Filtre

Winkel met serieuze aandacht voor hun klanten.

We gingen op pad voor een drone. We moesten een tijdje wachten tot we aan de beurt waren maar het mooie is dat ze ook echt de tijd nemen om jou te helpen met je aankoop. Je koopt er immers ook geen pakje boter..... Kortom, goed geholpen, eerlijke en goede tips en vervolgens tevreden naar huis!

• Kennis en Vakmanschap

Een fijne fotozaak waar ik graag yerugkom

Goede deskundige adviezen waar men de tijd voor je neemt zonder dat het opdringerig overkomt.

• Kennis en Vakmanschap

Niet op tijd geleverd en verzoek om bestelling te annuleren genegeerd

Amazon was meerder euro's goedkoper, maar toch voor een NL webshop gekozen. Deel van de bestelling op tijd geleverd, het andere deel niet. Verzocht om het 2e deel te annuleren nadat na 4 werkdagen een mail binnenkwam waarin stond dat het nog 2-5 werkdagen zou duren voordat het geleverd werd, terwijl het allereerst binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Ben nu op vakantie voor een paar maanden en mag van cameranu zelf achter de retourzending aan terwijl ik toch op tijd heb aangegeven dat het 2e deel van de bestelling geanulleerd kon worden.

• Kennis en Vakmanschap

Klantenservice staat altijd voor je klaar!

Cameranu.nl is een uitstekende keuze voor fotografen van alle niveaus. De klantenservice is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, altijd bereid om de actuele status van je bestelling te geven. De website is ook uiterst gebruikersvriendelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring is. Kortom, een betrouwbare en professionele winkel waar je met vertrouwen je fotografiebehoeften kunt vervullen.

Twijfel over ongebruikte producten

Een "Nieuwe" DJI Avata drone besteld maar kon hem niet verzekeren, contact opgenomen met DJI en het blijkt dat de drone veel eerder is geactiveerd. Cameranu klantenservice weet van niks en wil niet verder helpen. Heel jammer...

• Kennis en Vakmanschap

Extender besteld voor mijn tamron 100-600 G2 Geen nieuwe maar 2e hands, maar zo goed als nieuw! Had wat vragen en werd supersnel geholpen! Zeer tevreden met mijn aankoop!

• Kennis en Vakmanschap

Levering liet even op zich wachten maar dat mag best wel eens in deze tijd.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Ik heb een zeer fijn gevoel gekregen na mijn aankoop, goed geholpen door de verkoper.

• Kennis en Vakmanschap

Zo prettig wanneer je begrepen wordt

Wanneer je iets graag wil hebben en je vindt een winkel die dat verkoop is het gewoon meer dan prettig dat je gehoord wordt en men je begrijpt. Bij Cameranu in Groningen was dat zeker het geval! Een z.g.a.n. Pentax 20-40mm zoomlens was naar de winkel gestuurd. Die was zo mooi en goed geprijsd dat ik hem wel mee moest nemen. Een Pentax 150-450mm zoomlens werd nageleverd. En ook hier opnieuw bij de bestelling en aflevering begrip voor wat ik graag wil, en dat is echt wat anders dan lipservice. Dankjewel Marten en Henk!

• Kennis en Vakmanschap

De online winkel die je nodig hebt

Ik heb al een paar dingen gekocht. En ik ben heel erg tevreden over de producten. Zeproducten die goede kwaliteit hebben en de levertijd is super snel.

• Kennis en Vakmanschap

Goed professioneel advies en ondersteuning

Bij het zoeken naar nieuwe camera en objectief zeer goed geholpen. Eerlijk advies, meedenken, kennis van zaken goede tips! Geen verkooppraatjes. Dank! Aanschaf: Sony a7rv plus 200-600telelens Sigma 24-55

• Kennis en Vakmanschap

Wat een prachtige winkel in Rotterdam

Ook al heb je echt niets nodig het is gewoon genieten in deze winkel wat staan er veel hebben dingen. Nadeel door al dat “snoepgoed” bedenk je toch weer dingen die je echt nodig hebt maar niet wist dat je ze nodig had voor dat je de winkel binnenkwam.

• Kennis en Vakmanschap

Een geweldige website .....

Ik winkel al vanaf het prille begin (zij zaten toen nog in een schuur heb ik gelezen) bij CameraNu en altijd via de website. Ik heb de afgelopen jaren heel veel bij ze besteld en altijd tot volle tevredenheid. De weinige keren dat iets niet helemaal in orde was werd dat snel en tot volle tevredenheid opgelost. Ook voor vragen kun je bij hen terecht. vb. Op mijn vraag of een bepaalde tas geschikt was voor een aangeschafte grote telelens kreeg ik snel antwoord. Ik durf te zeggen dat er voor camera's en toebehoren geen betere winkel is. Ik hoop dat ze t.z.t. een winkel in Utrecht gaan openen, want "mijn" provincie moet het helaas tot nu toe zonder stellen.

• Kennis en Vakmanschap

De olympus lens voor mijn camera gekocht die ik al heel lang wilde

Ik was al een tijd op zoek naar de 25 mm olympus lens voor mijn camera. Door de aanbieding op de website van cameranu.nl hoefde ik niet lang te aarzelen. De ene dag besteld en de volgende dag in huis. Ook het claimen van de korting, duidelijke verwijzing naar de betreffende website! Kortom FANTASTISCH!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goed, snel, overzichtelijk en betaalbaar.

Ik kreeg een mooie aanbieding. Snel gekocht en snel geleverd, goed verpakt en duidelijke factuur.

Snelle levering goede prijs

Ik heb een dji mini 3 drone aangeschaft via camera.nu, deze was 12 uur na bestelling al in huis! Het product was als omschreven en ik kreeg er een gratis drone cursus bij, zeker een aanrader dus.

zeer snelle levering

Had een Hoya Fusion Antistatic professional UV-filter 95mm nodig. Besteld bij Cameranu in de webshop. De volgende dag in huis met aangetekende post.

Ideale tas voor urbex

Recent weer een urbex-trip naar Duitsland gedaan. Mijn 'oude' cameratassen waren voor dit doel minder geschikt. M'n Lowepro ProTactic 450 AW (geweldige rugtas) was voor dit doel te groot. M'n ThinkTank Retrospective 4 v 2.0 (ook een erg goede tas) niet comfortabel genoeg voor urbex. Daarom nu de Photocross 13 slingbag van ThinkTank gekocht. Ideale tas voor urbex! De tas hoeft niet op de (vaak smerige) grond te staan om m'n camera te pakken, er passen gemakkelijk een systeemcamera met 3 lenzen in, daarnaast ook nog een kleine flitser voor de erg donkere plekjes, wat broodjes, een flesje water en een statief. Inclusief raincover. Erg blij met deze tas!!

Prima en betrouwbare zaak

De door mij bestelde artikelen bleken niet op voorraad en levering was onbekend. Ik werd keurig op de hoogte gehouden vanuit Cameranu hoe de stand van zaken was. Artikelen zijn geleverd en voldoen zoals verwacht PRIMA!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Veelzijdig assortiment, snel in huis

Via Cameranu vond ik precies de hulpstukken die ik nodig had voor mijn Insta360. Gewoon het originele spul van goede kwaliteit. Misschien niet voor de allerlaagste prijs denkbaar, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de levertijd en betrouwbaarheid.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Leuke aanbiedingen en goedkoper dan bij andere!

Ik heb een z cam e2 s6 gekocht met accesoires. Deze waren goedkoper dan bij andere aanbieders. Ik heb er ondetussen een week mee gewerkt. Top kwaliteit! De bezorging ging vlekkeloos en ik ben van plan zeker vaker aankopen te doen bij cameranu. Mijn vorige aankopen waren ook goed gelukt. Harstikke bedankt cameranu!

• Kennis en Vakmanschap

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering.

Het kopen van producten op Cameranu gaat eenvoudig. Er is een ronde keuze aan producten met goede uitleg van de producten. Dit is een fijn aangezien ik mijn fotografie hobby steeds verder uitbreid. De zoekfunctie werkt redelijk goed, maar het vinden van producten via de standaard lijsten gaat helemaal eenvoudig. De producten worden veelal de volgende dag direct bezorgd. Bij duurdere producten wordt het aangetekend verstuurd, wat ik zelf erg prettig vind.

Snel, duidelijk, fijne website

Ruime keuze, duidelijke uitleg en razendsnel bezorgt. Ik ben er heel tevreden over. Aanrader.

Service met een hoofdletter S

In eerste instantie informatie opgevraagd over een nieuw objectief. Vakkundige en vriendelijke medewerkster. Objectief bestel om in een filiaal af te halen, alles perfect geregeld en de bestelling lag klaar in de winkel. Overigens ook een zeer realistische inruilprijs voor mijn oude objectief gekregen. Uitstekende ervaring en kom zeker terug bij cameranu

• Kennis en Vakmanschap

Mooie nieuwe store in Rotterdam, echter te weinig personeel, te lange wachttijden.

Mooie nieuwe vestiging in Rotterdam. Lekker ruim opgezet. Echter locatiewijs een elende, zeker nu er zoveel verkeersdrukte is. Heel lang in de file gestaan om daar te komen, maar daar kan Cameranu niets aan doen. Aangekomen in de winkel een indrukwekkende uitstraling, mooi ruim opgezet en mooi overzichtelijk. Echter had ik wel wat meer producten in de winkel verwacht om te bekijken. Leuke koffiecorner, waar je zelfs ook frisdrank kan halen, tot zo ver de gastvrijheid. Je wordt helaas niet meer welkom geheten in de winkel door het personeel. Er liepen 2 mensen personeel rond in de winkel, wat karig is voor zo een grote store. Lange wachttijden, daarnaast wist je ook niet wanneer je aan de beurt was, geen kaartjes systeem of wat dan ook. Vervolgens na het lange wachten eindelijk aan de beurt, krijg je ook nog een sagerijnige medewerker (die er beduidend geen plezier in heeft), geef je aan dat je spullen hebt gereserveerd om op te halen. Geeft de medewerker aan dat 1 stuk niet op voorraad is, terwijl ik heb gebeld en naar de actuele voorraad heb laten kijken. Vervolgens boos geworden en opeens was het product er wel, hij ging namelijk even "kijken". Hij kon het opeens regelen en opeens was het er. Beetje vaag. Daarnaast wou ik nog andere artikelen erbij doen.... was allemaal niet op voorraad. Dan heb je zo een grote winkel en dan is van alles niet op voorraad. Mijn hele ervaring wat ik tot vandaag goed en professioneel was is met 1 klap weg. Ik koos Calumet > CameraNU > Kamera Express. Maar nu het 1 is geworden en op een andere locatie en deze ervaring heb gehad is dit in 1 klap weg.

8 De Spijk

Urk 8321WT