Filtre

Zeer klant- en kwaliteitsgericht afgestemd op jouw gebruik

Goed advies - ook na koop altijd tijd Mogelijkheid om uit te proberen Marktconforme prijs - ook in de winkel Webwinkel levert snel en betrouwbaar volgens afspraak Winkel iets duurder maar staat in geen verhouding met persoonlijke advies en tips over gebruik Eerlijk over de inruilmogelijkhede Breed assortiment

• Kennis en Vakmanschap

Ervaring, kundigheid en vriendelijkheid alles bij cameranu!

Ik heb vorig jaar 2 oudere camera's ingeruild en een nieuwe camera aangekocht. Er werd normaal geld teruggegeven voor de oudere camera's en zo heb ik niet het gevoel gehad tekort gedaan te zijn met deze inruil. Prima prijs! Goede uitleg over de nieuwe camera gehad en een aantal maanden later een nieuw objectief gekocht bij de nieuwe camera, Ook hier weer een goede inruilprijs voor het oude objectief. Ik ben zowel telefonisch als in de winkel heel erg vriendelijk en behulpzaam geholpen door de medewerkers bij cameranu en ik zal ze bij iedereen aanbevelen en als ik weer iets nodig heb ga ik zeker bij ze terug.

gewoon erg goed

Na al eerder diverse camera's bij ze gekocht te hebben, altijd geweldig geholpen. Werd het nu tijd om ook een betere printer aan te schaffen, zal je net zien uitverkocht. Maar na een dag was de voorraad aangevuld. Meteen besteld en super geregeld een dag later stond hij op het buro klaar om te printen. Heerlijke snelle levering je wordt perfect op de hoogte gehouden van de status van de zending. Een kleinigheid staat nog in nalevering maar ook daar wordt je keurig van op de hoogte gehouden. Tja niks dan lof. Blijft voor mij toch de goto shop.

Geweldig goed geholpen!

Ik heb de body van mijn eerste camera ingeruild voor een andere nieuwere/betere body, en ben daarbij geweldig goed geholpen: gewoon professioneel, zoals het hoort, maar dat mag het wel vermeld worden!

Levertijd niet nagekomen

Vandaag besteld en morgen geleverd is niet gelukt. Hoes tbv van 600mm lens is prima. Stevig materiaal en incl draagriem.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ik kon op de website snel vinden wat ik wilde hebben voor een prima prijs. Makkelijk besteld en snel geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Had nog even gebeld voor advies, medewerker was vriendelijk en bekwaam.

• Kennis en Vakmanschap

Perfect apparaat; voldoet aan mijn eisen

De Reflecta X 33 scanner kocht ik om oude dia's te scannen. Niet om er kwaliteitsafdrukken van te maken maar om de dia's op het beeldscherm te bekijken. Hiervoor is de scanner uitermate geschikt. Bij sommige dia's is een kleine ingreep met Photoshop Elements gewenst; bijv. om de dia's lichter te maken. Het eveneens gekochte en door Cameranu geadviseerde Lexar SD-kaartje van 64 gb geeft problemen. Geformatteerd in de scanner geeft de scanner na ca. 100 scans aan, dat het kaartje vol is. Dit moet ik nog zien op te lossen.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

(Web)winkel met groot assortiment en veel vakkunde

Mijn favoriete winkel op fotografie gebied. Een groot assortiment, overzichtelijke website, zeer mooie winkel in Amsterdam en bovenal: vriendelijke medewerkers en veel vakkennis.

Goede beschrijving Op tyd geleverd Goede service

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Veelzijdig assortiment, klantenservice met verstand van zaken, fijne wehshop, snelle verzending. Producten wel relatief duur.

• Kennis en Vakmanschap

Goede beelden en goed geluid voor prijs/kwaliteit

Geluid en videobeelden prima voor de prijs/kwaliteits verhouding. Alleen Jammer dat er geen videotimer op zit en wel even wennen zonder touchscreen,alles met twee knopjes bedienen,maar gaat ook prima!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Opnieuw gewoon goed geregeld voor een nette prijs

Was toe aan de vervanging van een verouderde spiegelreflexcamera. Met de info van Cameranu tot een prima nieuwe keuze gekomen. En toen de door mij gekozen adapter voor een paar van m'n huidige lenzen niet de juiste bleek te zijn was het met één telefoontje naar de helpdesk geregeld.

• Kennis en Vakmanschap

Top bestelgemak en supersnelle levering

Op donderdagavond besteld, op vrijdagmiddag al geleverd in grote doos met heel veel beschermmateriaal. Kans op schade nihil. Wat een service!!!!!!

• Kennis en Vakmanschap

The lens came with dust inside

A Sony G Master lens came with dust inside. First They said the barcode has been removed so it cannot be switched. But it has been sent to the repair centre. The repair centre didn't do anything with it. Now they are trying to leave the problem to me. This is ridiculous.

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Mooie prijs voor mijn nieuwe GoPro12

Was toe aan een nieuwe GoPro en vond hem voor een mooie prijs bij Camera Nu. Snelle levering en alles voldoet aan de verwachtingen.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Sehr freundlich und einwandfreie Ware.

Ich suchte einen speziellen Camera-Cage und fand ihn bei Cameranu. Meine Fragen zu dem Artikel und dem Versand nach Deutschland wurden sehr schnell beantwortet. Die Lieferung aus Holland erfolgte sehr schnell und ordentlich. Der Artikel ist einwandfrei. Ich kann Cameranu nur weiterempfehlen.

• Kennis en Vakmanschap

Mooi aanbod en prima service

Een camera en lens gekocht. Er bleek onjuiste informatie verstrekt te zijn en na contact met de klantenservice is dit rechtgezet. Tevreden met de oplossing en blij met mijn camera.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle service en correct afgehandeld

Ik kon mijn bestelling een kwartier later al afhalen. Ik werd heel vriendelijk en correct geholpen.

• Kwaliteit N.v.t.

X100V snel en netjes geleverd

Had mij op de site ingeschreven voor een beperkt leverbare Fujifilm X100V. Na een week al het bericht dat ik deze kon bestellen en ophalen. Aflevering in de vestiging Rotterdam-Noord werd snel en netjes geregeld, dus nu met veel plezier begonnen aan het hoofdstuk X100V.

Super goed

Meerdere bestellingen geplaatst in korte tijd, allemaal tussen eind november en de Kerst Alles werd dezelfde dag en keurig verpakt verzonden. Klantenservice is ook snel met reageren en geeft goed en uitgebreid advies. De communicatie over de bestelling is heel goed. Altijd fijn om te weten waar een pakketje is gebleven.. Bestellen gaat makkelijk en de verschillende betaalmogelijkheden maken het bestellen extra gemakkelijk. Gewoon een top bedrijf met een uitgebreid assortiment!

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Hele fijne winkel

Goed advies ontvangen bij het inruilen van mijn oude Nikon DX systeem naar Full frame Nikon Z. Verder kreeg ik nog een schappelijke prijs gekregen voor mijn oude lenzen.

• Kennis en Vakmanschap

Hier wordt je altijd fijn geholpen en krijg je goed advies

Ik twijfelde bij de aankoop van een camera tussen verschillende modellen. Ik kreeg uitgebreid advies, alle voor en nadelen werden goed op een rijtje gezet en daardoor kon ik mijn keuze met vertrouwen maken

• Kennis en Vakmanschap

Netjes en heel correct geholpen

Cadeaubon besteld en deze werd keurig opgestuurd !!!!

Goeie overzichtelijke website en snelle verzending

Goeie overzichtelijke website en snelle verzending

Changing, trying and buying lenses in Camera Nu

* Excellent Experience with Nikon Z 24-50mm f/4-6.3 Lens Purchase I recently purchased the Nikon Z 24-50mm f/4-6.3 lens and was thoroughly impressed by the exceptional service I received. The pricing was transparent, with the cost clearly itemized, showing a generous discount. I was especially pleased with the smooth return process for my previous lens. The customer service team was attentive and helpful, ensuring a hassle-free experience. The lens itself is outstanding, offering sharp images and great versatility. Highly recommend for both the quality of the product and the superb service! ### Dutch Review **Titel:** Uitstekende Ervaring met de Aankoop van Nikon Z 24-50mm f/4-6.3 Lens **Beoordeling:** Ik heb onlangs de Nikon Z 24-50mm f/4-6.3 lens gekocht en was zeer onder de indruk van de uitzonderlijke service die ik ontving. De prijsstelling was transparant, met duidelijk gespecificeerde kosten, inclusief een genereuze korting. Ik was vooral tevreden over het soepele retourproces van mijn vorige lens. Het klantenserviceteam was attent en behulpzaam, wat zorgde voor een probleemloze ervaring. De lens zelf is uitstekend, biedt scherpe beelden en grote veelzijdigheid. Ik raad het ten zeerste aan, zowel voor de kwaliteit van het product als voor de uitmuntende service!

8 De Spijk

Urk 8321WT