Filtre

We hebben een tweedehands lens gekocht. Die bleek later niet te voldoen. We hebben hem teruggestuurd en vervolgens een andere besteld. Her geld van de eerste lens stond razendsnel op de rekening. Prima!

• Kennis en Vakmanschap

Na levering van het bestelde artikel een E-mail ontvangen dat je oude apparatuur kon inleveren. Zo gezegd, zo gedaan. Prima prijs ontvangen voor Olympus 2 met objectieven en toebehoren.

• Kennis en Vakmanschap

Deskundig, geduldig en goed advies, maar vooral eerlijk meedenken en vanuit oogpunt klant een product benaderen.

Kundig en vriendelijk!

Ik heb onlangs met een paar spiegelreflexcamera's het analoog fotograferen weer opgepakt. In de winkel kan ik voor alle benodigdheden terecht en op mijn vragen krijg ik kundig antwoord. Ook via WhatsApp en zelfs binnen 10 minuten!! Ook voor ontwikkelen, afdrukken en vergrotingen ben ik op het goede adres. Heerlijk, zo'n winkel in de buurt!

• Kennis en Vakmanschap

Fantastische mensen met het juiste gevoel naar de klant.

Onlangs 2 nieuwe camera's gekocht, de Canon R7 en de Canon R10. Het duurde een aantal weken dat de sets compleet waren omdat de adapters er niet waren. Zonder te vragen kregen we een mooie korting als compensatie. Voor de oude camera's kregen we een eerlijke inruil prijs. Kortom wij zijn zeer tevreden over Cameranu. In dit geval vestiging Groningen.

Top advies gekregen

Al lang twijfel ik om een reportage flitser aan te schaffen. Ik was in de winkel om mijn lens schoon te laten maken en raakte in gesprek met de verkoper over een externe flitser. Ik gaf aan het liefste te fotograferen met natuurlijk licht maar soms onzeker ben aangezien je niet altijd kan rekenen op natuurlijk licht. De verkoper legde het zo duidelijk en vriendelijk uit hoe je gebruik kan maken van een flitser zelfs bij natuurlijk licht dat k nu veel zekerder ben in het fotograferen als het natuurlijklicht niet optimaal is. Dus nu flink aan het oefenen met mijn reportage flitser ben er nu al blij mee.

• Kennis en Vakmanschap

kundig, behulpzaam, eerlijk en aardig personeel

Al jaren koop ik wat ik nodig heb bij camera nu. Altijd nemen ze de tijd voor mij om mij goed te informeren. Er zijn vaak (soms gratis) workshops in de winkel te volgen. Goede sortering van artikelen.

Veel geleerd

De workshop Mist en Rook was een absolute aanrader. Omdat een deel van het programma wegens weersomstandigheden niet kon doorgaan werd er ter plekke een alternatief geboden. Tevens kregen we de mogelijkheid geboden om de workshop op een later tijdstip kosteloos bij te wonen. En waar krijg je tegenwoordig nog lunch voor en vers bereide maaltijd achteraf? Top!

Verwachtingsvol redelijk teleur gesteld

Ik bracht mijn Nikon 24-70mm 2.8 in en wilde hem met gesloten beurs omruilen voor de Nikon 24-120 F4.0, (a 549,-) dus een downgrade voor mij zelf maar ik kies/koos daar zelf voor met een gegronde reden. Er werd gewoon gezegd door het hoofdkantoor 400 euro krijgt u voor uw lens. De medewerker in de winkel was drie dagen later wel bereid om er 50 euro van de 24-120 af te doen maar dan moest ik nog ff 100 euro bij pinnen. Nou sorry..........maar ik vind dat ik dan professioneel benadeeld wordt. Nee....... voorheen was het Calumet en gingen de zaken veel smoother en werd er ook een gegronde reden gegeven waarom dit en dat als je niet overeen kon komen. En ik bedoel het niet negatief wat mij is overkomen in de winkel....maar had dit echt niet verwacht. Bij aanbevelen zet ik JA....maar hou uw poot stijf voor wat u zelf wilt.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Goede & uitgebreide service

Tijdens een workshop Haal meer uit je flitser, bleek dat de ongebruikte trigger, niet werkte. Zelfs de docent kreeg het niet voor elkaar. Bij de klantenservice van CameraNu heeft de medewerker van alles geprobeerd, maar ook dat lukte niet. Een nieuwe trigger van hetzelfde type en nog een andere uit het magazijn laten komen, ook de nieuwe van hetzelfde type deed het niet, maar de andere trigger deed het direct wel. Contact gehad met de leverancier maar ook die kon het niet direct oplossen. Doordat ik de flitserset al bijna 2 jaar in bezit had, geen garantie meer. Vervelend natuurlijk, maar ja het was er niet van gekomen de flitser veel te testen/ gebruiken en deze belande dus in de kast. Vandaar dat ik de workshop Haal meer uit je flitser graag wilde volgen, ook een aanrader trouwens. Uiteindelijk heb ik de werkende trigger met korting gekocht, omdat dit voor mij de meest praktische, voordelige oplossing was. Jammer dat garantie verlopen was maar toch ben ik zeer tevreden over de uitgebreide en lange service, ruim een uur heeft men geprobeerd het probleem op te lossen.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Alle tijd voor elke klant!

Het bedrijf ziet er uitnodigend uit. Straalt rust uit ook. Ervaring al meerdere keren dat alle tijd wordt genomen om je zo goed mogelijk te informeren en van dienst te zijn!

• Kennis en Vakmanschap

Bijna altijd alles op voorraad

Als ik online een specifiek product zoek en ik heb het snel nodig kom ik bijna altijd bij Cameranu uit. Tot nu toe is het de fotowinkel die bijna altijd alles op voorraad heeft wat ze online aanbieden.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Deskundig advies, goeie aanbiedingen en bijna alles snel leverbaar.

Deze winkel maakt mijn leven een stuk aangenamer.

In een keer goed

CameraNU doet alles meteen goed. -goede prijs verhouding -snelle bezorging -duidelijke omschrijvingen -goede service Ben erg tevreden over hun en kies toch steeds weer voor hun producten.

Snel en volgens bestelling

Mijn Sony RX 10 MK 1 was aan vervanging toe. Ik heb gekozen voor de Sony Alpha 6400 met lens en verdere toebehoren. Dit nadat wij tweemaal op Urk waren geweest om naar een camera te komen kijken. Inmiddels bestaat de set uit de 18/135 kitlens, een Sigma 56 MM 1.4 contemporary een Meike MK 7,5 F 2,8 diverse accu’s en een hahnel Cub for Sony, Alles zeer snel en correct geleverd. Tijdens het bestel proces heb ik een verkeerd artikel besteld, met één telefoontje hersteld en alsnog de volgende dag in huis. Prima voor elkaar.

Expertise en geduld

Een geweldige ervaring om in de mooie winkel van Cameranu een nieuwe camera aan te schaffen. De medewerkers die mij hielpen, waren allemaal erg geduldig en lieten mij veel uitproberen. Ze hadden veel verstand van zaken en konden al mijn vragen beantwoorden.

• Kennis en Vakmanschap

Cameranu, gewoon de beste op dit moment

Wat is het toch dat een winkel prettig aanvoelt, dat de mensen er omheen meer betrokken lijken. Dat je producten kan zien en 'voelen'. Dat de prijs/kwalteit klopt. Dat je (uitgebreid) gehoord wordt. Dat de klantenservice prima functioneert.. Dat is Cameranu, gewoon de beste van dit moment naar mijn mening.

Goed advies gekregen

Op mijn vraag om advies kwam een weloverwogen antwoord. Afhandeling van de bestelling verliep vlot en de communicatie hierover was duidelijk.

• Kennis en Vakmanschap

Zoals altijd, een hele goeie en snelle service.

• Kennis en Vakmanschap

Overal bijna goed - levering ging minder.

Goed: 1. De website is goed. 2. Verpakking erg leuk en secure voor de producten. 3. Vijf sterren voor assortimenten en aanbieding. Slecht: 1. Levering was slecht. Het moet volgende dag worden afgeleverd maar door fout is het een dag later en laat namiddag, niemand thuis dus meer risico.

• Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Ze hebben tijd voor je welzijn

Vriendelijk en goed luister vaardig

• Kennis en Vakmanschap

Onterecht waardevermindering in rekening brengen

Cameranu brengt bij een ongebruikte drone die retour gestuurd is 15 procent in rekening. Ze betalen je dus maar 85 procent van je aankoopbedrag retour. En zelfs dat deel heb ik nog niet ontvangen.

• Prijs N.v.t.

Ik heb een 85 mm lens gekocht bij camera nu

Snel verzonden ook via de mail reageren ze aardig en snel.

Top ervaring

Ik koop al mijn apparatuur bij Camara nu. Top vestiging in Eindhoven!!

Product voldoet aan verwachting

Goed product en levertijd was erg snel!

8 De Spijk

Urk 8321WT