Filtre

Prettig geholpen

Bij de aanschaf van mijn nieuwe werd ik vakkundig en prettig geadviseerd. De keuze bij mij neergelegd met goede adviezen.

• Kennis en Vakmanschap

Altijd eerlijk en professioneel advies

Onlangs mezelf laten voorlichten in de winkel voor de aanschaf van een nieuwe systeem camera met inruil van mijn huidige camera. Uiteindelijk is het na goed afwegen een jong gebruikte spiegelreflex geworden waar ik erg tevreden mee ben. Tuurlijk had de verkoper liever een nieuwe verkocht maar luisterend naar mijn argumenten was hij het met me eens om voor deze keuze te gaan. Ik kom er jaren en ben zeer tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

Blij met het goede advies

Ik was op zoek naar een camerarugzak. Hiervoor heb ik me laten adviseren door een verkoper bij Cameranu op Urk. Hij heeft mij gewezen op de Think Tank PressPass 10. Een tas waar al mijn spullen in passen en die als schoudertas, crossbody tas en belt pack te gebruiken is. Ik had niet aan deze optie gedacht, maar ben er erg blij mee. Het is voor mij de ideale oplossing. Cameranu bedankt!

• Kennis en Vakmanschap

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en was goed verpakt. De prijs van mijn bestelling was ook beter dan ik vond bij andere aanbieders.

Super Service

Mijn lens filter was kapot en zat vast op mijn lens - een service medewerker heeft het meteen kunnen repareren. Heel blij met het vriendelijke en professionele service !

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Slechte ervaring met verkoop

Na mijn prettig gesprek tijdens verkoop van wat apparatuur aan CameraNu in Rottrerdam volgde stilte. Wel snelle reactie van hoofdkantoor. Daarna wederom stilte. Ik kreeg geen afschrift van de rekening toegestuurd noch betaling. Na herhaald vragen geen reactie. Uiteindelijk na bijna een maand alles afgerond

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Card reader besteld en de volgende dag geleverd, top!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Al 15 jaar en 183 bestellingen ongeevenaard de beste in kwaliteit, service en snelheid.

Als er nu één iemand kan spreken over 15 jaar ervaring met CameraNu ben ik het. Onlangs was ik daar weer om de Canon Pro 1000 printer te kopen. In het systeem konden we zien dat ik er al 183 bestellingen had geplaatst in bijna 15 jaar. En eigenlijk heb ik nog nooit een probleem gehad met levering, service, meedenken of wat dan ook. Ik vind dat heel bijzonder voor een zaak die van één zaak in Urk uitgroeid naar meerdere filialen in het land. Meestal gaat dat ten koste van juist de allerbelangrijkste pijlers van een bedrijf. Bij CameraNu is dat altijd op peil gebleven. Tot in lengte van dagen,weken,maanden en jaren zal ik daar mijn spullen voor fotografie en video blijven kopen.

• Kennis en Vakmanschap

Bestelling werd de volgende dag bezorgd. Alles was goed ingepakt en beschermd. Zeer tevreden over de snelle en goed service van Cameranu

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Duidelijke afspraak die prima is nagekomen

Door een val was de mount van mijn camera ontzet. Bij Camera Nu ingeleverd en doorgestuurd naar de Nikon Reparatie service. Duidelijke offerte voor reparatie en goede follow up. Na ongeveer 2 weken was de camera als nieuw terug. Prima service!

Bekwaam peroneel goede hulp

Drone gekocht goed advies en erg blij mee

Sigma Tele Converter TC-1401 Canon occasion

Al geruime tijd wikken en wegen of ik deze teleconverter voor mijn sigma 60-600 zou aanschaffen werd de keuze vereenvoudigd door het aanbod van occasions op cameranu. Wikken en wegen? Ja. Extra millimeters maar 1 lichtstop inleveren met deze toch al niet lichtsterke telezoomlens. Uiteindelijk toch voor aanschaf gekozen. Keurig, netjes verpakt en gelukkig ook onbeschadigd ontvangen. De bezorger zag een open raam en vond het daarom niet nodig aan te bellen of op het raam te kloppen maar 'gooide' het pakje naar binnen. Gelijk na het uitpakken en volgens de meegeleverde beschrijving de converter op de sigma lens geschroefd en daarna op m'n camera, instellingen bekeken - diafragma op 600mm werd helaas 9 in plaats van de gehoopte 8 - en een aantal testshots genomen. Autofocus blijkt te werken, maar is nu echt traag te noemen. Ook na herfocusen. Maar hij doet wat hij moet doen en ik verbaas mij over de zoomafstand. Prachtig! Een aantal dagen later de set meegenomen in een dichtbijzijnd natuurgebied. Alle 'vogel in vlucht' foto's op 30 en meer meter afstand zijn onscherp, dus mislukt. Ook vanaf statief. Da's jammer. Een aantal foto's met handmatige focus zijn ronduit slecht. Of dat aan mij ligt of aan de combi met de teleconverter zal de toekomst moeten uitwijzen. Vooralsnog lijkt de teleconverter te doen wat hij zou moeten doen, dus raad ik hem wel aan.

Kwaliteit, betrouwbaar en snel

Goede service, gebruiksvriendelijke website, kwalitatief goede spullen en snelle levering.

Al meer dan 10 jaar tevreden klant Van CameraNu

Ik heb al heel veel producten gekocht bij CameraNu.nl en ook al kocht ik niets, ik kreeg altijd een goed antwoord en vriendelijk antwoord op mijn vragen via de e-mail. Dus daarom voor mij nog steeds na al die jaren nog steeds mijn voorkeur voor CameraNU.nl.

• Kennis en Vakmanschap

Een batterij en een oplader voor mijn nieuwe camera gekocht. Was zeer snel geleverd. Top!

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Camera aangeboden welke niet leverbaar is

Camera is niet leverbaar maar cameranu kan ook niet zeggen wanneer hij wel geleverd wordt. Slechte info en zet dit dan ook niet op de site

• Kennis en Vakmanschap

Weer netjes geholpen zoals altijd

Weer netjes telwoord gestaan door de klanten service. Ze konden al mijn technische vragen goed beantwoorden, duidelijk verstand van zaken. Vandaar dat ik ook snel en geïnformeerd mijn aankoop keuze kon maken. En zeker geen spijt van gehad. Fijn en efficient. Apperatuur snel ontvangen. Helemaal wat ik nodig had.

• Kennis en Vakmanschap

Meedenken voor de beste keuze

Al gaat het maar om SD en microSD het is heel fijn om geholpen te worden voor een merk, juiste type en grootte.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle service en goed geholpen

Online word alles goed en snel afgehandeld en in de winkel krijg je goed advies.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle bezorging en goed product

Remote controller voor Canon besteld. Supersnelle bezorging! Werkt perfect!

• Kennis en Vakmanschap

Zoals ik al jaren gewend ben, altijd fantastische service en goede hulp bij de aankopen. Prettige winkel, fijn personeel, fantastisch aanbod aan producten.

Geweldige winkel

Alles overzichtelijk, snel leveren en een goede service. Kan deze winkel aanbevelen Mvg. Peter Schouten

• Kennis en Vakmanschap

Top zaak, top personeel en top service

Nu al een paar keer via de webshop artikelen besteld en ook wel eens in de vestiging in Urk opgehaald. Laatste bestelling was een 2e hands lens sigm 150-600. Alle commuicatie verloopt soepel. Het leek er even op dat mijn lens niet optijd voor mijn vakantie aan zou komen(oorzaak bezorgdienst) na een mail hierover naar cameranu werd ook vanuit hun kant geprobeerd om hem tijdig te laten bezorgen. Dit is uiteindelijk ook gelukt!!! Van de lens bleek later een schroefje te missen, ook dit werd keurig en vlot verholpen in het filiaal op Urk. Klaar terwijl u wacht! Ook bij de tweede hands spullen in de webshop staat netjes de staat van het product vermeld. Staat er zo goed als nieuw dan kun je dat ook zonder mee aannemen. Kortom een zeer tevreden klant voor zowel nieuwe als 2e hands spullen. Een winkel waarin

• Kennis en Vakmanschap

duidelijk, goed advies, neemt de tijd, uitleg uitstekend.

ik kwam voor een Z5, ik ging weg met een Z6 en een uitstekende lens, het advies en het waarom de Z6, omdat ik eigenlijk niet verder had gekeken, want ook hier zit natuurlijk een financieel plaatje aan vast, praten en kijken en veel foto's maken met de Z6 overtuigde ons om een tweede hands Z6 te kopen, met weinig kliks en in onze ogen een uitstekende prijs en een hele goede beslissing, dank daar voor. we zijn dus duidelijk heel tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

Zoals de score al zegt: uitstekend!

Ik had de artikelen van tevoren al besteld. Op de dag afspraak zijn wij ze gaan halen in Eindhoven. De verkoper had alle tijd voor ons. Hij controleerde de artikelen één voor één, en had bij elk artikel een uitleg en zelfs een beter product voor de polarisatiefilter. Al met al: een "super" ervaring, iets wat je niet veel meer ziet en ervaart.

8 De Spijk

Urk 8321WT