Filtre

Snel en top kwaliteit!

Mijn dj koptelefoon was kapot gegaan en ik was met spoed op zoek naar een nieuwe. cameraNU.nl was de enige site die de koptelefoon die ik wilde nog op voorraad had en deze was ook nog eens de dag erna bezorgd. OP OUDJAARSDAG! Echt een topsite!

• Kennis en Vakmanschap

Goede en professionele uitleg in een goede sfeer zonder opdringerigheid.

Voor een nieuwe reis wilde ik een telelens kopen bij mijn Canon EOS D30. Na een uitleg van de mogelijkheden aan het proberen geslagen met 3 type lenzen. Na een korte tijd bleek mijn huidige toestel niet goed te functioneren. Om toch verzekert te zijn van een goed functionerende camera besloten om een nieuwe aan te schaffen. Ook hier weer een goede uitleg. Er is veel om tussen te kiezen. Maar ook hierin aan de hand van wat vragen een goed advies welke geleid heeft tot de aankoop van een systeemcamera van Canon. Wat is dat licht in gewicht en is er veel verbeterd tov de spiegelreflex. Bedankt Ron voor jouw advies.

Kwalitatief goede camera.

De camera is van goede kwaliteit. Weegt bijna een kilo, maar op zich is dat goed te doen als je 'm een dagje meeneemt. Hij maakt scherpe beelden. Goede flits bovenop. Alleen het inzoomen valt me iets tegen. Mijn oude compact-camera zoomde eigenlijk bijna net zo ver in als deze camera.

• Kennis en Vakmanschap

Top producten & top service!

Ben al een tijdje vaste klant. Al veel gekocht en telkens staan ze direct voor me klaar als ik vragen heb. Een echte aanrader!

Zeer prettig digitaal winkelen

De keuze is enorm en via de zoek modules heb heb ik de benodigde spullen gevonden. En het werd snel en correct bezorgd aan huis.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, veel keus.

Producten snel geleverd en zorgvuldig ingepakt. Website heeft genoeg keuze.

• Communicatie N.v.t.

Zeer goede webshop

Overzichtelijk, breed aanbod, goed in contact en snelle levering!

• Kennis en Vakmanschap

Vakkundige en klantvriendelijke medewerkers die tijd voor je hebben en niet opdringerig zijn.

Ik heb al veel jaren ervaring met deze fotozaak. De medewerkers zijn vriendelijk en hebben veel kennis van de producten en diensten die aangeboden worden. Ook het ontwikkelen van films en het afdrukken van foto’s is hier in goede handen en heeft voor mij veel toegevoegde waarde, zeker in de tijd waarin analoge fotografie weer aan populariteit wint.

Snel mooi gaaf geweldig

Snelle levering Mooie winkels mooie site Gave inspiratie Geweldig kennis

Prima levering

Bestelling werd goed verpakt heel snel geleverd tegen een mooie prijs.

Mooie lens

Mooie (gebruikte) canon rf 85 mm f2.0 lens gekocht. Zondag besteld en, zoals voorspeld, binnen drie werkdagen verzonden, donderdag aangekomen. En als je iets graag wilt hebben, wil je er zo snel mogelijk mee aan de slag en is elke dag wachten er een teveel. Alles tip top in orde. De Canon lens heeft de bekende Canon krenterigheid non-L = geen lenskoker/pouch en geen zonnekap.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Niet alles was direct beschikbaar, daarom verzocht bestelling in delen te leveren. Was geen probleem, alleen extra verzendkosten, inmiddels is alles keurig ontvangen.

Niet helemaal tevreden

Niet helemaal tevreden, omdat niet alles klopte aan de bestelling. Ipv te handelen twijfelde het bedrijf aan mij (alsof ik zomaar zoveel geld aan een camera uitgeef). Vond dit persoonlijk geen fijne ervaring.

Fijne en bekwame leverancier

Mooie keten met kundige fotozaken met veel kennis en kunde. Mijn 4e camera hier inmiddels aangeschaft en nog steeds zeer tevreden over de producten, prijzen en service.

Fantastisch, ik ben fan!

Geen andere vestiging of bedrijf in de fotografie die je zo goed ondersteunt in advies en tijd voor je neemt. Daar mogen er velen een voorbeeld aan nemen! Dikke 10! Ik heb ervaring met de vestiging in Apeldoorn. Jullie mogen trots zijn op jullie personeel!

Very pleasent

I ordered a lens for pick at the Amsterdam store - it was there in good condition and the staff member was helpful.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Een winkel waar kwaliteit en klanttevredenheid belangrijker is dan verkopen.

Bij cameranu werden we geholpen door een verkoper die de tijd voor ons nam. De verkoper ging serieus is op onze vragen, hij adviseerde ons als reactie op onze vragen, hij bleek een bijzondere kennis van zaken te hebben. Voorts blijkt vijf jaar garantie ook echt vijf jaar te zijn, er zitten geen adders onder het gras! Dat alles lijkt heel normaal, maar onze ervaring is toch echt anders. Voor ons is camerenu een topwinkel die we iedereen kunnen aanraden!

• Kennis en Vakmanschap

vlotte levering en retourneren is geen probleem

goede communicatie met specialisten

• Kennis en Vakmanschap

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen

De medewerkers zijn geïnteresseerd, deskundig, en eerlijk. Ook in het geval dat een product even een keer niet helemaal goed is, wordt er gewoon zoals het hoort, vervangen of terug genomen. Zo had ik twee Meural Fotoframes aangeschaft waarvan er een niet goed werkte. Ik kreeg direct en nieuwe mee. Dus de service is prima.

• Kwaliteit N.v.t.

uitstekende service

Alles tijdig en netjes ontvangen. Wanneer nodig ook een uitstekende after sales service.

• Kennis en Vakmanschap

Goede communicatie en vriendelijke medewerkers

Ik was op zoek naar een digitale travelzoom camera (mijn oude was helaas na een keer open te zijn gegaan in de hoes defect) en wilde graag de TZ-80 van Panasonic. Deze waren al een tijdje niet leverbaar, maar ik kon een pre-order plaatsen bij Cameranu.nl en zou dan een seintje krijgen als hij weer op voorraad was. Als ik de camera tegen die tijd niet meer zou willen dan zou ik er ook gratis van af mogen zien om hem daadwerkelijk te kopen. Het heeft enkele maanden geduurd voordat Panasonic de camera weer begon te leveren en ik ben tussentijds netjes op de hoogte gehouden door Cameranu.nl. Nadat de camera weer beschikbaar was (Cameranu.nl had hem als eerste weer op voorraad) kreeg ik direct een mailtje. Ik probeerde de camera af te rekenen, maar wachtte te lang met het invoeren van mijn creditcard gegevens. Hierdoor annuleerde het systeem mijn order. Maar na 1 telefoontje met de helpdesk kon ik dit oplossen. Omdat ik graag black friday wilde afwachten (om te kijken of er nog een goede aanbieding kwam voor deze camera) hielden ze de order ook nog 7 dagen voor mij vast. Ik heb de camera daarna betaald. Bij Cameranu.nl kreeg ik ook nog 5 jaar garantie. De camera werd de volgende dag, netjes verpakt, geleverd. Een echte aanrader!

• Kennis en Vakmanschap

Enthousiaste, coulante en deskundige service!

Ik ben erg enthousiast, coulant en deskundig geholpen met een defecte accu bij filiaal Rotterdam Noord. Medewerker Wim nam de tijd om te adviseren en deelde enthousiast zijn prachtige fotos, als mede Fuji-gebruiker. Ik werd bovendien gewezen op een mooie aanbieding, waarbij duidelijk wordt meegedacht met het belang van de klant. Product (lader met 2 accus) was de dag erop in huis. Ouderwets goed!

Perfect geholpen

We hebben een Canon printer gekocht en zijn goed geholpen door Carla

• Kennis en Vakmanschap

Levering als afgesproken in recordtijd.

Mijn aankoop heb ik bij CameraNu.nl gedaan ik de wetenschap dat het in vertrouwde handen is.

Correcte en snelle levering

Levering is zoals voorzien tijdig en correct. Het product is zoals omschreven.

8 De Spijk

Urk 8321WT