Filtre

Goeie service snelle levering

Altijd tevreden en alles op voorraad genoeg keuze.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Geweldige klantvriendelijkheid!

Ik had m'n zinnen gezet op een Canon EOS R8 of R7 omdat m'n 6D Mll door waterschade totall loss was verklaard. Zowel voor de R7 als op de R8 ware n aantrekkelijke aanbiedingen. Ik wilde daar nog even een paar dagen over nadenken. Helaas werden er in die tijd (een paar dagen) de aanbiedingen ingetrokken. Maar na een telefonisch contact daarover met de verkoop afdeling, werd mij alsnog die verlopen aanbieding gegund! DankUwel voor deze superservice!

Goede hulp en apparatuur

Men kan je uitleg geven en veel is aanwezig in de winkel. Bijzonder t.o.v. de online wereld waarin we leven. Zeker met dure hobbies als fotografie is dit echt fijn. Deskundigheid is ook zeer gewaardeerd en net even wat anders dan de Mediamarkt en CoolBlue. Ik ben nergens vaste klant, maar hier wel.

Betrouwbaar en service gericht

Begint met een goede duidelijke website met een eenvoudig bestelproces. Wat je besteld krijg je snel en goed verpakt geleverd. En als je al iets mist - zoals in mijn geval - dat wordt dit snel en resoluut opgelost, zonder gedoe.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zo snel had ik mijn bestelling niet verwacht. Laat besteld en toen moest ik er vroeg voor opstaan. Prima gimbal ontvangen, blij mee.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Tja niet veel woorden nodig, Snelle levering Snelle respons van de klantenservice. Mooie producten. Gewoon top! Heel blij met mijn aankopen!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Prettige winkel en voor de professional ook de gewenste service!

Niet alleen omdat de winkel in Apeldoorn zit maar vooral omdat het bestaat uit een team met vakmensen die er alles aan doen om jou het best te helpen. Het brede assortiment is prettig zodat je één adres hebt voor de meeste producten en merken.

• Kennis en Vakmanschap

Bijzonder prettige ervaring in de winkel op Urk

Prima geholpen, goed gesprek gehad over het produkt en de mogelijkheden en de accesoires.

Prima levering, maar......

Bestellen en leveren van de loodzware Canon Image Prograph 1000 ging vlekkeloos. De bezorger van Cameranu heeft zelfs nog geholpen om de enorme doos naar boven te tillen. Prima service! Maar..... na installatie werkte de usb verbinding niet, product ondersteuning vanuit Cameranu was minimaal, zelfs geen suggesties welke oplossingen mogelijk waren. Uiteindelijk met Canon support 3 uur aan de telefoon gezeten om het probleem op te lossen. Dat verwacht ik weliswaar niet van Cameranu, maar toch wel iets meer deskundigheid.

• Kennis en Vakmanschap

Gemakkelijk, snel en tot aan de bezorging perfect.

3 Artikelen aangeschaft. Cameratas, Batterygrip & Camerariem. Allemaal op voorraad en zoals aangegeven de volgende dag in huis. Netjes verpakt, geen schade, geen onnodig grote doos of verpakkingsmateriaal. Niks op aan te merken.

• Kennis en Vakmanschap

Duidelijke omschrijving op de website en het product was na bestelling al binnen 24 uur in huis!

• Kennis en Vakmanschap

Goede kennis, service en koffie!

Voor de aanschaf van een nieuwe lens eerst zelf wat research gedaan en de uitkomsten daarvan bij Cameranu neergelegd. Zij kwamen met eventuele alternatieven en samen zijn we uitgekomen op een prima lens. Het kalibreren van de camera-lens is vakkundig in de winkel uitgevoerd evenals het schoonmaken van de cameracensor. De lens was door de fabrikant tussen het moment van research en aanschaf in prijs verhoogd wat mij niet opgevallen was. Deze is echter niet doorberekend door Cameranu!

Goede en snelle service!

Na veel overweging nog toch een lens gekocht die ik al een tijdje op het oog had. Ik kwam deze lens tegen als tweedehands optie, ik had nog nooit een tweedehands lens gekocht, maar ik dacht waarom niet? Voor deze lens gegaan en de volgende dag al meteen in huis. Super blij met mijn keuze, lens is in top staat met doosjes en al. En zelfs nog een jaar garantie. Ik zou het iedereen aanraden!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Top web, top bedrijf, mooie artikelen

ZO moet het zijn! Goede service, snelle goede adviezen en geweldig mooie producten. Een genot om elke keerweer mailing te krijgen en te neuzen op de website. Maar ook mooie ondersteunende diensten. Tien met een griffel zou mn opa zeggen

Medewerkers hebben veel kennis

Ik heb mijn Canon D6 ingeruild voor een R6II. De medewerker wist mij veel te vertellen over de camera. Klantvriendelijk en ruime keuze.

Perfect in alle opzichten

Professionaliteit, snelle levering, overzichtelijke website en uitstekende zoekfunctie.

• Kennis en Vakmanschap

Goede prijzen, vriendelijk personeel.

Nadat ik een action cam met enkele accessoires had besteld, bleek dat een van de artikelen niet op voorraad was. Na een weekje heb ik de klantenservice een berichtje gestuurd met de vraag op welk artikel ik moest wachten, en of zij toevallig een idee van de levertijd hadden. De klantenservicemedewerker antwoordde super snel en vriendelijk, en vertelde dat de levertijd niet zeker was, maar dat het deel van de bestelling dat wel op voorraad was, al verstuurd kon worden, en het tweede deel kostenloos kan worden verzonden zodra het op voorraad is. De volgende dag had ik de action cam binnen, en 2 dagen later het overige deel van mijn bestelling. Super service en een goede prijs!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

De Camera Nu winkel Apeldoorn geeft uitstekende, vakkundige, vriendelijke hulp bij aankoop camera

Ik heb vorige week een lichtgewicht Lumix S 5 II camera gekocht bij Camera nu in Apeldoorn ter vervanging van een zware spiegelreflex camera in verband met studie reis naar China. Ben er zeer blij mee, werd goed geholpen bij maken keuze. De medewerkers namen alle tijd voor ons, vakkundige uitleg, goed inlevend in de situatie, geduldig meedenkend welke camera's goed zouden kunnen zijn. Uiteindelijk zelf keuze gemaakt: niet de snelle Canon R7 maar de Lumix S5 II met full frame en toch lichtgewicht genoeg en voldoende inzoom mogelijkheid met 20-60 mm lens. Kan later altijd nog een lens erbij doen tot 300 mm. Wij zijn ontzettend blij met de vriendelijke hulp van de medewerkers, dank daarvoor. De informatie op de website is uitstekend, je kunt door de heldere vormgeving goed vergelijken. Ook de telefonische ondersteuning is zeer correct, vriendelijk en geduldig. In een woord Top!

CamaraTOP❣️

Echt een super fijne winkel. De spullen zijn sowieso van grote kwaliteit en ik geniet er zo van dat je naar een prachtige winkel kan gaan. waar vriendelijke en vakkundige medewerkers staan die je graag adviseren maar niet pushen. Ook telefonisch wordt je altijd erg kundig en enorm aardig en geduldig te woord gestaan. Ik kan niets negatiefs bedenken, jullie zijn goud❣️ Dus een DIKKE 10

altijd correct en snel

Ik heb vaker besteld bij Cameranu. En zal dat zeker weer doen! Kundige toko, snelle verzending en goede service. Wat wil je meer. Alleen voor 'prijs' geef ik geen vijf sterren, want deze spullen zijn prijzig. De prijzen van Cameranu zijn fair, maar Minder is dan meer!

Betrokken en doelmatig

In alle fasen van de aankoop van een nieuwe aankoop heb ik uitstekende en prettige contacten gehad met diverse medewerkers. Van mijn kant waren de vragen en antwoorden overigens altijd vriendelijk en zo werd er ook op gereageerd. En vlot. En buiten verwachting ook heel snel en doelmatig. Het geeft mijn zilveren camera extra glans!

• Kennis en Vakmanschap

Het personeel neemt alle tijd voor jeen helpen waar het maar kan

• Kennis en Vakmanschap

Camera Nu, een veilig en vertrouwde winkel om je aankopen te doen

Mijn Tamron lens 18-400 was stuk, en ik heb deze opgestuurd naar Camera Nu. Deze firma heeft mijn lens doorgestuurd naar Tamron en heeft mij via mails ontzettend goed op de hoogte gehouden. Hulde en dank daarvoor⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Groet Jan Fraanje

Professioneel en vakbekwaam

Al sinds mijn eerste Canon 550D loop ik regelmatig bij CameraNu naar binnen. Altijd is er ruimte om te sparren als ik twijfel over te maken keuzes in apparatuur. Tips, advies en natuurlijk een kopje koffie met een kundig persoon, maken mijn leven als fotograaf een stuk makkelijker.

• Kennis en Vakmanschap

Snel besteld, snel bezorgd.

3 items, makkelijk te vinden. Volgende dag bezorgd. Prima ingepakt.

8 De Spijk

Urk 8321WT