNu. Die paar keren dat ik hulp nodig had met iets, reageerde de online klantenservice snel en ook in de winkel (Apeldoorn) werd ik uitstekend geholpen. Aanrader als je bij een betrouwbare shop wilt kopen die ook nog eens goede prijzen biedt.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende persoonlijke behandeling door personeel in filiaal Eindhoven

Zeer vriendelijke en kundige behandeling aan de balie. Er werd gekeken of datgene wat ik wenste inderdaad het meest geschikt was en er werd bovendien gekeken of er voordeliger combinaties mogelijk waren (lens, filters, zonnekap en tasje). Zeer tevreden over de geleverde service

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en product zoals omschreven. Dus prima.

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Nadat mijn Canon R7 geen scherpe foto's bleek te maken, ben ik uitzonderlijk goed geholpen door de medewerkers van Cameranu. Zowel qua diagnostiek als qua vervanging toen dat de enige remedie bleek. Zonder mankeren een nieuw toestel gekregen terwijl het bedrijf daar makkelijk onderuit had gekund. Echt helemaal geweldig.

• Kennis en Vakmanschap

Goed bedrijf met goede service met een kanttekening.

Ik ben al jaren klant bij jullie en mijn ervaring bij Cameranu is goed! De service is uitstekend en de klantvriendelijkheid eveneens. Bij problemen word het gewoon opgelost en dat is fijn als klant zijnde. De kanttekening die ik in de titel benoemde verwijs ik naar het volgende, toen ik een RF600/F4 wilde aanschaffen bij jullie kon ik mijn huidige EF600/F4 ii inruilen, maar de prijs die ik bij jullie er voor kreeg was ZEER teleurstellend en in mijn ogen een beetje uitbuiting. Bij andere zaken kreeg ik RUIM het dubbele wat jullie gaven. Mijn enige kritiek is dan ook dat jullie eerlijkere inruil prijzen moeten bieden. Ondanks dat, heb ik toch weer besloten een R5ii met grip en 3 extra accu's bij jullie te kopen. Deel van de bestelling heb ik inmiddels in handen. Buiten dat ene kritiek punt ben IK heel tevreden over Cameranu.

Snel bezorgd goed verpakt

Mijn nieuwe lens was snel binnen en goed verpakt bezorgd.

Sterk wisselend

Verkoper op een haar na perfect, klantenservice per e-mail 0,0.

Leerzaam

Vorige week ben ik bij jullie langsgereden om mijn Canon R6 op te halen. Nu ben ik naar huis gegaan met nog 2 lenzen, een adapter + een videostatief ( ik kwam echt in een snoepwinkel terecht ). Kortom, te maken gehad met een geweldig verkoper. Vooraf contact gehad via de mail an mijn camera lag zoals gezegd voor mij klaar in de toegewezen winkel in Urk. Hij heeft mij alles uitgelegd hoe alles werkt, alle tijd voor mij genomen en niet te vergeten, mij onwijs blij gemaakt met alle nieuwe aanwinsten. Fantastische winkel en personeel !

Top organisatie!

Cameranu is voor ons - by far - de fijnste organisatie om mee te werken. Betrouwbaar, kundig en toekomstgericht. Vooral de klantenservice springt eruit. Je wordt snel en vakkundig geholpen. Het aanbod is groot en de service is snel en kwalitatief.

Eerlijk advies over (voorbereiding) Workshop Macrofotografie

Onlangs heb ik mij ingeschreven voor een Workshop Macrofotografie. Deze zal op 21 september gaan plaatsvinden. Er wordt aangegeven dat het meenemen van een macrolens en een middellange telelens (bijvoorbeeld 70-200mm) handig zou zijn. Een hele goede macrolens heb ik al. Een (goede) middellange telelens niet alleen echt... Ik wil graag goed beslagen ten ijs komen en de vrije dagen na de workshop veel oefenen met het geleerde. Dus had ik bedacht om vóóraf een nieuwe lens te gaan aanschaffen. Daarvoor heb ik gebeld met CameraNu, in de verwachting dat ik samen met datgene waarin ik mij verdiept had nu geholpen zou worden met de definitieve keuze. Maar dat liep anders. Naar aanleiding van een uitgebreide inventarisatie oordeelde de medewerker dat de lenzen die ik al heb mooi op elkaar aansluiten. Deze moet ik meenemen en vervolgens tijdens de workshop kijken naar en leren van anderen en de cursusleider. Wellicht helpt dat om uiteindelijk met meer zekerheid vast te stellen wat ik graag wil/"nodig heb". Dat zou een nieuwe lens kunnen zijn, maar ook andere handigheidjes/technieken/hulpmiddelen. Dát noem ik nog eens eerlijk advies en dat waardeer ik enorm!

• Kennis en Vakmanschap

CameraNu Eindhoven, fijne winkel, vriendelijke mensen met kennis van zaken

Sinds 1,5 jaar heb ik een nieuwe hobby, fotografie. En daar horen spullen bij. Die haal ik dus bij Cameranu in Eindhoven. Ik kom er graag. Fijne winkel, vriendelijke mensen met verstand van zaken.

Fijne winkel snel geholpen

Ik kwam in de winkel voor een macrofotografie Nisi Close-up filter accessoire. Ik werd snel geholpen maar omdat ik het effect van deze accessoire niet wist wilde ik deze graag even bekijken en testen in de winkel. Het fijne in deze winkel t.o.v. andere winkels is dat hier een stilleven stond opgesteld met wat bloemen, drank en een vaas + een onder- en achtergrond waarop ik zelf ook wat kon zetten. Ik kon daardoor het resultaat direct zien, vergelijken en en beoordelen. Heel fijn zo'n opstelling in de winkel! Simpel maar een grote meerwaarde. Ik heb na een eigen test zonder enige verdere twijfel de aankoop kunnen doen. Gewoon top!

• Kennis en Vakmanschap

Een pluimpje voor CameraNU!

Ik had in eerste instantie een verkeerde Nikon lens besteld en ontvangen. Met spoed hebben ze daarna het juiste glaswerk nagestuurd. Geweldig!

8 De Spijk

Urk 8321WT