Filtre

Goed en deskundig

Ik werd snel geholpen en er werd goed meegedacht waardoor ik uitkwam bij wat ik nodig had.

• Kennis en Vakmanschap

Producten voldoen aan de verwachting, goede kwaliteit en makkelijk bij in gebruik name voor een nieuweling als ik :-)

• Kennis en Vakmanschap

Altijd snel en netjes verstuurd.

Het is gewoon heel erg prettig dat alles wat ik nodig heb voor mijn fotografie leverbaar is. Nooit lang wachten en snel en goed geïnformeerd over de levering. Alles netjes en veilig verpakt. Niets op aan te merken.

Alles top !

Snel besteld met goede uitleg op de site en kunnen vergelijken! Makkelijke betaalmogelijkheden en gelijk daarna factuur op de mail. Binnen 10 uur na de bestelling zat mijn nieuwe lens op m’n camera en kon de fun beginnen!

Klant vriendelijk

Mijn producten koop ik meestal in een andere camera winkel. En wat ik daar niet vind vind ik hier terug en word snel en goed bediend

• Kennis en Vakmanschap

Ben zeer tevreden over CameraNU .

Heb onlangs bij CamersNU in Apeldoorn een Panasonic Compact Bridge camera gekocht . CameraNU heeft een breed assortiment camera`s en accessoires . Een winkel voor zowel hobbyisten als voor professionals met veel producten om te fotograferen en te filmen . De medewerker was vriendelijk en zeer behulpzaam met een goede kennis van zaken . Ben zeer tevreden over CameraNU .

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Het onmogelijke is mogelijk gemaakt!

Twee dagen voor mijn vertrek naar Suriname sprak ik een medewerker van CameraNU die mij advies gaf over de producten die ik nodig had voor mijn camera. Ik besloot om de volgende dag langs te gaan om de producten op te halen. Toen ik in de winkel stond kwam ik erachter dat bestelling pas opgehaald kunnen worden nadat er een mail is verstuurd.. desalniettemin werd ik direct geholpen. De medewerker heeft toen ter plekke mijn bestelling voor mij in orde gemaakt zodat ik een paar uur later met de juiste gadgets in het vliegtuig kon stappen. Wat een klantenservice!!

• Prijs N.v.t.

Snel

Eigenlijk altijd goede ervaringen gehad. Wat nog beter kon was een beschrijving van het demo-model lens dat ik had gekocht. Ik ging er van uit dat deze in goede staat was maar dit stond niet duidelijk op de site. Na bestellen bleek de lens helemaal perfect en schoon.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede aanbieding en snel in huis

Ik had een nieuwe cameratas nodig, waar ook een laptop in past. Bij CameraNU vond ik er een die ook nog eens flink afgeprijsd was. Een dag later was deze al thuisbezorgd in een nette verpakking.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snel geleverd en een goed product

Snel geleverd, de volgende dag al in huis. Product doet het goed.

• Communicatie N.v.t.

Goed,top!

Ik had lijm besteld,maar het was maar deels op voorraad(ik wacht nog op het andere deel) Daar is telefonisch contact over opgenomen en de andere dag was het al bezorgd!

Vriendelijk en professioneel advies

Ze hebben altijd alle tijd om je van professioneel advies te voorzien bij je aankopen. Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers.

• Kennis en Vakmanschap

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Duidelijk uitleg en meedenkt in mijn vragen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Duidelijk uitleg en meedenkt in mijn vragen.

• Kennis en Vakmanschap

Gemakkelijk kiezen en procduct conform verwachting

1. Keuze proces: Goede informatie op de website om tot keuze Rollei C51 carbon statief te komen. 2. Product kwaliteit: Product voldoet aan verwachting. Goede balans tussen gewicht (gebruik als reisstatief) en stabiliteit tegen goede prijs. 3. Bestelproces: Transparant bestel- en leveringsproces, op tijd geleverd. Kortom: shoppen met plezier !

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Vandaag besteld, morgen NIET in huis

Product is goed. Deze kwam wel telaat waardoor ik schade ben opgelopen. CameraNu boeit het niet en willen niet eens kijken naar een oplossing

• Kennis en Vakmanschap

Prima fotomaterialen bestellen en fijne communicatie.

Ik bestel onderhand denk ik 5 jaar mijn fotomaterialen bij Cameranu.nl. Ook de laatste spiegelreflex heb ik hier aangeschaft. Het is erg fijn bestellen voor prima tarieven met soms een aanbieding. Bij problemen wordt er snel gereageerd en prima afgehandeld.

Geweldige service!

Problemen bij de levering werden super goed verholpen. De service is zeer goed en het product voldoet aan de omschreven kwaliteit

• Kennis en Vakmanschap

Probleemloze online bestellingen en steeds keurig geleverd.

In tegenstelling tot de grootste foto specialist in de Benelux verloopt een online bestelling bij Cameranu steeds snel, probleemloos en betaal je als Belgisch bedrijf steeds meteen btw vrij. Zo hoort het ook en dus verdient cameranu een beetje extra reclame via deze weg. Doe zo voort.

• Communicatie N.v.t.

Professioneel en vriendelijk

Ik kon terecht met mijn vragen tot s avonds laat op verschillende manieren. Als klant waardeer ik deze bereikbaarheid zeer. Ook toen ik op korte termijn nog mijn adres moest wijzigen voor verzending werd ik snel geholpen. Verder ben ik erg tevreden met de zekere levering van mijn bestelling en de beschikbaarheid van producten!

Fantastische service !!!

Vandaag helemaal blij naar huis gegaan met een gereinigde sensor van mijn Sony. Kon ik op wachten onder het genot van een lekkere koffie. Daarbij nogmaals uitgebreide uitleg gekregen over mijn camera ( ik ben een hobbyfotograaf ) Uit de tweedehands hoek nog een flitser én een lens 75-300 mm voor héél weinig gekocht, waarvoor nogmaals dank. Meteen maar een nieuwe cameratas gekocht om alles in mee te kunnen nemen. (ruim assortiment) Vakkundig en vriendelijk personeel. Kan iedereen deze zaak aanbevelen !

Zeer teleurstellend.

Zeer misleidende verkoopacties en teleurstellende service.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Een winkel die het op orde heeft !

De cameravoorraden is Nederland hebben te lijden onder de aanvoer. Waar de grote concurrent van CameraNU nog geen voorraad heeft en toestellen in backorder heeft staan, prijkt de website van CameraNU met voorraad en levering een dag later. En dat maken ze ook echt waar. Keurig verpakt met alle bestelde accessoires is een dag later het pakket binnen. Super dat jullie de hele keten goed beheersen!

Service een dikke 10 met een griffel

Een prijzige camera en lens aangeschaft bij CameraNu.nl en wat gebeurt er.... tijdens vervoer blijkt dat pakket zo zwaar beschadigd raakt dat het niet meer uitgeleverd kan worden door transporteur. Ik moest maar contact opnemen met CameraNu.nl. Wel gebeld naar Urk en na verificatie van klantenservice met transporteur werd ik teruggebeld met de mededeling dat nog een exact dezelfde configuratie hadden liggen en die hebben de per omgaande via PostNL aangetekend naar ons verzonden en andere dag binnen. Dit noem ik service 1e klas!!

Vlotte bestelling en levering

Helemaal niets op aan te merken, vlotte bestelling online. Idem voor de levering. PS: ook zeer snelle levering, de dag erna hadden we de bestelling al thuis

• Kennis en Vakmanschap

Ik was op zoek naar een reflectiescherm met standaard. Na de producten online te hebben vergeleken kwam ik er achter dat ze bij cameranu.nl voor een eerlijke prijs worden verkocht. Omdat ik niet zeker wist of mijn gekozen artikelen op elkaar zouden passen heb ik contact gezocht met Cameranu.nl. Ik kreeg snel contact met een medewerker die mijn vragen kon beantwoorden. De artikelen zijn binnen 2 dagen geleverd en van zeer goede kwaliteit.

8 De Spijk

Urk 8321WT