Filtre

Goeie website met duidelijke uitleg.

Heldere specificaties en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede service!

Nette service

Goede prijzen, goede service. Ik zal hier zeker nog eens iets bestellen en zal ook is langs 1 van de winkels gaan.

Klantvriendelijk deskundig

Fijne kontakten met personeel Rotterdam. Goed advies en service.

• Kennis en Vakmanschap

Verassend in de neuwe winkel in Rotterdam

Mijn ervaring is prima al jaren amateur fotograaf, bij aanschaf van mijn nieuwe lenzen , met inruil prima advies gekregen op een vriendelijke manier. Door de medeweker Chris netjes en met goed advies geholpen. Was een goede investering en zeer te vrede met mijn aankoop. Professionele aan pak en geduld van de medewerker sprak mij zeer aan. Succes met de winkel.

Uitstekend.

Bij Cameranu in Apeldoorn uitstekend geholpen door Raymond. Prachtige Sony RX10 IV gekocht. Keuze ging tussen Panasonic en Sony. Ondanks dat de Sony behoorlijk duurder was toch voor de RX10 IV gekozen. Komt ook omdat de prijs van de RX10 IV onlangs met 200€ gedaald was. Oude camera ingeruild. Er ging een blije klant naar buiten. Top camera zaak en top personeel.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Altijd snel

Altijd snel en simpel. Iets op voorraad? Dan is het op voorraad. Morgen bezorgd? Dan is het morgen bezorgd. Straight to the point.

Fijne webshop!

Overzichtelijke site, goede prijzen, bestelling snel geleverd, goed verpakt.

GEWELDIGE ERVARING MET OVERTROFFEN VERWACHTINGEN

Op zaterdag 16 maart bezocht ik Cameranu om een nieuwe camera aan te schaffen, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring buitengewoon was. Bij aankomst stond ik voor de uitdaging van het meenemen van mijn 1-jarige zoontje en mijn oude cameragear het pand binnen. Gelukkig was daar Michel van Zwieten, een medewerker van Cameranu, die zonder aarzeling de deur voor me opende en ons vriendelijk verwelkomde. Eenmaal binnen, vroeg Michel hoe hij kon helpen. Ik had mijn huiswerk al gedaan en wist dat ik de Sony A7iii wilde met een Sigma 24-70 f2.8 lens. Maar Michel ging verder dan alleen maar mijn bestelling opnemen. Hij vroeg waarom ik voor Sony wilde gaan, gezien ik al een Nikon D300 met een 17-55 f2.8 bezat. Met gepassioneerde interesse haalde hij zelfs een Nikon Z6ii tevoorschijn met een FTZ-adapter, zodat ik kon ervaren hoe het zou zijn om foto's van mijn zoontje te maken. Het gesprek ging verder bij een aantal koppen koffie, waar Michel me met geduld hielp om de voor- en nadelen van de verschillende opties af te wegen. Zelfs toen ik twijfelde en mijn vrouw moest raadplegen, bleef Michel geduldig en behulpzaam. Hij liet me verschillende foto's zien die met verschillende camera's waren gemaakt en was oprecht geïnteresseerd in mijn gebruikssituatie. Uiteindelijk koos ik voor de Nikon Z6ii, mede dankzij de inspanningen van Michel. Hij liet me zelfs een bijna nieuwe Z6ii zien die met een aantrekkelijke combinatiekorting werd aangeboden. Dit resulteerde in een flinke besparing voor mij, wat mijn tevredenheid alleen maar vergrootte. Eenmaal thuis ben ik met mijn nieuwe camera aan de slag gegaan en ik kan nu, twee weken later, met zekerheid zeggen dat ik ontzettend tevreden ben met mijn aankoop. Ik heb zelfs nog een prime lens 50mm 1.8 bij Cameranu gekocht, omdat ik zo onder de indruk was van hun service en assortiment. Mijn ervaring met Michel en het team heeft mijn verwachtingen overtroffen, en ik zal zeker terugkomen voor toekomstige aankopen.

• Kennis en Vakmanschap

Ik heb nu een aantal malen iets gekocht bij CameraNu. Of het nu iets kleins, pietluttigs is of een dure telelens het personeel geeft met dezelfde energie alle informatie die nodig is. Chapeau!

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Mijn canon lens was kapot en viel nog net in de garantie termijn. Lens kon niet gemaakt worden en had binnen drie dagen het volledige aankoopbedrag op mijn rekening teruggestort gekregen. Fantastisch afgehandeld door cameranu, een heel groot compliment voor het afhandelen van dit probleem, zonder ook maar iets van ja maar.

Snel en correct geleverd

Mijn bestelling werd snel geleverd. Mooi! Kleine kanttekening: zou deze keer net zo goed in de brievenbus kunnen i.p.v. in kartonnen doos met plastic opvulmateriaal, pakjesbezorger, handtekening...

• Kennis en Vakmanschap

Goede prijzen en super snel geleverd. Zeker een aanrader.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zeer snelle levering en prima product!

Recent een Caruba CSH-1 gekocht voor vogelfotografie. De ochtend na de dag van de bestelling is het pakketje keurig netjes afgeleverd door PostNL na het zetten van een handtekening. Prima verpakt en product zoals verwacht!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Altijd vriendelijke en scherp geprijsd

Ik heb nooit een probleem gehad bij Cameranu. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en willen het beste voor de klant. Als er een probleem is doen ze er niet moeilijk over. Daarnaast zijn vooral de tweedehands prijzen altijd net wat lager dan de concurrentie. Maar daarvoor bieden ze wel hetzelfde garantietermijn.

Snelle levering!

Netjes verpakt en goedkoop.

Goede Services & mooie spullen

Werden meteen gebeld na bestelling of we dit niet kosteloos aangetekend wouden laten verzenden. Wordt goed meegedacht, snel geleverd en betrouwbaar.

Echt heel goed

Ik heb wel vaker iets bij CameraNu gekocht, en daar was ik steeds tevreden mee. Onlangs heb ik een tweedehands Nikon D800 gekocht, omdat die precies was wat ik nodig had: een fullframe reflex waarop mijn objectieven en andere dingen passen, zonder dat het al te monsterlijk zwaar zou worden. CameraNu verkocht de camera voor een volgens mij heel goede prijs, en leverde hem snel en netjes verzorgd af. Ik ben er heel blij mee! Daarna bedacht ik dat ik nog een paar accessoires nodig had, een statiefadapter en bevestigingslusjes van Peak Design, en daarbij maakte ik een foutje bij het bestellen (per ongeluk dubbel besteld). Daar is heel alert en adequaat op gereageerd door de klantenservice. Kortom: als ik weer eens iets nodig heb, is CameraNu de eerste winkel waar ik zal rondneuzen!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

De website werkt super en de service is snel en vriendelijk. Ik ben een groot van van Cameranu.

• Kennis en Vakmanschap

Goed geholpen met keuze cameratas

Ik was op zoek naar een cameratas. De medewerker heeft me goed geholpen met de keuze en aankoop van een goede lowepro tas.

• Kennis en Vakmanschap

KUn je méér dan vijf sterren geven?

Stom! Verkeerde N filters voor mijn dji mini pro 4 besteld. Uitstekend telefonisch te woord gestaan, en drie dagen later de goeie binnen. Goede en betrouwbare service!!

Fantastische product kennis

wij zijn super geholpen in Apeldoorn door Jan Stolk. Hij heeft geweldige product kennis, fotografie kennis en engelen geduld. Geeft een eerlijk advies

• Kennis en Vakmanschap

Klantenservice is erg goed bereikbaar en hebben enorm veel geduld, dat zie je niet vaak meer. Daarnaast een paar keer de winkel in Rotterdam bezocht. Hier hangt een zeer fijne sfeer, adviseurs zijn vrolijk, ook zij hebben geduld en geven erg goed advies. Ook kijken ze verder dan de vraag die je stelt wat goed werkt om goed te weten wat je precies gaat kopen, ze stellen de juiste vragen. Dat is fijn want zelf zou je daar misschien nat aan gedacht hebben. Eerlijk dit is mijn nieuwe favoriete winkel in Rotterdam :)

• Kennis en Vakmanschap

Fantastische service en veel kennis

Ik kom al jaren bij Cameranu Apeldoorn en ben elke keer weer onder de indruk van de kennis en de bereidheid dingen voor me uit te zoeken als ik met een probleem zit. Er komt altijd een oplossing. De service is er fantastisch: je zult geen andere zaak treffen met betere service dan hier!

prettig en professioneel

Verkeerd product geleverd. Na telefonisch contact is hetzelfde dag nog opgelost.

8 De Spijk

Urk 8321WT