Filtre

Geweldig advies!

In aanloop naar het nieuwe vakantieseizoen heb ik besloten om twee gebruikte camera's in te ruilen voor een nieuwe reiscamera. Via de website de gegevens opgestuurd, en binnen 24 uur een reëel inruilaanbod ontvangen. In de winkel (Urk) verschillende nieuwe camera's bekeken, en daarover uitgebreid (en geduldig) advies gekregen. In de winkel werd het inruilaanbod zonder problemen gestand gedaan. Op dit moment prettig wennen aan de nieuwe camera.

deskundige hulp

niet alle medewerkers kunnen je met alles helpen.soms lang wachten tot de juiste persoon beschikbaar is

Super goede ervaring!

Ik heb meermaals aankopen gedaan en nog altijd ben ik dik tevreden! Met vragen krijg ik snel antwoorden en de aankopen worden snel geleverd.

• Kennis en Vakmanschap

Adviezen stijgen veruit boven de concurrentie.

Personeel zowel in de winkels of aan de telefoon, men geeft goede adviezen en men is geen dozenschuiver!

Gewoon goed

Betrouwbare en degelijke firma!

Niks op aan te merken.

Als ik iets snel in huis wil hebben en zeker wil weten dat het netjes wordt verstuurd ga ik maar CameraNu. Top service!

Perfect!

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Cameranu. Ik heb net een nieuwe camera gekocht en ik kreeg heel goed advies. De verkoper was zeer betrokken en samen met een andere collega die eigenlijk met iets anders bezig was, hebben ze mij geholpen met de verschillende vragen die ik had. De follow up is ook fantastisch, ik werd zelfs gebeld toen een bestelling in de winkel aangekomen was. Kortom een totaal nieuwe en goede ervaring.

• Prijs N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Heb een lens gekocht voor mijn canon 2000d heel erg blij mee. 1.5 week later had ik een vraag over een andere lens van sigma. Ik had de volgende dag al mail terug. Met de uitleg. Wat mij heel erg heeft geholpen met de volgende lens die ik bij camera.nu ga bestellen. Groetjes een blije klant

Snel bezorgd

Camera was direct de volgende dag al in huis en in perfecte nieuwstaat. Verder een fijne, prettig ogende website met heldere, duidelijke informatie waar ik alles heb kunnen vinden wat ik zocht. Enig minpuntje is dat ik een Duitse handleiding bij mijn camera kreeg i.p.v. Nederlands of Engels. Maar ach, daar is ook nog een online versie van. Ik zou cameranu zeker aanraden :)

Uitstekend advies

De verkoper geeft gericht advies en dringt niks op als ik overweeg van systeem en merk te wisselen. Hij adviseert eerst maar eens een nachtje erover te slapen. Zo hoort het, maar zo gaat het niet altijd. Dus maar eens met wel een prachtige nieuwe fototas naar huis.

Altijd goed geholpen

Product was niet op voorraad. Dag later wel. Kreeg meteen een e-mail dat het product er was. Direct besteld. Volgende dag lag het klaar in de winkel.

Een zeer grote afrader.

Bij aankoop van mijn Dji Osmo Pocket 3 Creator Combo vroeg ik de verkoper om enige uitleg over het in gebruik nemen en met name het activeren van het product met de Dji Mimo app. De woorden van de verkoper in de vestiging Urk… Kijk maar op YouTube. De reden dat ik naar Urk was gereden was in de verwachting van menselijk contact met een ter zake kundige professionele verkoper die mij op weg kon helpen. Anders had ik immers net zo goed online kunnen bestellen. Verder was de reden dat ik voor uw bedrijf (Cameranu) had gekozen dat ik overal zag staan 5 jaar garantie, zelfs in dit bericht. Dit stond ook in de bevestiging dat het product voor mij klaarlag in Urk. Groot was dan ook mijn verbazing bij het ontvangen van de factuur dat er een garantietermijn van 2 jaar stond….. Na diverse e-mails met de service afdeling van uw bedrijf, waarvan geen enkel excuus laat staan tegemoetkoming sprake was, heb ik dan ook besloten nimmer meer zaken met uw bedrijf te doen en een ieder dit af te raden.

Top ervaring

Camera.nu is voor ons de plek waar we met zekerheid kopen . Snelle levering en vaak alles op voorraad Absolute aanrader

• Kennis en Vakmanschap

Lekker vlot, online besteld, veilig betaald bij afhalen in de winkel. Vlot en binnen twee dagen in mijn bezit. Vriendelijk service

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

easy to order and great price

Ordering process was easy. only thing was that I expected it to be 15:00 next day at the shop, which it wasn't ready, so I needed to come back next day. Make sure to wait for your confirmation.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Ik was opzoek naar een hoes voor mijn camera lens en kwam via Google bij jullie terecht. De site is super overzichtelijk en de prijzen die jullie aanbieden zijn super! Bestellen ging goed en had mijn artikel de volgende dag al in huis!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Producten gekocht in filiaal amsterdam.

Heb hier vorige week mijn Canon EOS 90D, Sigma 150-600mm en Canon 70-200mm gekocht. Vriendelijke mensen en als je binnen komt krijg je gelijk koffie aangeboden. Tussen de aankoop van de body/sigma lens en de canon 70-200mm lens zat een week tussen. Maar toen ik binnen kwam wist de vriendelijke verkoper nog precies wat mijn naam was. Dat noem ik pas klant betrokkenheid. Goed en profesionele uitleg. Ik ga hier zeker vaker komen.

• Kennis en Vakmanschap

Goede producten en snel geleverd.

Ik heb een plamp gekocht en een kabeltje. Beide van goede kwaliteit en ze waren snel geleverd.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle levering en goed product

Recent heb ik de NIKON Z6II met 24-70 objectief besteld. Een mooi product, netjes ingepakt en vlot geleverd. Vooraf had ik gevraagd wat de inruilwaarde was van mijn oude camera met objectief. Daarin was CameraNu de laagste bieder en voelde ik mezelf wat gedegradeerd in de waardering voor mij als klant. Mijn oude apparatuur nu via een andere weg gekocht en toch bij CameraNu besteld vanwege ervaringen uit het verleden en de scherpe aanbieding.

Echt uitstekend

Wat een super fijne ervaring gehad met cameranu, een nieuwe camera aangeschaft en super goed geholpen. Daarnaast kon ik heel makkelijk mijn oude model inruilen. Echt heel goed geregeld. Bestel ook vaak online en daar heb ik ook altijd goede ervaringen mee gehad.

Een super fijne winkel

Na een lezing over straatfotografie nog heerlijk struinen in de winkel. Weer wat spullen mee genomen voor de camera na goed advies en leuke gesprekken. Geen dwingende verkoop maar gewoon eerlijke verkoop! Een winkel waar ik graag mag komen!

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Keurig geholpen

Recent mijn oude camera ingeruild voor een nieuwe in Urk. Keurig netjes geholpen.

• Kennis en Vakmanschap

Ben al jaren klant bij CameraNu en heb verschillende apparaten bij hun ingekocht. Terugsturen of vervangen nooit een probleem geweest, advies en klantenservice ook prima en als er iets is krijg je er altijd snel en vriendelijk antwoord op. Producten van topkwaliteit worden hierdoor ondersteund door een bedrijf met inzicht en gevoel voor "Klant is Koning". Ga zo maar door!!

Tweedehands product geleverd

en tot op heden geen nieuwe geleverd gekregen ondanks toezeggingen.

• Kennis en Vakmanschap

Top bedrijf, goed advies, goede spullen

Ik koop al mijn camera gear voor mijn bedrijf bij cameranu. Goed advies, eerlijk, veel keuze. Ik kocht nu een 2e camera erbij, deze werd de volgende dag al gebracht. Snel bezorgd.

8 De Spijk

Urk 8321WT