Filtre

Great equipment at a great price delivered within 24 hrs

They provided good equipment and a great price better than other sites with plenty of information on their blog giving me confidence to make my decision after shopping at another site I decided to return the items and purchase better quality items from this site for less money.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Perfecte refurbished camera voor een hele goede prijs.

Refurbished Nikon Coolpix B700 aangeschaft bij Cameranu. Camera was heel goed verpakt en binnen drie dagen ontvangen. De camera heeft nauwelijks gebruiks sporen en is eigenlijk geleverd zoals een nieuwe camera en dat voor nog geen € 200,- Ik kan het iedereen aanbevelen.

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Spullen besteld, snel binnen en niet het idee dat het niet kwam.

Goede kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Cameranu had een makkelijke website en gunstige prijs. De kwaliteit van de fotorolletjes die ik bestelde is prima en werd in mooi verpakkingsmateriaal geleverd. Ik raad cameranu aan.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle verzending en lage prijs!

De twee wegwerp camera’s werden snel verzonden, voor de laagste prijs op het internet!

Geweldig!!

Ik had aan 3 verschillende fotozaken mijn professioneel materiaal aangeboden. De zaak waar ik alles 3 jaar geleden had aangeschaft zat in de middenmaat, en verlangde ook dat ik diezelfde som volledig ging spenderen. Cameranu heeft al mijn materiaal heel zorgvuldig getest en gekeurd en ik kreeg het voorgestelde bedrag dat ik NIET volledig diende te spenderen. Ik heb mezelf wel een mooi nieuw toestel cado gedaan na een zeer uitgebreide uitleg. Heel aangename ontvangst in de winkel op de Frankrijklei, alles rustig op het gemak, zoals het hoort. Deze winkel wordt nu mijn vaste stek voor als ik terug ga uitbreiden. Topwinkel, concurrerende prijzen, uitgebreide garanties.. Top dus!

Goeie service

Altijd mijn spullen daar vandaan goeie nette winkel

Onwaardig

Online een Nikon verrekijker besteld en betaald. Na binnenkomst bleek de verrekijker niet nieuw maar beduimeld. Ik heb de kijker direct terug gestuurd. De portokosten voor het retourneren heb ik zelf betaald (bijna 10€). Ik vind het bijzonder klant-onvriendelijk om een defecte kijker naar mij op te sturen en mij vervolgens voor de portokosten op te laten draaien. Onwaardig!

Uitstekend geholpen

Goede uitleg, prima service bij nalevering

Snel bezorging. Uitstekend product

Bestelling was volgende dag geleverd. en het camera doet het heel goed. Ik ben er zeker tevreden mee!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, prima product.

Snel en accuraat

Eindelijk was het zover, het moment dat je een nieuwe camera besteld met alle toebehoren. Helaas was 1 onderdeel niet op voorraad. Tot mijn grote verbazing werd de hele bestelling verzonden vlak nadat ik deze geplaatst had. De volgende dag kon ik gelijk aan de slag met de nieuwe camera. Tevens een week daarvoor in een fysieke winkel advies gevraagd naar een nieuwe camera. Top service online en offline.

Alles perfect

Vrijdag avond laat besloten om eindelijk een drone te kopen, de beste aanbieding gevonden op cameranu en hoppa, besteld! De dag daarna al redelijk vroeg binnen en meteen kunnen uitproberen. Het product was naar wens en heb er tot nu toe ontzettend van genoten. Zeer aangeraden.

Betrouwbaar en duidelijk

Ik wilde al een tijdje een camera kopen maar wist niet zo goed welke. Cameranu gaf de mogelijkheid om goed te vergelijken door duidelijke beschrijvingen te posten. Daarbij geven ze de mogelijkheid in delen te betalen d.m.v. Klarna wat als student een fijne oplossing is! Ik zeg; aanrader

• Kennis en Vakmanschap

Kwaliteit voor een mooie prijs

Snelle levering, duidelijke communicatie. Ook bij telefonische vraag, vakkundig advies. Zeer goed bereikbaar voor vragen. Heldere en goed functionerende website. Compleet tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

Duidelijk website en snelle service.

Via mijn inschrijving op de nieuwsbrief kijk ik regelmatig op de duidelijke website van Cameranu. Vaak hebben ze mooie verschillende en diverse aanbiedingen. Als deze mij aanspreken en een aanvulling zijn op mijn fotografie hobby bestel ik iets. De bestellingen die ik gedaan heb worden snel verwerkt en verzonden en meestal correct afgeleverd aan de huisdeur. Tip: Stop met het verzenden via PostNL de bezorger in mijn regio neemt het niet zo nauw met het afleveren aan de huisdeur.

Vader is blij!

Mijn vader werd in 2020 beroofd van zijn cameratas, nu heeft hij zelf weer een hoop weer gekocht maar de filters die had hij nog niet. Hij is een hobby fotograaf en is zeer tevreden met deze filter!

• Kennis en Vakmanschap

Er word echt mee gedacht, super fijn.

Zag een gebruikte Nikon D850 op marktplaats bij Cameranu, veel interessen in en ik heb hem besteld, ik heb gekozen voor ophalen in de winkel in Apeldoorn, waar ik in het verleden ook goede ervaring heb gehad. Alles werd netjes uitgelegd en kon hem uitproberen. Ook werd verteld dat er nog een gebruikte D850 was, wel iets duurder maar ook jonger en minder clicks. Ik heb even getwijfeld of ik dat wel zou doen, Ik ben inmiddels 71 jaar en dit zal mijn laatste camera zijn. Gelukkig heb ik al ervaring met Nikon de D300 heeft zijn dienst bewezen en nu de gelukkige bezitter van de Nikon D850, wat een mogelijkheden zitten er op, te veel om op te noemen, een ding wil ik wel vermelden de draadloze verbinding WiFi en Bluetooth. Ik ben super blij dat ik deze camera heb gekocht. Was weer een geweldige ervaring. En super geholpen, namen alle tijd er voor. Bedankt F. Batist

• Kennis en Vakmanschap

Totaal geen service na tig jaar klant te zijn.

Laat ik voorop stellen dat ik dit review niet uit mijzelf zou hebben geschreven. Ik kreeg echter een mail van Cameranu of ik hen wilde beoordelen. Tja als ze het zelf vragen.... Ik heb bij Cameranu een achtergrondsysteem voor 4 rollen van het merk Caruba besteld voor in mijn nieuwe fotostudio. Het zou de volgende dag geleverd worden, dat duurde een dag langer. Bij het uitpakken bleek de eerste metalen beugel al niet recht te zijn. Misschien valt dat bij te buigen dus verder uitpakken. De eerste plug voor in de rol was geen probleem. De tweede daarentegen bleek niet goed getapt te zijn, met als gevolg dat je hem niet zo kon draaien dat de plug uitzet en zich zo vastklemt in de achtergrondrol. Dus die was niet bruikbaar. Dit bleek met de volgende plug ook zo te zijn. Conclusie: de set is niet bruikbaar en moet retour. Kan gebeuren geen probleem. Maandag gelijk Cameranu gebeld in het volste vertrouwen dat deze service zouden bieden en zouden zorgen dat ik op tijd een nieuwe set zou krijgen voor mijn fotoshoot van zaterdag. Nou dat vertrouwen bleek dus zeer onterecht!! Om een lang verhaal kort te maken: ik moet de set eerst terugsturen, dan gaat Cameranu testen of ik gelijk heb en pas als dat zo is sturen ze een nieuwe set of krijg ik mijn geld terug. Het feit dat ik het dan niet op tijd heb voor mijn fotoshoot van a.s. zaterdag, het feit dat al 16 jaar professioneel fotograaf ben, het systeem goed ken en weet hoe het moet werken en het feit dat ik al vele jaren trouwe klant ben, veranderde hier niets aan. Gelijk een nieuwe set sturen was geen optie. Dat ik dan bij een andere zaak zou gaan kopen waar ze wel service bieden, werd totaal niet vervelend gevonden. Dat was prima, werd er geantwoord. Tja als er zo met trouwe klanten wordt omgegaan.... Ik heb onderhand een set bij Kamera Express gekocht, die hem zelfs eerst voor mij getest hebben, zodat ik zeker wist dat hij goed was. Dat noem ik wel service!! En die had ik overigens ook echt de volgende dag in huis.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede prijs voor drone, helaas was de levering vertraagd

De DJI Mini 3 Pro gekocht voor de beste prijs bij Cameranu. Besteld om 22:30 maar helaas was het pakket niet meegekomen met de PostNL. De volgende ochtend direct zowel een telefoontje en een mailtje van de klantenservice dat het pakket een dag later zou aankomen. Erg blij met de drone voor mooie video's en foto's van onze reizen!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

geweldig maar wie wilt er sturen?

Mooi apparaat, echter de sd kaart werd onklaar gemaakt wat een reset vereist en ik niet wilde, dus via de wifi app alsnog de foto's erop gekregen...

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Fotovak-shop. Goede service en een goede prijs kwaliteit verhouding

Cameranu is eigenlijk al jaren mijn primaire leverancier. Ik ben echt nog nooit teleurgesteld. Altijd een goede prijs prestatie verhouding. Een goed advies, goede workshops en een uitstekende service. Prompte levering. Prima club.

tip top

super scherpe prijs voor deze CF express kaart en lekker snel in huis.

Klantvriendelijk en tijdige levering

vriendelijk en snelle respons op online bestelling.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Beste Camera.nl, Ik heb een statief voor mijn GoPro voor op de motor bij jullie besteld. Zoals beloofd werd hij de volgende dag geleverd. Precies wat ik er van had verwacht dank zij de duidelijke bestijging op jullie site. Online shopping hoort naar mijn mening zo te zijn. Mvg, Jeroen

8 De Spijk

Urk 8321WT