Filtre

TOP!!!

Ik heb een flitser + trigger online gekocht en snel en correct afgeleverd. Na enige dagen flitser getest maar toch miste ik nog bepaalde instellingen. Dus op zaterdagochtend 16 december naar Urk gereden met mijn apparatuur. Uitleg gegeven dat ik al aardig op weg was met de flitser maar ik had een paar vragen. Een jongedame en jongeman, helaas naam niet gevraagd, stonden mij te woord. Camera + flitser geïnstalleerd en gezamenlijk hebben zij mij geholpen met de instellingen. Ik denk laat ik dan ook maar de trigger erbij pakken. En op zeer duidelijke en vriendelijke manier kreeg uitleg over de mogelijkheden. Dank aan Cameranu voor hun geduld, klantvriendelijkheid en deskundigheid.

Topservice

Onlangs een drone landing pad gekocht via cameranu. Helaas ontbrak er een onderdeel. Na een mailtje kreeg ik binnen 1 dag het complete product opgestuurd. Vanwege deze service bestel ik het liefst al mijn camera en drone apparatuur bij cameranu.

Uitmuntend

Ik heb de ene dag een flitser besteld en de volgende dag toch ook een nieuw fototoestel. Mijn verbazing; op maandag kwamen ze allebei binnen. Wat een snelle service. Super, en zoals ik gewend ben bij Cameranu: alles goed verpakt en veilig verstuurd. Ben er weer blij mee. Bij een kerstborrel kon ik de combi flitser en camera meteen uitproberen en dit werkt uitstekend. Alhoewel het een feestje is om naar Urk te gaan en iets uit te zoeken, ook online bestellen werkt perfect. Ik ga weer mooie fotografie uren tegemoet.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Altijd de goede spullen op voorraad

Sinds ik mijn eerste Sony A7 SII bij Cameranu gekocht had, moest ik nog nooit een aankoop uitstellen omdat het gewenste product niet op voorraad was. En speciaal bij de aankoop van lenzen zijn er ook altijd de goede filters beschikbaar geweest. Dus - voor mij is Cameranu een 100 % One-stop-shop. En inmiddels heb ik in de afloop van 6 jaar ook drie keer een artikel weer ingeruild. En dat lief altijd snel en soepel af.

• Kennis en Vakmanschap

Alles zoals je mag verwachten

Heb ook wat besteld wat retour gegaan is en heel netjes begeleid en afgehandeld

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

The staff was very professional and they helped me to choose the right products.

The staff of the store in Groningen was very welcoming. They are very professional because they have information about the products they sell and they answered with professionalism every question I asked. They also helped me to choose the right lens and the other products like the bag and the memory cards. The moment that they had everything I ordered in the shop they e-mailed me.

Prima lens,geweldig snelle levering

De lens is heerlijk in gebruik, tweede hands maar daar is niks van te zien of merken. Levering was erg snel, top!

Uitstekend!

Camera-nu is een uitstekend bedrijf met een groot assortiment tegen scherpe prijzen. Mijn camera was snel geleverd in een goede verpakking. Zeer tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

Artikel op voorraad en op tijd geleverd.

Na enig zoeken kwam ik al snel bij Cameranu uit, voor diffuser. Het ging om een magnetischer diffuser (Fuji)van de Godox V1 Gelijk besteld en kreeg nog 10% korting ook. Een dag later mooi op tijd gebracht. Heb er veel plezier van.

• Kennis en Vakmanschap

Prima hulp en advies in Apeldoorn

Laatst een Lowepro fotorugzak gekocht en kreeg daarbij prima adviezen.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Geweldige service en een fijne winkel

Had een camera op het oog maar die was helaas niet op voorraad, kon dezelfde middag nog langskomen op m op te halen. Bij het ophalen is een medewerker met ons gaan zitten en heeft alle tijd genomen om van alles uit te leggen met wat te drinken erbij. Zou zeker aanbevelen om in de winkel langs te gaan, ziet er heel netjes uit!

• Kennis en Vakmanschap

Prima afhandeling van de order, niets op aan te merken. Het betaalsysteem heeft mij nu 2x een uitdaging opgeleverd, daardoor 2x een order moeten annuleren en opnieuw moeten bestellen. Dat is jammer, maar helaas.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

perfecte winkel, perfecte support.

regelmatig koop ik bij camera nu, voor zowel grotere aankopen als lens of body, als kleinere accessoires. ze hebben eigenlijk altijd alles wat ik wil en ze zijn ook vaak de goedkoopste. de site is prima, zoekfunctie werkt naar behoren en de enkele keren dat ik support mailde voor een vraag over beschikbaarheid van een nieuwe lens, kreeg ik subiet antwoord. 5 sterren!

Snelle levering!

De Fujifilm-X100V was eindelijk weer op voorraad. Een tijdige mail gekregen van Cameranu, waardoor ik hem meteen online kon bestellen. Zaterdagavond besteld en hij was maandag al geleverd! Goede communicatie via de mail, snelle levering en een eerlijke prijs!!!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle service en snelle levering

Wederom weer een bestelling gedaan om mijn foto-apparatuur aan te vullen. En zoals ook bij andere bestellingen werd alles vlot geleverd in een nette verpakking. Ook advies via de chat verliep soepel

Helemaal geweldige service

Heb een 2de hans canon gekocht , zag er uit als nieuw Nu heb ik laatst spray gekocht om mijn lens schoon te maken. Heb ik het zelf verkeerd besteld. Zonder een probleem kon ik het terug sturen en de juist op nieuw thuis gestuurd krijgen Dat vind ik heel fijn ! Je belt en word goed en netjes te woord gestaan .

Dikke prima voor elkaar

Bij aankomst in de winkel werden de vrouw en ik hartelijk verwelkomt door de verkoper. Niet wetende dat hij even later een R3 Canon armer zou worden. Eerst maar koffie zei de verkoper. Daarna mijn wensen kenbaar gemaakt een prima uitleg van de camera gekregen...Daarbij komt nog eens dat ik dacht dat mijn huidige flitser de 600EXII niet op de R3 zou passen. Hij hielp mij gelijk uit de droom..Ja die past wel op de R3..Dus ook nog eens een eerlijke verkoper...Al met al is de R3 al volop in de running en ben ik dik maar dan ook dik tevreden

• Kennis en Vakmanschap

Ze maken waar, wat ze beloven

Zoekend naar de Raveneye, als aanvulling op mijn DJI Ronin Gimbal kwam ik al snel op Cameranu uit. Het artikel was op voorraad en kon meteen besteld worden. De volgende werkdag had ik het artikel in huis en kon ik meteen aan de slag. Het artikel was degelijk verpakt, en de factuur kreeg ik netjes als PDF in de mail.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Degelijk, zeer goed professioneel bedrijf

Ik heb het gevoel dat ik voor al mijn fotografie en video behoeften altijd wel bij Cameranu.nl terecht kan. Is wat je zoekt niet op winkellocatie aanwezig dan kan het razendsnel online geleverd worden. Is er ergens een foutje ingeslopen dan wordt het zonder gedoe opgelost. Er wordt met je meegedacht! Het cursus en informatie aanbod is interessant en zeker de moeite waard om gebruik van te maken. 4 1/2 ster omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn ;) Willy

Fijne winkel

Ik ben zeer tevreden over Cameranu. Ze hebben een groot aanbod en scherpe prijzen. Het bestellingsproces is duidelijk, verloopt soepel, en mijn bestelling werd netjes verpakt geleverd. Kortom, helemaal goed.

Uitstekende Klantenservice en alles wat ik nodig had bij CameraNu

Ik wilde even de tijd nemen om mijn oprechte waardering te delen voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij CameraNu. Recentelijk heb ik verschillende producten gekocht voor mijn opnamestudio, en ik ben meer dan tevreden met zowel de dienstverlening als de kwaliteit van de producten. Wat de winkel onderscheidt, is de ongeëvenaarde klantenservice. Voorafgaand aan mijn aankoop heb ik meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice voor advies over welke producten het beste bij mijn setup zouden passen. De medewerkers waren uiterst behulpzaam, deskundig en namen de tijd om mijn vragen grondig te beantwoorden. Het gaf me het vertrouwen dat ik de juiste keuzes maakte voor mijn behoeften. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd mijn pakket snel en uiterst zorgvuldig verpakt geleverd. Alle producten arriveerden in perfecte staat, wat aantoont dat CameraNu niet alleen uitblinkt in klantenservice, maar ook veel zorg besteedt aan de verzending van hun producten. Eenmaal thuis kon ik mijn studio probleemloos voltooien met de geleverde producten. De kwaliteit van de apparatuur overtrof mijn verwachtingen, en ik had afgelopen weekend al veel plezier met mijn nieuwe setup. Dank aan het hele team van CameraNu voor jullie voortreffelijke service en hoogwaardige producten. Ik zal zeker terugkomen voor toekomstige aankopen en zal CameraNu van harte aanbevelen aan anderen.

• Kennis en Vakmanschap

Nadat ik een bestelling had geplaatst is deze buiten verwachting snel geleverd. TOP

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Excellent service always! Same day delivery option is great!

Same day delivery is great Great range of products

Uitstekende ervaringen

Uitstekende ervaringen voor wat betreft assortiment, prijzen en levering.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

No BS, gewoon goede service en scherpe prijzen!!

Tot op heden altijd goed geholpen, verzendingen ontvangen zoals vooraf was gecommuniceerd en vergeleken met andere sites/winkels de beste prijzen.

8 De Spijk

Urk 8321WT