Filtre

Zeer tevreden, fantastisch product!

Een tijdje terug heb ik een nieuwe flitsset aangeschaft, de GODOX AD100. De set werkt zo fijn en de interface van de zender is zo overzichtelijk dat je de gebruiksaanwijzing niet nodig hebt, tenminste, als je wel al een beetje ervaring hebt met flitsers, zenders en ontvangers. De flitsers werken op accu en hebben een ingebouwde ventilator. Ze stellen niet teleur! Erg blij mee! Ook erg goede ervaring gehad met de klantenservice via de app. Ik kreeg zeer uitgebreid advies over verschillende flitsset-producten die ik overwoog. Na alle voor- en nadelen wel overwogen te hebben kocht ik uiteindelijk de GODOX AD100. En wat een topset is dat! Geen gerommel meer met losse flitsers van verschillende merken die niet perfect op elkaar zijn afgestemd. Daarbij heb ik jaren gewerkt met het merk Cactus, een inmiddels uitgestorven product. De GODOX flitsset is een enorme verademing om mee te werken en heeft met 100 watt ook veel flitspower! Heel blij en tevreden!

Goede klantenservice

Na een probleem met een product ben ik erg snel en goed geholpen. Ondanks dat er helaas geen alternatief was is het netjes afgerond. Zeer tevreden!

Betrouwbaar

Goede ervaring met het kopen en inruilen van apparatuur. Nette en deskundige mensen.

• Kennis en Vakmanschap

Behulpzaam personeel en de twijfelaar krijgt alle ruimte

Twijfelde tussen een macro of telelens, na op locatie allemaal verschillende lenzen te hebben mogen proberen toch een macro gekozen. Thuis toch getwijfeld en uiteindelijk om kunnen ruilen voor een 100-400mm lens. Personeel neemt voldoende tijd om uitleg te geven. Uiteindelijk zeer goed geholpen met lens, statief en tas.

• Kennis en Vakmanschap

Ingewikkelde verzending en ook nog eens naar het verkeerde adres.

Dit was een problematische aankoop. Ik kocht een tweedehands camera voor ruim 1500,-- en die stond in de vestiging Antwerpen. De helpdesk gaf aan dat directe verzending naar mijn huis mogelijk was. Dat bleek later niet zo te zijn. Hij moest vanuit Antwerpen eerst naar Urk en dan terug naar de Hoeksche Waard waar ik woon. Toen werd de zending nog naar mijn oude huisadres gestuurd wat sinds 2019 al is verkocht. Gelukkig kon ik met de kopers van ons huis regelen dat deze hem aan wilde pakken. Tussendoor had ook post NL problemen met de bezorgtijd en werd alles nog later. Het hele traject duurde daardoor veel langer dan strikt nodig was. Maar ben wel blij dat ik de camera uiteindelijk wel kreeg.

Altijd behulpzaam bij Cameranu Apeldoorn

Super fijn geholpen, al mijn vragen kan ik kwijt en niets is teveel gevraagd! Eerlijke informatie wordt altijd gegeven. Medewerkers zijn proffesioneel, behulpzaam en klantvriendelijk!!! De koffie staat altijd klaar!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, goede prijs, beste kwaliteit.

Op advies een Godox speedlight gekocht en kan alleen maar bevestigen wat gezegd wordt. Zeer goede kwaliteit en supersnel geleverd. En dan ook nog eens 5 jaar garantie !

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering en goede producten

Snelle en goede levering, producten altijd in orde en bijna altijd alles op voorraad.

Wederom enorm positief!

We zijn al jarenlang tevreden klant van CameraNu. Omdat mijn Fuji XT-10 na 7 jaar trouwe dienst op bepaalde vlakken wat kuren vertoonde, was het tijd voor een opvolger van m’n Fuji. Dit is de XT-5 geworden. We zijn op een hele fijne en deskundige manier geholpen door Michel en ik ben dan ook blij met m’n nieuwe aanwinst de deur uit gegaan. Inmiddels ben ik een week in het bezit van m’n XT-5 en heb nog geen seconde spijt gehad van de keuze. Michel bedankt voor je advies, heel graag tot een volgende keer!

• Kennis en Vakmanschap

Groot assortiment mooie website en een snelle levering. Doen wat ze beloven.

• Kennis en Vakmanschap

Snel bezorgd, uitstekende service.

Ik heb wel eens vaker wat besteld bij CameraNU en tot op de dag van vandaag heb ik ze op niets negatiefs kunnen betrappen. Snelle verzending. Duidelijk retour beleid (je moet zelf de verzendkosten betalen voor je retour). Aardige klantenservice. Ze denken graag met je mee. Dit is voor mij de plek voor mijn camera apparatuur.

• Kennis en Vakmanschap

Groot assortiment, snel geleverd, goede service

Het artikel dat ik wilde hebben zat in de aanbieding maar was tijdelijk niet leverbaar. Ik kon het alvast voor de aanbiedingsprijs reserveren, waarna het na een week geleverd werd. Groot assortiment, de kans dat je niet vindt wat je zoekt is niet zo groot. Artikelen worden snel geleverd.

zeer prettig geholpen

Enige tijd terug een nieuw uit te komen objectief voor mijn Nikon Z6 besteld. Blijkt een enorme wachtlijst te zijn. Andere keuze maken was geen probleem voor CameraNu. Dag later opgehaald en uiterst prettig geholpen en wegwijs gemaakt. Kom er al vaker, maar hoop nog vaker te komen.

• Kennis en Vakmanschap

Supersnelle, goede service en hele vriendelijke mensen!

Ik was oprecht verrast door de supersnelle en goede service van CameraNu. Eerder kocht ik veel producten bij een concurrent, maar sinds mijn ervaring met CameraNu haal ik al mijn Camera Gear het allerliefste hier. Ze zijn nog tot laat bereikbaar (22:00) en doen er alles aan om je de beste service te geven. Ik appte nog naar mijn vriend dat ik zo dankbaar was. Keep up the good work CameraNu. Jullie weten hoe je klanten tevreden maakt!

Eenzame klasse

Er is een klein aantal ruim gesorteerde fotozaken, maar CameraNu steekt er toch met kop en schouders boven uit. Mooie winkel, geweldig assortiment, stijlvolle en praktische presentatie en bovenal echt goede service. Fijn dat Henk T. Hier nu werkt. Topper bij Toppers.

Al 50 jaar klant

CameraNu bestaat ca 20 jaar. Toch koop ik al sinds ca 50 jaar bij hen en de winkels die voorheen onder andere namen (Foto Hendriks en Cityfoto) bestonden. Het is een vertrouwd adres. Je wordt niet naar een aankoop gepraat. Ik koop er graag, ook occasions. Zelden een teleurstelling meegemaakt en die ene keer dat het toch gebeurde kon ik kiezen hoe ik vergoed kon worden.

Cameranu is heel voorspelbaar

Cameranu is heel voorspelbaar En dat is goed! Ik ben al zo’n 15 jaar klant als ik me niet vergis om de simpele reden dat ik er van uit kan gaan dat ze doen wat ze beloven en dat is voor mij heel belangrijk. Ik weet wat ik kom halen bij ze dus advies is niet heel erg nodig. Maar aardig, snel en respectvol bejegend worden is wel nodig en dat zijn/doen ze altijd. Ik kom al langere tijd in Urk en sinds kort dan ook in Amsterdam waar ik zelfs wat personeelsleden van het overgenomen Calumet zag. Goeie mensen! Kortom alles is goed bij Cameranu! Houd vol!

• Kwaliteit N.v.t.

Awesome

When i started to work with Cameranu as a client, all their promises kept on time. Perfect team and perfect service that you all have.

Fijne ervaring

Het was voor mij de eerste keer bij de winkel van cameranu.nl. Ik wist waar ik naar opzoek was doordat ik dat online al had uitgezocht. Ik werd snel geholpen en ben ook met het uitzoeken van de extra benodigdheden ben ik goed geïnformeerd en goed geholpen. Uiteindelijk alles wat ik nodig heb kunnen vinden en meegenomen. Ik merkte wel dat de verkoper die mij geholpen heeft nog niet veel van alles afwist. Een punt van verbetering is de site. Ik wilde in eerste instantie graag online bestellen en daar bijvoorbeeld de tas en geheugenkaart bij bestellen. Maar de tassen die aanbevolen worden passen helemaal niet om de camera heen. En in de winkel kreeg ik te horen dat de aanbevolen geheugenkaarten niet goed zijn en worden afgeraden. Dus hier is zeker een hoop verbetering mogelijk. Ik heb wel snel iemand van de klantenservice gesproken maar ook hij heeft mij de verkeerde informatie gegeven. Want ook de tas die hij aanbevolen heeft past niet. Als ik dus besteld had dan had ik dus niet de juiste producten ontvangen.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende service en parate kennis

Een verademing weer eens goed personeel te treffen. Goed verzorgde winkel. Alle personeel gemotiveerd en vriendelijk. Mooie winkel en fantastische voorraad. Top dus. Speciaal voor van Geleen naar Eindhoven gereden. Geen greintje spijt van :)

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Cameranu is altijd meedenkend

De statieven van mijn achtergrond systeem waren niet sterk genoeg voor mijn achtergrond. Ik wilde een paar stevige achtergrondstatieven. Bij camera nu denken ze goed mee en nemen de tijd om samen te vergelijken wat het beste bij mij past. Niet te zwaar en groot om mee te nemen en ook niet gelijk de duurste maar wel de juiste voor mij. Ben altijd blij als ik er binnen stap en ze weer met me mee denken.

• Kennis en Vakmanschap

Goede Service, Snel & Duidelijk.

Ik had een vraagje over de bezorging. Kreeg vervolgens een uur later antwoord (Speedy Gonzales). De lens die ik besteld heb zat goed en veilig ingepakt. Niks te klagen, prima heren!

Epson EcoTank ET-8550 printer

Na maanden toch gekozen voor Epson EcoTank ET-8550 printer. Mijn eerste printer om mijn A3 foto,s af te drukken was een epson xp960 expression daarna een epson xp970 expression. Hadden ook prima afdrukken maar de inkt was niet meer te betalen ! Daarom de keuze voor de EcoTank ET-8550

Zoals altijd positief

Iedere keer als ik iets bestel bij Cameranu is het een positieve ervaring. Of het nu gaat over het assortiment, de omschrijving op de website, de prompte levering (volgende dag is volgende dag), de prijstelling en niet onbelangrijk kwaliteit het klopt iedere keer weer. Cameranu is mijn internet winkel en soms ook mijn fysieke winkel, waar er steeds meer van komen.

Fantastische service

Onderdeel is heel snel geleverd, maar was niet de juiste voor ons, na fijn contact, mogen we hem gewoon om komen ruilen voor iets wat wel bij ons past!

8 De Spijk

Urk 8321WT