Filtre

Mooie verrekijker, tevreden

Mooie verrekijker gekocht....goede prijs/kwaliteitsverhouding. Erg tevreden mee!!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Excellent prices, service and professionalism

I've had a remarkable experience with Cameranu, encompassing the acquisition of a digital camera, two lenses, numerous film rolls, and a range of services such as development and scans, spanning both their Amsterdam and Urk stores. Throughout my interactions, their team consistently demonstrated exceptional professionalism, expertise, and courtesy. The pricing at Cameranu falls within the spectrum of standard to excellent based on the specific product or service sought. Without hesitation, I consider Cameranu my go-to destination for all things photography in the Netherlands and wholeheartedly recommend their services.

• N/A

uitstekende ervaring met Cameranu.

de gegevens op de website zijn uitgebreid zodat je eigenlijk weinig tot geen vragen hebt, mocht je die toch hebben dan kan je onder andere met webchat dei vragen stellen, en komt er snel en adequaat antwoord. Ik heb een oa een statiefbalhoofd gekocht, en deze op mijn huidige statief geplaats, waardoor het weer een herbruikbaar item werd. Bezorgin was de volgend edag, en pakket prima verpakt.

• Kennis en Vakmanschap

Ook bij tweedehands is Cameranu en goede keus

Onlangs tweedehands een Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 USM DO IS objectief gekocht bij Cameranu. De kwaliteit is ook hierbij goed en je krijgt ook op tweedehands een volledig jaar garantie, wat toch geruststellend is. Ik heb hier in het verleden meerdere malen tweedehands camera's en objectieven gekocht en ben altijd voor de volle 100% tevreden over zowel de prijs als de kwaliteit.

snelle en goede levering

In dit geval een cadeaukaart gekocht als cadeau, waar ik eerst nog vraag of had. Hier telefonisch snel en duidelijk antwoord op gekregen en nadat ik de bestelling geplaatst had cadeaukaart met verpakking snel thuis bezorgd gekregen.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Simpel

Goede camera kwaliteit met duidelijke uitleg op website. Tevens ben ik een student en heb ik korting kunnen krijgen. Snel binnen gekomen en met veel detail e-mails gekregen

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Uitermate tevreden met mijn nieuwe macro lens

I had 2 lenzen die ik niet veel meer gebruikte. Kreeg daarvoor een keurige inruilprijs en kocht een een Olympus macro lens die mij buitengewoon goed bevalt.

Duidelijk en snel

Op de site genoeg informatie om een goede keuze zelf te maken. Ook het vergelijken is fijn. Verder is de levering altijd snel en zonder gezeur.

Fijne (online) winkel

Cameranu.nl is niet enkel een fijne webwinkel die waarmaakt wat ze vermelden. Achter de webwinkel gaat een team van experts "schuil" die op aanvraag vakkundig advies geven. De responstijden voor support zijn snel.

Verrassende service en advies

Eigenlijk wilde ik wat anders maar de argumenten waren overtuigend en ook het inruilen van de oude apparatuur ging boven verwachting. Ik raad zeker Cameranu aan als het gaat om fotografie producten en vele andere producten die er mee te maken hebben.

• Kennis en Vakmanschap

De levering was snel en tegen een goede prijs.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Het artikel wat ik zocht snel, te snel, gevonden en besteld. Bleek toch het verkeerde te zijn, ik had niet goed opgelet. Na contact met de klantenservice super snel en naar tevredenheid geregeld. Prima service dus.

• Kennis en Vakmanschap

Het was een snelle en probleemloze levering met een super mooi product.

• Kennis en Vakmanschap

Kom al bij Cameranu, sinds mijn kinderjaren.

Zij zaten destijds op het Stratumseind in Eindhoven. Onder de naam Hendriks. Ben na mijn jeugd niet veranderd van zaak. Cityfoto (Camera-nu) is mijn zaak, Personeel is daar zeer klantvriendelijk en Zeer behulpzaam. Verwijs ook kennissen die een fotozaak sturen naar hen.

• Kennis en Vakmanschap

Meedenkend en helpend bij de aanmaak van een business account

ivm het vertrek binnen 1 dag, van een schip moesten we voor vetrek een nachtcamera aan boord hebben. Camera.nu was de enige die deze nog in Urk (HK) had liggen. Mede door de fijne bereidwilligheid en behulpzaamheid van Gabriella (Camera.nu Rotterdam) konden we als klant zonder problemen ingevoerd worden en op rekening kopen. Dit is uitzonderlijk want Camera.nu kende ons nog niet. Hierdoor konden we de camera in Urk ophalen en naar ons schip brengen. Wij waren zeer verheugd van de medewerking van Gabriella, waardoor er geen vertraging is opgelopen.

• Kennis en Vakmanschap

Netjes opgelost maar inaccurate occasion omschrijving

Helaas was de aangeboden lens in een slechte staat. De zoomring zat vast/geblokkeerd, rubbers zaten los en een van de interne elementen had een afwijking. Gelukkig is dit wel prompt opgelost door Cameranu met een gratis retour en snelle terugbetaling, maar dit allemaal missen bij een occasion is schandelijk.

• Kennis en Vakmanschap

Ik ben geweldig geholpen en met de juiste vragen wist men mijn behoefte te peilen. Geduldig geholpen ondanks de drukte.

• Prijs N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Ik bestel met regelmaat bij CameraNu en ben altijd tevreden over de service. Heb je vragen? Dan kan je die altijd stellen en krijg je snel een antwoord. Tevreden met de snelle service en levering.

• Kennis en Vakmanschap

Snel verzonden, keurige staat en prima prijs

Recent een camera body gekocht via Cameranu (occasion). Toestel werd snel en aangetekend verzonden. Zag er super uit inclusief originele doos en nieuwe nekriem. De prijs was ook super en het is daarnaast fijn dat je ruime keuze hebt in occasions zodat je eentje kan kiezen met de gewenste aantal clicks en gebruikerssporen. Ik zou zeker nogmaals bestellen!

Snel, professioneel en goed

Ik heb een tweedehands analoge camera gekocht via Camernu.nl met een lens. Mijn camera en lens waren binnen een week binnen, dubbel en stevig verpakt. De camera was in goede staat en precies zoals verwacht. Ik ben zeer tevreden!

Ik ben niet zo blij

Ik had een snijapparaat besteld. Zo eentje had ik al eerder gehad en die beviel goed. Vandaar deze keus. Ik vond echter dat het apparaat minder precies sneed dan het vorige. Daarom retour gestuurd, kosten 7,65 zelf betaald. Men heeft het getest en vond het apparaat naar behoren voldoen. Ik kon mijn geld terug krijgen maar wel min 20% omdat het niet was terug gestuurd in de originele verpakking en dus in waarde was verminderd volgens hun. Wat kon ik meer doen dan instemmen, beter iets dan niets maar ik vind het niet heel erg klantvriendelijk. Normaal erg tevreden over camera nu (mijn dochter besteld er vaak dingen, ook voor haar werk) maar deze keer even niet.

• Kennis en Vakmanschap

Supersnelle en zeer correcte survice

A ten out of ten !,

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zoals ik gewend ben van Cameranu...was ook deze keer weer alles top. Bestelde een item, volgende dag al in huis. Als ik op camera gebied iets nodig heb... kom ik hier altijd weer met plezier terug. Kan Cameranu.nl van harte aanbevelen.

• Kennis en Vakmanschap

Slechte ervaring, dieven zijn het!

Ik heb een dure camera van 800 euro bij dit bedrijf besteld. Vervolgens heb ik het laten afleveren bij een postnl punt. Toen ik het pakket thuis had geopend bleek de doos leeg te zijn. Ik heb hierover contact opgenomen met het bedrijf en ze hebben letterlijk gezegd dat ik PECH heb. Bestel hier NIET!!! Nu zit ik ZONDER camera en ben ik mijn 800 euro kwijt!!! Dit bedrijf is een pure scam!! Ik ga nu naar juridische stappen moeten kijken. Koop hier helemaal niks, want als er iets met je pakket is gebeurt hebben ze schijt aan je en laten ze je in de kou staan!!!

Hele fijne winkel.

Een fijne winkel, met goede deals, genoeg voorraad en aardige mensen die de tijd voor je nemen. Aanrader dus!

8 De Spijk

Urk 8321WT