Filtre

fijne winkel

ik ben fijn geholpen bij cameranu in Apeldoorn. heb bij hun een inruil gedaan en een nieuwe canon R10 gekocht.

Erg tevreden

Ik heb (met mooie korting) een Wandrd privék 21 L foto/rugtas gekocht. Door Cameranu snel verzonden echter door de drukte bij PostNL later geleverd. Wat een mooie rugtas en door de losse Cuba ontzettend veel opbergmogelijkheden. Ik ben zeer tevreden over Cameranu omdat zij goede prijzen hanteren en erg snel versturen. Over de rug/fototas ben ik ook erg positief. Degelijk, praktisch en mooi. Mijn spullen passen er goed in. Top!!

• Kennis en Vakmanschap

Wij zijn zeer tevreden over camera.nu. Netjes geholpen aan de telefoon. Sneller levering. Volgende aankoop zeker weer bij jullie.

Snel, goed en betrouwbaar

Inmiddels enkele bestelling gedaan. Allen snel en accuraat geleverd. Overzichtelijke website met een goed filtersysteem naast het product overzicht maakt het vinden van een juist product eenvoudig. Verder veel nuttige informatie te vinden ook. Al met al prima eerste paar ervaringen en zeker voor herhaling vatbaar.

super snel geregeld

scherpe prijzen, goede service en snelle levering

snelle verzending, betrouwbare winkel

snel ontvangen en alles goed verpakt zoals je mag verwachten

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Panasonic S5 IIX van een betrouwbare winkel.

Weer met veel plezier en tevredenheid gewinkeld bij Cameranu in Apeldoorn. Vriendelijke en behulpzaam personeel die je vakkundig helpen. Dankzij korting en "Panasonic cashback" een mooie deal gesloten. De Panasonic S5 IIX is een solide camera met indrukwekkende prestaties. De beeldkwaliteit is uitstekend dankzij de full-frame sensor, en de verbeterde autofocus zorgt voor snelle en nauwkeurige scherpstelling. Het kantelbare touchscreen maakt het eenvoudig om vanuit verschillende hoeken te fotograferen. De videomogelijkheden zijn ook indrukwekkend, met o.a. 6K-opnames. Het ergonomische ontwerp laat de camera fijn in de hand liggen en beschikt over een goede batterijduur. Een geweldige keuze voor zowel fotografie als videografie. Groetjes Kevin

Snelle levering en Service

Snelle levering en snel geholpen met bruikbare antwoorden via WhatsApp

• Kwaliteit N.v.t.

Ruim voldoende

Ik heb een leuk flitssetje gekocht tijdens de black Friday deals. Had daarvoor al iets op het oog en dus online in de gaten gehouden hoe de prijs daarvoor was. Gelukkig was er een mooie deal tijdens de actie week. Niet zoals andere verkopers die net doen alsof er een deal is maar toch dezelfde prijs hanteren. Ook helpen ze zoeken bij een alternatief product als het niet of tijdelijk niet voorradig is. Erg blij met de service.

• Kennis en Vakmanschap

Vriendelijk, meelevend en snelle service

Ik had een camera besteld, die ik snel kon komen halen, ik haalde de camera op op black Friday, maar het bleek dat de camera toen goedkoper was. Ik kreeg meteen zonder moeite het verschil teruggestort.

Slecht voorraad beheer

Ik had een objectief en een filter besteld. Volgens de website op voorraad, maar dan krijg het bericht dan een van de twee bestelde filters niet op voorraad is. Na een telefoontje dat ik maar een filter besteld en betaald heb kreeg ik de mededeling dat de bestelling verstuurd kan worden. De dag erop weer een bericht dat het niet geleverd kan worden vanwege voorraad, voor ik kan bellen volgt een bericht dat de bestelling verstuurd is. Fijn, maar dit snap ik niet.

tevreden

zeer tevreden verschillende artikels aangeschaft en altijd goede prijs en snelle levering eenmalig contact met de klantenservice en die is ook heel goed verlopen vriendelijke bekwame mensen en behulpzaam een van mijn favoriete winkels voor fotoapparatuur

Alles netjes geregeld

Alles is netjes geregeld zonder gedoe en snelle levertijden. Vind ook dat er leuken extra's bij sommige producten komen zoals een mini drone opleiding waarin alles kort maar goed word uitgelegd.

Super goed geholpen

Naar eerdere niet zulke goede ervaringen mbt advies, naar Apeldoorn gereden. Wat een geduld hadden de 2 medewerkers en wat is alles mij goed uitgelegd. Ik kwam voor een R10 Canon, ging met een R6 weg nadat zij alle kortingen en mogelijkheden hadden bekeken. Kom zeker hier terug en neem dan een doos saucijzenbroodjes mee.

• Kennis en Vakmanschap

SUPER! Nog nooit zulk goed advies gehad.

Beste CameraNU, Een aantal maanden geleden heb ik een advies gesprek gehad met Dani'el. Hij heeft mij ontzettend goed op weg geholpen in het overstappen van spiegelreflex naar systeem. Op zijn advies en met hulp van de winkel in Eindhoven heb ik toen een canon R7 aangeschaft. Op advies van Dani'el ook de R6 in de gaten gehouden met als de RF 50MM. Deze heb ik dan ook nu afgelopen week aangeschaft. Ben zo blij als maar kan met het advies èn de hulp! Alles was super snel geregeld, verzonden of klaargezet in de winkel.

Zeer positieve ervaring

Ik heb een mooie nieuwe fototas gekocht van Thinktank, type Backlight 26. Een mooie rugtas waar ik mijn fotospullen tijdens een wandeling goed in kan meenemen. Deze heeft de opening aan de achterzijde van de rugtas zodat de banden etc schoon blijven als je deze op de grond legt. Aan de voorzijde van de rugtas is een groot vak beschikbaar van 9 ltr om je dagelijkse spullen zoals regenjas, snacks etc mee te nemen. Ook zijn er voldoende opbergvakken voor bijv een laptop en/of tablet. Uiteraard zijn er ook wat nadelen. De “opbergvakken” die aan de binnenzijde van het achterpaneel zitten, zijn vrij vlak zodat je er weinig in kwijt kan. Ook zijn deze afgewerkt met een mesh-materiaal wat vrij kwetsbaar is. Ook zit er boven op de rugtas zit nog een vakje met een rits. Ook deze is vrij krap, zodat er ook niet veel meer in kan dan bijv een paspoort. Maak je gebruik van de statiefhouder, dan is het nadeel dat je het voorvak niet kan bereiken. Gelukkig kan de de statief ook links of rechts plaatsen in het zijvak waar ook zonder problemen een literfles drinken in past. De afwerking van de tas is van een hoog niveau. Al met al is deze tas voor mij ideaal. Er zijn weinig fotorugtassen waar je veel aparatuur in mee kan nemen en ook nog voldoende ruimte hebt om spullen mee te nemen die je nodig hebt tijdens een wandeling of een langere hike.

goede keuze, prima bezorging

Al en tijdje op zoek naar een goede en handzame kijker voor onderweg. Lang getwijfeld over merk en type (8x42, 10x42 of 10x50). goede info op de website. Uiteindelijk 10x42: mooie vergroting, weinig vertekening en lichtsterkte super). Geweldige keuze, kan iedereen aanbevelen. Alleen de harnas-bevestiging van de draagtas vind ik onhandig. Kwestie van op maat snijden en aanpassing is zo gemaakt.

• Kennis en Vakmanschap

Altijd goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Kennis en Vakmanschap

Goed assortiment en snelle levering

Zeer breed assortiment met kwaliteitsproducten. De levering is ook zeer snel te noemen, hierover word je ook duidelijk geïnformeerd. De aanbiedingen op de site zijn goed, maar niet altijd de beste prijs die te vinden is. Toch is het een shop die ik aan zou bevelen.

• Kennis en Vakmanschap

Goed en eerlijk advies en goede service

Voor mijn fotografie uitrusting shop ik regelmatig bij Cameranu. In de winkel wordt je altijd eerlijk en goed geadviseerd en als je online spullen aanschaft worden ze altijd snel geleverd.

Prima bedrijf, goeie ervaring

Duidelijke website, en snelle levering. Met mogelijkheid om zelfs achteraf nog camera's of objectieven die over zijn in te leveren voor een korting op je aankoop

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Prima website en fysieke winkel

Fotoscanner gekocht op basis van goede informatie op website en die afgehaald bij fysieke winkel met goede service. Daar kan ik op terugvallen voor advies.

• Kennis en Vakmanschap

fotografie experts in de ruimste zin

Ik heb zowel ruime ervaring met/in hun winkels, zowel Urk als Groningen, als met het bestellen en vragen stellen op hun website. Hun kennis is groot, en heel vakbekwaam. Hun adviezen zijn niet sturend (ik heb eens met bewondering staan luisteren bij het helpen van klanten bij hun keuze - en met name luisteren/zoeken naar wat zij zochten). Ook toen er bij mij een lens niet meer werkte ben ik uitstekend geholpen. Eveneens bij mijn eigen keuzes wat betreft camera, lenzen, statieven. Vaklui in alle opzichten.

Vaklui

Twijfels over de aanschaf van een Sigma zoomlens voor mijn Nikon spiegelreflex. Maar door geduldige uitleg met een glimlach ben ik heel goed geholpen!

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Prima Fotozaak met een uitstelkende Service en groot assortiment

Onlangs nog wat zaken gekocht maar ook ingeleverd en uitstekend behandeld, naar waarde. Cameranu is zeker een aanbeveling voor al je foto benodigdheden.

8 De Spijk

Urk 8321WT