Filtre

Slecht produkt met nog slechtere gebruiksaanwijzing.

Rode Wireless ME gekocht. Stap voor stap instructie ontbreekt ook in de zgn. manual op internet. Daarin werd bijv. batterij opladen, normaal gesproken toch het begin, ergens halverwege randomly genoemd. Bij aansluiten zou ie groen moeten gaan knipperen en bij fully charged solid green., Deed ie niet, knipperde rood bij aansluiting, zeker 2 uur lang, ging daarna groen knipperen, zeker 4 uur lang, Solid green kwam ie niet aan toe, ofwel batterij raakte niet volledig opgeladen.. Daarna aangesloten op app in mobiel voor instellen, App zag zowel de receiver als de transmitter niet. Ofwel hopeloos produkt . Alles teruggezonden, naar Cameranu. En geld terug gehad, wel in 3 keer na telefonisch contact met Cameranu.nl, die me overigens snel en adequaat hielpen..

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Van goede kwaliteit en snel

's Ochtends besteld en dezelfde middag nog kunnen ophalen. Super service!!

• Kennis en Vakmanschap

Overzichtelijk, leerzaam en ruime keuze!

Duidelijke uitgebreide webshop, met ruime keuze. Snelle verzending voor een goede prijs.

sneller dan het geluid

gisterenavond besteld : 22:30 vanmorgen geleverd : 08:30 TOP

• Kennis en Vakmanschap

Dit bedrijf levert goede service. Klantendienst is correct en zorgt voor een correcte afhandeling.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goed geholpen in de winkel

Medewerkers doen hun best mee te denken en een goed product of service te bieden.

İts was nice

I liked the product very much, the service, the quality, everything was very good, I thank you for that.

• Kennis en Vakmanschap

Superfijne winkel en webshop!!

Alles is snel geleverd en de site is een fijne site om je spullen op te zoeken en te bestellen, Ze hebben een super snelle levering en ook een goede service!

Deskundig advies, aardige medewerkers

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, voldoende informatie en uitgebreid assortiment

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Vakkundige uitleg over diverse camera’s

Camera met objectieven en assecoires voor ruim €2700 gekocht in het filiaal Apeldoorn. Ik kreeg vooraf een zeer uitgebreide en vakkundige uitleg door een medewerker (Ysanne). Verschillende camera’s en systemen met voor- en nadelen werden gedemonstreerd (via een groot beeldscherm). Alle lof voor de klantbenadering en de wijze waarop ik geholpen werd. Het heeft er toe geleid dat ik er de juiste keuze kon maken.

• Kennis en Vakmanschap

Een winkel met alle benodigde technische kennis en ervaring op film en foto gebied!

Heb mijn camera gekocht in de vestigingen in Apeldoorn en ben geweldig goed geholpen.

Fantastisch!

Geweldig vriendelijk en snel contact kunnen krijgen gevolgd door een flinke aankoop. Binnen 24 uur perfect thuis geleverd gekregen. Cameranu heeft er een vaste klant bij!

• Kennis en Vakmanschap

Mijn vaste adres voor alles wat ik nodig heb!

In 2018 begon ik mijn eigen videoproductie bedrijf en sindsdien bestel ik het overgrote deel van mijn materiaal bij CameraNU. De website is heerlijk overzichtelijk, de producten zijn werkelijk ALTIJD perfect ingepakt en het assortiment is mega veelzijdig en écht voor alle doelgroepen (van de beginnende foto- / video mensen tot aan de doorgewinterde professionals) Daarnaast is de klantenservice ook van een zeldzaam hoge kwaliteit (vind maar eens een webshop die het zodanig tot in de puntjes heeft verzorgd zoals CNU) Ik ben oprecht ontzettend blij dat deze winkel bestaat en heb de groei van mijn bedrijf en de kwaliteit van mijn werk mede te danken aan CameraNU!

Mooi spul

Ik had een ophang systeem voor achtergrond rollen besteld en super snel binnen gekregen. Het ziet er stevig uit. Eén van de 6 mechanismen wilde niet vast draaien. Retour sturen wilde ik niet en heb zelf het schroefdraad in de knop maar even met de draad tap in orde gemaakt. Ik heb niks te klagen! dit kan gebeuren. En Cameranu had het ongetwijfeld goed opgelost.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Duidelijke info en vlotte verzending

Op de website staat duidelijke en uitgebreide info over de producten en zodoende kon ik mijn keuze voor dit objectief makkelijk maken. Qua prijzen voor de producten zitten ze erg netjes en reëel! De verzending gaat vlot en je wordt goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling.

Snel en netjes geleverd!

Fotobox besteld ; volgende dag geleverd zoals was toegezegd en bovendien tegen een mooie prijs. Kortom zeer tevreden en voor nu en nog eens......

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

8 dagen geleden een bestelling gedaan en nog niks ontvangen terwijl het op voorraad was

8 dagen geleden een bestelling gedaan van een drone die op voorraad was en nog niks ontvangen, wel vooruit meer dan 600 euro betaald

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Ruime keuze en goede prijzen.

Op zoek naar een ring lamp kwam ik bij CameraNu.nl. Zij hebben een breed aanbod in allerlei prijsklassen. De site biedt duidelijke omschrijvingen en de artikelen zijn goed geprijsd. De snelle levering van online orders is top!

Atijd goed

Wordt sltijd fijn geholpen, ook door suport

Opgeladen op pad

Voor mijn Leica q3 accu gekocht. Zo kan ik zonder zorgen fotograferen. Na overzichtelijke die acties, bestelling en afrekenen, werd de batterij binnen 24 uur keurig verpakt geleverd. Chapeau.

• Kennis en Vakmanschap

Goed en toegankelijk personeel met uitstekende service

Onlangs een cameralens gekocht waar ik gelijk niet tevreden over was. Vervolgens werd het probleem snel opgepakt. Een andere nieuwe lens lag klaar. In overleg hoe e.e.a. financieel passend te maken. Dat was ook geen probleem. Het restant bedrag wat ik terug zou krijgen was binnen een paar dagen op mijn retour gestort. Dus het was top service en jullie hebben een tevreden klant!

• Kennis en Vakmanschap

Goedkoopste prijs en op voorraad!!

Vorige een DJI mini 4 pro drone gekocht bij cameranu in Eindhoven. Erg vriendelijke bediening met kennis van zaken. Dat zie niet vaak meer. Helemaal too een echte aanrader.

Quick service.

Order came really quick, good condition. The website is also really well made, clear with all the description for the products.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Superfijne zaak voor al mijn foto gear

Groot assortiment, vriendelijk personeel en een voortreffelijke service. Online besteld en snel geleverd of anders opgehaald op locatie.

8 De Spijk

Urk 8321WT