Filtre

groot assortiment en goed advies

Het assortiment is groot en de mogelijkheden eindeloos. Daarom is het fijn om in de winkel de apparatuur zelf in handen te hebben en uit te proberen. Het personeel neemt hier alle tijd voor zodat je tot een goede keuze kan komen. Wees op tijd of heb geduld als je een winkel bezoekt.

• Kennis en Vakmanschap

Goede Service en Super Snel verzonden!

Duidelijke uitleg bij de produkt omschrijvingen die het maken van het eventuele keuze vergemakkelijken. Mijn bestelling uiteindelijk super snel verzonden en keurig ontvangen!

Goed geholpen ter plaatse

Meerdere producten besteld op meerdere dagen achtereen en winkel bezocht. Vriendelijke personeel. Goed geholpen. Order kwam wat later maar waarschijnlijk PostNL oorzaak.

zeer positief

ik kwam vroege altijd bij een andere zaak in Cappelle aan de IJssel zou verder geen namen zeggen maar ik was verrast van de service in de zaak de winkel is vrij klein maar ze hadden als wat ik wilde top. de verkoper had zeer veel kennis over de camera. ik ga zeker nog eens langs dit wordt mijn nieuwe winkel super bedankt en ik heb al hele mooie foto's gemaakt

In 1 zin top

Goed geholpen bij de vraag die ik heb gesteld. En snelle service.

P R I M A !!

Bestelling eenvoudig en aflevering eveneens. Ben erg tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

prima ervaring fantastische medewerkers met veel kennis van zaken

Ik kwam in de winkel van Cameranu en wat mij verbaasde was de enorme wachtrij, ben daarom wat rond gaan lopen en uiteindelijk aangesloten bij de wachtrij. na ongeveer een half eindelijk aan de beurt, maar daarna uitstekend geholpen door medewerkster, die mij zelfs mee naar buiten nam om de aankoop te vergelijken met andere. Daarover zeer tewvreden.

• Kennis en Vakmanschap

Nette bezorging en goede prijzen

Fijn dat ik een demomodel kon kopen voor een lagere prijs

• Kennis en Vakmanschap

Camera is in goede orde ontvangen. Fijn product en goed verpakt. Groot aanbod op de site. Betalindsmogelijkheden zoals klarna,kwam goed uit. Kortom, uiterst tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende webshop, goede service, professioneel

Alles was dik voor elkaar, zeer tevreden.

Bizar goede service

Vandaag een tas gekocht bij de vestiging in Rotterdam noord. Ik wilde graag de FTZ 2 mount testen op mijn camera met mijn oude Tamron 18-400 lens. Deze gaf helaas een error. Advies om even langs de andere vestiging in Rotterdam te gaan, deze konden misschien mijn lens een firmware update geven waardoor het wel eens kon werken. Ik had de medewerkster compleet verrast met de vraag, zij had dit nog niet eerder gedaan en vond dit best gewaagd. Ze heeft samen met een collega gekeken die dit ook niet eerder had gedaan. Zij hebben voor mij gebeld voor advies en zijn aan de slag gegaan. Hoewel mijn vraag om mijn lens GRATIS een update te geven zodat ik de FTZ MOUNT kon testen lastig was. Hebben ze het toch gedaan, dit duurde al met al best lang, de medewerkster vond dat deze service te lang had geduurd en heeft ons 10 euro korting gegeven op onze aankoop. Hier was ik zo van verbaast, omdat het puntje bij paaltje mijn LASTIGE vraag was. Als ik in de toekomst camera spullen ga kopen, wat op zeker gaat gebeuren aangezien ik nieuw begonnen ben met mijn foto hobby, ga ik al mijn verdere aankopen zeker bij cameranu kopen. Echt bizar goede service een 11/10.

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Prima producten

Bestelling geplaatst in de avond. Betaling lukte niet op de gewenste manier, dus de order opnieuw aangemaakt en per ideal betaald. Helaas bleven er 2 orders in het systeem staan, waarvan een niet leverbaar. Een kort emailtje naar de klantenservice was voldoende om de goederen de volgende ochtend toch in huis te hebben. Prima service !!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Uitstekende, vriendelijke en zeer snelle service. Snel bereikbaar. Sterk aanbevolen.

Uitstekend over de hele lijn.

Fijne service, snelle bezorging

Nieuwe lens voor m'n Canon-camera besteld. Het gebruik van cadeaubonnen was makkelijk. Snel besteld en snelle bezorging.

Snel besteld, volgende dag in huis! Eizo CG 2420 BK 24 beeldscherm

Ik had een nieuw beeldscherm nodig en wilde een Eizo met ingebouwde calibratie en de keus werd de CG 2420 BK 24. Lang gezocht maar vaak niet in voorraad maar van CameraNu kreeg ik bericht dat hij weer in voorraad was en gelijk maar besteld. Het was ook nog eens de beste prijs die ik op internet kon vinden. De volgende dag had ik hem al in huis, sneller gaat niet.

uitstekend geholpen

ik had wat - in mijn ogen kleine - mankementjes aan een camera en een lens. Ik heb daar uitstekende voorlichting en afweging over ontvangen. Tevens is de sensor van mijn camera gratis gereinigd.

• Prijs N.v.t.

Wat een top lens

Inmiddels 14 dagen in mijn bezit, diep onder de indruk van de kwaliteit en resultaten. Prachtige bokeh, super scherp.

Snelle levering, top lens

Dankzij de uitgebreide video review van de lens en de competitieve prijs heb ik hem besteld. De levering was snel en helder gecommuniceerd.

Tegenvaller!

Wat een tegenvaller! Een diascanner gekocht van dik over de € 250. Er staat bij dat er software bij wordt geleverd en dat blijkt - anno 2023 - een DVD te zijn.....Heeft u nog een DVD drive in uw computer? Ik niet.....Dus hoe krijg je de benodigde software geïnstalleerd? Cameranu.nl kon er in elk geval niet mee helpen...."Sorry, zo levert de leverancier het aan". Geen steek verder gekomen dus bij CameraNu.nl dat zich verder niet verantwoordelijk voelde. Maar CameraNu.nl kiest toch echt zelf de leveranciers en kiest voor een leverancier die het op zo'n ouderwetse manier aanlevert (je kunt ook een link in de bevestiging stoppen om de benodigde en meest actuele software te downloaden....). Dus dat is verstoppertje spelen! Pluspuntje: Goed verpakt, maar dat is natuurlijk dan ook de verdienste van de leverancier en niet van CameraNu.nl, wat kennelijk slechts een doorgeefluik is zonder toegevoegde (service) waarde. Dit was mijn eerste en laatste aankoop.

• Kennis en Vakmanschap

Voor anderhalf uur het klant is Koninggevoel!!

Verkoper luistert en denkt mee bij de aanschaf van een kijker.

Top product

Ben heel blij met me dji2 drone werkt goed en service was goed snel en de prijs ook mooi zal er zeker vaker wat bestellen

• Kennis en Vakmanschap

Bezorging door Post.nl kan niet via afhaalpunt

Producten OK. Mijn voorkeur gaat uit naar bezorging door Post.nl via een afhaalpunt. Dit is een optie op de website, echter het werkt niet - je kunt geen afhaalpunt selecteren. Jammer, gemiste kans, want ik vind het niet fijn als iets bezorgd wordt en je bent niet thuis. Andere bezorgopties via bedrijven waar ik nog nooit van gehoord had, dat heeft niet mijn voorkeur om eens uit te proberen voor dure fotospullen.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Ik kom nog

Vriendelijke bediening, gastvrij, uitstekend gelegen en fijne locatie in Antwerpen.

• Kennis en Vakmanschap

Scherpe prijzen en perfecte service

Ik kocht de pocketcamera Sony RX 100 VA bij Camera.nu voor de laagste prijs in Nederland. Ben zeer tevreden met de camera die al de volgende dag werd bezorgd. Ooo op mij. telefonische vragen over de garantie werd snel en vriendelijk geantwoord. Kortom, aanbevolen!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle service, goed verpakt binnen gekregen

8 De Spijk

Urk 8321WT