Filtre

Goede klantenservice

Ik was al even opzoek naar de DJI mini 3 pro drone fly more combo pakket die tijdelijk in de aanbieding was, deze was al overal uitverkocht. Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten want voorraad was snel weer aangevuld. Besteld met de tijdelijke aanbieding, volgende dag in huis. Helaas was er toch iets mis met de voorraad. Klantenservice gebeld en werd meteen goed geholpen, waar ik erg tevreden over was. Het pakket was nog snel geleverd en goed verpakt. Super blij met mijn aankoop!

• Kennis en Vakmanschap

zeer uitgebreid aanbod met een supervlotte bestel- en levermethode en klantvriendelijkheid

Via de website kon ik een vergelijkende produktanalyse doen en al gauw was mijn oog gevallen op een kwaliteitsvolle en professionele fotorugzak. Als toemaatje was de 15% korting actie meer dan welkom. De bestel- en betaalprocedure online verliep makkelijk. En drie dagen na mijn bestelling ontving ik een mail dat ik het produkt kon afhalen in de shop. De ontvangst door Marcel in de Cameranu shop te Rotterdam Noord was vriendelijk en hij was ook nog bereid om op een bijkomende vraag te antwoorden. Als een super tevreden klant keerde ik huiswaarts.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn en uitgebreid advies na een warm welkom!

Na binnenkomst meteen gezien door één van de medewerkers die ons direct een kop koffie aanbood. Het duurde even voor we aan de beurt waren, gezien het druk moment in de winkel was. Na enige tijd wachten voorzien van fantastisch advies over de aanschaf van een nieuwe camera / lenscombinatie. Michel, bedankt! Je hebt me echt van waardevol advies voorzien!

Topzaak!

Altijd wordt ik goed geholpen, er staat koffie als je even moet wachten. Verder topservice, even de sensor van m’n camera gereinigd, en een goed advies

Snelle probleemloze levering

Snelle probleemloze levering van het bestelde product.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Gratis omgeboekt naar duurdere workshop

Omdat de workshop Roofvogelfotografie niet door kon gaan op de dag waarvoor ik me had ingeschreven, kreeg ik een paar alternatieven aangeboden. Op een van die dagen kon ik wel en heb aangegeven dat ik die workshop wel wilde volgen. Deze was duurder dan de oorspronkelijke en ik kreeg een nieuwe factuur. Daarop stond wel het verschil in prijs aangegeven, maar het te betalen bedrag was 0 euro. Chapeau CameraNU

• Kwaliteit N.v.t.

Wat een plezierige verrassing

Ik kocht bij CameraNU.nl een tweedehands Canon eos 800d spiegelreflex. Volgens de de advertentie een camera 'met weinig gebruikssporen'. Tot mijn blije verrassing blijkt de camera geen enkel gebruiksspoor te hebben. Hij is werkelijk als nieuw. Een zo goed als nieuwe camera voor een bescheiden tweedehands prijsje. Ik ben heel content. Tel daarbij nog op het prettige contact via de telefoon en de zorgvuldige verzending van de camera, en ik weet waar ik het volgende product aanschaf.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

De bestelling is prima verlopen.

Bij een vraag over de bezorging kreeg ik snel gehoor via whatsapp. Ik werd snel geholpen en de het product was zoals beloofd.

Chapeau

Duidelijke site, en goede informatie en met specifieke vragen even bellen met een leuke en deskundige medewerkster. En het item was niet het goedkoopste maar een van de vele met de zelfde prijs, met als doorslag van 5 jaar garantie, deze werd alleen gegeven door CameraNu

Goede prijs en service

Fijn dat de winkel zowel online als fysiek goede en snelle service heeft. En dan ook nog een scherpe prijs.

Snel en correcte levering

Eenvoudig te bestellen alles compleet en overzichtelijk kon direct aan de slag top

Alles perfect!

Van een duidelijk website met goede zoekfunctie tot aan het pakketje thuis ontvangen waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden met mails, alles is perfect geregeld. Snelle levering, en alle producten gevonden die ik zocht. Helemaal tevreden!

• Kennis en Vakmanschap

No nonsense, professioneel, zeer klantvriendelijk

Snelle adequate afhandeling van probleem met film.

• Prijs N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle service en prima kwaliteit

Prima service, via de site makkelijk te vinden wat je zoekt. Goede review waar je wat aan hebt. Heel tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

Probleem van post.nl adequaat opgelost

Helaas is mijn pakket t.w.v 269,- kwijt geraakt door post.nl. Cameranu heeft het onderzoek van post.nl (7 dagen) niet afgewacht en een nieuwe verzonden. Een betrouwbare partner voor de professionele fotograaf.

Doen wat ze zeggen

Wat ik bestelde is snel en volgens afspraak geleverd. De informatie voorziening was prima waardoor ik de levering goed kon Traceren. Je kan bij bestelling zelfs de dag kiezen waarop er wordt afgeleverd. Helemaal top!

• Kennis en Vakmanschap

Hele goede service communicatie!

Ik had zaterdag een telescoop besteld bij CameraNu. Mijn pakket was helaas vertraagd vanwege dat het pakket niet was gevonden, daarin tegen is er zeer goed gecommuniceerd en kwam het alsnog de volgende dag. Kortom, hele snelle levertijd! Ik ben heel tevreden en zal ook zeker de volgende keer weer iets bestellen op CameraNu!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle service voor goede producten

Het product wat ik zocht voor mijn camera was bij andere webshops helaas uitverkocht. Zo ben ik hier beland. Heel blij dat CameraNU.nl de lens kapjes wel nog had voor de Insta360 3X en ze werden binnen twee dagen al geleverd. Top service! En een fijne bezorgdienst.

Snelle levering prima prijs

Had een standaard besteld voor tekenbeeldscherm Waco, zeer snel in huis. Al vaker wat besteld, gewoon betrouwbaar bedrijf. Tot volgende keer

Photoshop Elements 2023 is fantastisch gereedschap

Tot nu toe werkte ik met Photoshop Elements 15 en Lightroom 6.0. Met de komst van een nieuwe notebook ben ik overgestapt op Elements 2023 en hiermee ben ik zeer content. De RAW-converter is vergelijkbaar met Lightroom en de overige bewerkingen zijn én uitgebreider én eenvoudiger in gebruik. In zowel Lightroom als Elements gebruik(te) ik alleen de Editorfunctie en niet de Organizer. Het meegeleverde boek van André van Woerkom is een prima gebruiksaanwijzing. Duidelijk geschreven!

Top..snelle levering

Top, snelle levering

• Kennis en Vakmanschap

Ongeïnteresseerd telefonisten, slechte bezorging , eigenlijk geen bezorgen plaatsvinden

Ongeïnteresseerd klantenservice, slecht service, geen bezorging.

te laat geleverd

camera nu belooft levering volgende dag als je op tijd besteld. Ik heb op tijd besteld, om dan ‘s nachts mail te krijgen dat er iets onverwachts gebeurd is en levering later zal zijn. Als je het niet kan waarmaken, beloof het dan niet aan je klanten

• Kennis en Vakmanschap

Alles ontvangen voor de vakantie

Fijn dat alles op tijd geleverd was, alles netjes verpakt. Prima dienst! Tot de volgende bestelling!

Hele prettige service en altijd top bezorging. 10/10

8 De Spijk